Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי בעייה ברכב שהקליפר של הברקס הקידמי שמאלי

לחוץ קצת כל הזמן.

 

הרמתי את האוטו ועברתי עליו, ראיתי שהגלגל השמאלי קדמי מסתובב קשה

ביחס לכל השאר.

וגם רואים סימנים של פיח של ברקסים על הג'נט.

בברקס חזק אני מרגיש שהגלגל הזה ננעל ראשון.

את הבעייה אני גם מרגיש בצורה של צריכת דלק גבוהה משמעותיית.

 

הכנסתי לום והרחקתי את הרפידות מהדיסק

והגלגל שוב הסתובב חופשי

לאחר כמה לחיצות על הברקס שוב ננעלה הרפידה על הדיסק.

 

המצב כרגע הוא שהרפידות כל הזמן לוחצות על הדיסק בנסיעה, מה שגורם לשחיקה של הרפידות, הדיסק,

צריכת דלת גבוהה, ובעייה של בטיחות קודם כל.

 

השאלה היא מה הבעייה?

הברקס בגלגל הימני מורכב בדיוק אותו דבר ואין איתו שום בעייה.

 

אני רוצה לטפל בזה כמה שיותר מהר.

פורסם

כעיקרון, לרפידות שיושבות בתוך הקאליפר אמור להיות חופש מסוים, מאוד קליל ולא משהו שנוכל להרגיש ביד כחופש, אך מספיק חופש כך שבעת נסיעה לאחר עזיבת הבלם הן "בורחות" מעט אחורה כך שהדיסק והגלגל יוכלו להסתובב ביתר חופשיות.

 

כל רעיון/קומבינה תהיה פה מיותרת (ויש כאלה), עם בלמים מומלץ רק מוסך, שלא נספור חבר אחד פחות בפורום ח"ו.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

צינור בלם סתום או קליפר או בוכנה תפוסה.

האבחון מאוד פשוט שנועד לבעל מקצוע מנוסה או למוסך!

כאשר הגלגל תפוס, פתח את בורג ניקוז האויר שעל קליפר הבלם, אם השתחרר הגלגל אז הצינור סתום ויש להחליף צינור בלם גמיש. לא השתחרר? יש לשפץ קליפר בלמים בשני הצדדים.

×
×
  • תוכן חדש...