מתלבט - אני משתמש ברכב הרבה שעות ביום אז נוסע הנהיגה, נוחות, אחסון וכו' קריטי
ה C4 עולה כחלופה כיוון שיש לי 2 תינוקות עם כסאות בטיחות כך שאין כל כך מקום מאחור - לפני ה הונדה נסעתי עם מאזדה 5 כשנתיים - רכב טוב, חזק ואמין - אבל בטח לא מפנק.
אני די מתלבט בין ה ג'טה ל מונדיאו לB4 - האם שכחתי מישהו בקבוצה ?