Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל עוד לא ניסית בעצמך את הרכבים, אז אתה ניזון משמועות. וה150 כ"ס לB4 רק מוכיחים את זה. (לעומת זאת אני נסעתי כמה אלפי ק"מ טובים על הרכב, בכל תנאי הדרך האפשריים)

 

באתר NETCAR יש אי דיוקים רבים וזאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בהם.

עיתון אוטו הוא עיתון שכבודו במקומו מונח, אבל בסופו של דבר דבר הדיעות שם סובייקטיביות.

 

פעם הבאה, בדוק אצל היצרן, כדי לא לטעות ולהטעות.

 

אייל, החברה פשוט צודקים.

 

המנוע עבר שינויי נתונים ... הקטנת הספק (150) על חשבון זמינות 6000 סל"ד. וגם העלאת המומנט ל 20 קג"מ.

 

אהה .. עוד שמהו : סוף סוף יש לסובארו נתון האצה רשמי מ 0 ל 100.

http://www.subaru-global.com/08legacy_specifications_sedan.html

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מחליף את הרכב הנוכחי שלי - הונדה אקורד 2.0 - ברכב חדש מקבוצה 4 - מה עדיף לקחת ? האם שוב הונדה? (לא רוצה) B4, C4 Picasso, וכו'

אשמח לעזרה

 

מקווה שיכנס לך בתקציב ההונדה החדשה - הצורה החדשה (תגיע באמצע 2008 ותעלה 190,000 ש"ח:shock2:, כן, כך שנראה לי שתצטרך להתפשר , על B4 הזריזה וכפי שמייעצים פה כמה חברים, שווה נסיעת מבחן.

 

מבקש טובה קטנה, בשבילך,

ההתייעצות כאן באתר הינה מהטובות מכלל צורות/צנורות המידע, שתוכל לקבל ובכזה שפע, יחד עם זאת עליך לזכור "שחלק" מהגולשים מעבירים מידע בצורה המשתמעת לשני פנים, וברסיסי אמיתויות, (לפעמים בהבחנה קלה ובשים לב לצורת הכתיבה תרגיש זאת מיד) וע"כ אין כמו לשבת אצל כל יבואן ולעשות שופינג על כל רכב שעולך במחשבתך לקנות, לך קודם על נטיות לבך, מה אתה רוצה, מה יותר מדבר אליך, העיצוב, הנוחות , האמינות, המרחב, הסטטוס, שינקר עיניים , כן מה שבא לך, (בדוק ירידת ערך ממוצעת לדגם המדובר) ביטוחים / מחירי הטיפולים.

 

ו - תתחדש

 

סע בדרכים ישרות, ובסיבובים תסתובב.

חוק = דבר שאין בו צורך כאשר בני האדם הם ישרים, ואין בו תועלת כאשר הם מושחתים (בנימין ד`יזרעלי, 1804-1881).

פורסם

חבר'ה ו XENON, אני אברר עם גורם מוסמך בסובארו ואחזור עם תשובה.

 

אם אכן היתה ירידה ל 150HP יצאתי קטן ואני מתנצל.

 

(שלא לדבר על כך שסובארו יצאו קטנים ויפגעו במכירות של עצמם עם הנתון הנמוך הזה...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אל תהיה בטוח.

לגיר של ה B4 מתאים מנוע עם יותר מומנט מאשר כ"ס. מה גם שהסל"ד נמוך.

תראה את התאוצה הרשמית המוצהרת , לא נופלת מהנהוג בקט' - למרות שאני אישית לא מודד רכב רק בכ"ס.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
התכוונתי לפגיעה מבחינה מסחרית, מההיבט הפסיכולוגי של הלקוחות.

 

 

את הלקוח לא מעניין הכ"ס. תסתכל בפרסומות, מי מדבר על כח סוס? מדברים על איבזור, בטיחות, עיצוב.

ולוו הגדילו ועשו, מוכרים לך את המכוניות תחת הסיסמא שבמכוניות שלהם לא ניתן להשתולל כי יש מערכת שמונעת את זה.

אז אתה באמת חושב שיש מספיק אנשים שמעניין אותם אם לרכב יש 165 או 150 כ"ס?

 

הימים שמכרו BX כי היו לה 90 כ"ס ולמציבושי וסובארו 75 כבר עברו. היום הלקוחות הפוטנציאלים, אלו שבוחרים את כלי הרכב החדשים והיקרים, לא מתעניינים בנתוני ההספק וכמה הילוכים יש לגיר.

