Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה חשוב לך ברכב? תן פירוט ונוכל לעזור טוב יותר. יש הבדלים משמעותיים בין C4 פיקאסו לבין B4, למשל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מתלבט - אני משתמש ברכב הרבה שעות ביום אז נוסע הנהיגה, נוחות, אחסון וכו' קריטי

ה C4 עולה כחלופה כיוון שיש לי 2 תינוקות עם כסאות בטיחות כך שאין כל כך מקום מאחור - לפני ה הונדה נסעתי עם מאזדה 5 כשנתיים - רכב טוב, חזק ואמין - אבל בטח לא מפנק.

אני די מתלבט בין ה ג'טה ל מונדיאו לB4 - האם שכחתי מישהו בקבוצה ?

פורסם

פורד מונדיאו החדשה!

 

בגרסתה הזולה (והמאובזרת יחסית) הינה התמורה הטובה ביותר בקבוצה 4 וגם נראית נהדר.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

מצרף את שמי להמלצה על המונדיאו. מרווח מצוין מאחור בשביל הילדים, תא מטען גדול לעגלות. ביצועים, איכות, אבזור, בטיחות, נוחות - כולם ברמה גבוהה.

 

בכל מקרה - השתדל לבצע נסיעת מבחן לפני ההחלטה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מלכודים? שום דבר משמעותי באמת. היא מרווחת יותר, מאובזרת יותר (מגרסת הליסינג של ההונדה - במיוחד באלמנט הבטיחותי החשוב), נוחה יותר. יש משהו ספציפי שעלול להפריע לך?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מצתרף להמלצה: מונדיאו החדשה, רכב מאובזר יחסית, בטיחותי ויפה למראה.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם
B4 בלי לחשוב פעמיים.רכב מצויין מבחינה דינמית ומבחינת שילוב מנוע-גיר.

בטיחותי ומאובזר למשעי גם בגרסת הליסינג.

 

כנראה שכן כדאי לחשוב פעמיים, מה? :-P

 

ל-B4 מנוע חלש משל המונדיאו, גיר נחות (4 הילוכים מול 6), אבזור בטיחות נמוך יותר (אין ESP) וגם אבזור פחות טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני הייתי עושה כל מאמץ לקבל את הפיקאסו החדשה, רכב אידאלי למשפחה.

לגבי המונדאו החדשה, אצלינו חלק מהמנהלים קיבלו אותה, וחלק הלכו על האקורד.

המונדאו בולבוסית גדולה מידי לטעמי, האקורד הרבה יותר זריזה ספורטיבית, ולטעמי נאה יותר.

האופציה היחידה שבה הייתי שוקל לקחת מונדאו היא רק בגירסת הסטיישן.

פורסם

איזה איבזור יש לפורד מונדאו?

חבר שלי מתעניין ברכב.

יש גירסה מפוארת הכוללת ריפודי עור, מנוע גדול יותר ואבזור עשיר יותר?

אם כן מה המחירים?

שלומי.

פורסם
כנראה שכן כדאי לחשוב פעמיים, מה? :-P

 

ל-B4 מנוע חלש משל המונדיאו, גיר נחות (4 הילוכים מול 6), אבזור בטיחות נמוך יותר (אין ESP) וגם אבזור פחות טוב.

 

למיטב ידיעתי המונדיאו מפיקה ממנוע ה2.3 ליטר, 161 כ"ס בלבד , בעוד הסובארו מפיקה ממנוע ה2.0 165 כ"ס. (נתון המומנט לעומת זאת נותן עוד כ2 קג"מ למונדיאו)

כמו כן, לפי נתוני היצרנים המונדיאו כבדה ב300 ק"ג מהסובארו !

לסובארו הנעה קבועה לכל הגלגלים , המונדיאו הנעה קדמית בלבד.

לסובארו גיר 4 הילוכים אומנם, אבל הוא מרגיש מאוד נמרץ.

אני לא מצליח לחשוב על הבדל משמעותי באיבזור : יש למונדיאו משהו יותר טוב מצ'יינג'ר 6 דיסקים MP3 מובנה, חישוקי מגנזיום 17 אינץ' נעולים בגומי משובח (פוטזנה RE050A) וצמד אגזוזים ?

 

בפועל הB4 מהנה יותר לנהיגה, לפחות לדעתי.

 

הרכב בתמונה המצורפת הוא B4 בגרסת הליסינג, מודל 2007. ב2008 הוסיפו לו קצת עיטורי ניקל בפרונט.

1.jpg

2.jpg

4.jpg

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...