 

כשאני למשל בוחר היום רכב ליסינג מרמה 4 לעצמי ולמשפחה, אני הולך על מונדאו סטיישן. פשוט כי אני מחפש את הפרקטיקה, הבטיחות והנוחות, ממש בסדר הזה. מבחינתי שיקזזו לה 30 כ"ס לא מעניין אותי בכלל.

פורסם

מסכים בהחלט!

ההספק המרבי הוא נתון לא רלוונטי ל99% מהנהגים (חוץ ממי שנוהג בסגנון פורמולה1 בדרך למכולת). מה שבאמת חשוב לרוב הנהגים הוא מומנט וזמינות כח.

המכונית הקודמת שלי שקלה 1300 ק"ג ולמנוע היו 133 כ"ס ואילו הנוכחית עם 1800 ק"ג ו109 כ"ס בלבד מטפסת את מעלה הקסטל לא פחות מהר, ובעקיפות קצרות (תאוצת ביניים) היא אפילו הרבה יותר טובה. מטריד אותי כקליפת השום שהמהירות המרבית שלה היא "רק" 165.

בזינוק מעמידה עם משיכת הסל"ד עד הקו האדום היא יותר איטית, אבל בגיל 18 וחודש הפסקתי לעשות תחרויות רמזורים.

פורסם

עוד לא הצלחתי ליצור קשר עם הגורם הרשמי במשרדי היבואן, אבל לפי האתרים השונים של סובארו ברחבי העולם, הנתונים סותרים.

 

ברוזום ידידי היקר,בעל המניות בתשלובת קונצרני העל - ספורטיבה, זה שאני מזלזל בצמיגי ספורטיבה האנונימיים לא אומר שאתה צריך לעבור הודעה הודעה שאני כותב בפורום, ולנסות לחפש טעויות קטנוניות.... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

קיבלתי היום B4 2008, 150 כ"ס נתון מוצהר.

מה הבעיה במקום לכתוב למישהו קשקשן פשוט להתקשר לסוכנות וולשאול

פורסם

כי אני מכיר B4 2008 שסופקו עם 165 כ"ס...

יתכן שיש חלק כאלה וחלק כאלה בגלל ההבדל בשנת המודל בין הארץ לחו"ל.

 

תתקשר לסוכנות ותשאל, יגידו לך 165... :) זה מה שעצוב בכל העניין.

אני מכיר אנשים שבדקו אופציה לקחת אותו בליסינג וקיבלנו נתון של 165...

 

בכל מקרה , אם הנתון המוצהר אצלך 150 , אז כנראה שטעיתי ואני מתנצל בפני אדון קסנון. סובארו הפתיעו אותי השנה :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני משוכנע שהמונדאו תעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר

מהתרשמות ראשונה מהרכב ראיתי רכב מאובזר מאוד במחיר מצחיק יחסית לרכב ברמה כה גבוהה.

רכב מאוד בטיחותי המצויד בבקרת יציבות, לא פחות מ-7 כריות אויר, ABS, EBD, ו- ASR.

בנוסף הרכב מצויד במזגן בקרת אקלים מפוצל, רדיו דיסק משוכלל מבית SONY, כיוון חשמלי למושב הנהג, ציפוי עור להגה ולתיבת ההילוכים ועוד ועוד...

לא יצא לי לנהוג עליה אבל מתגובות של אנשים שכן נהגו בה נוחות הנהיגה היא גבוהה מאוד.

שלומי.

פורסם
כי אני מכיר B4 2008 שסופקו עם 165 כ"ס...

יתכן שיש חלק כאלה וחלק כאלה בגלל ההבדל בשנת המודל בין הארץ לחו"ל.

 

תתקשר לסוכנות ותשאל, יגידו לך 165... :) זה מה שעצוב בכל העניין.

אני מכיר אנשים שבדקו אופציה לקחת אותו בליסינג וקיבלנו נתון של 165...

 

בכל מקרה , אם הנתון המוצהר אצלך 150 , אז כנראה שטעיתי ואני מתנצל בפני אדון קסנון. סובארו הפתיעו אותי השנה :)

 

 

לי דווקא אמרו בסוכנות שיש לה 150, בושה לסובארו אם סוכן אמר לך שיש לה 165.

פורסם
אם הנתון המוצהר אצלך 150 , אז כנראה שטעיתי ואני מתנצל בפני אדון קסנון. סובארו הפתיעו אותי השנה :)

 

אתה צריך דווקה להודות לאירופאים, ולא לסובארו... היפנים הם בסדר גמור. הורדת ההספק היא מסיבה ברורה, לא צריך להיות מומחה בשביל לנחש. זאת בדיוק אותה הסיבה למה מאזדה2 מצוידת ב-EGR

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...