Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי המצלמה של הרמזור עובדת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

בגלל שאני נוראי בתיאורים, אשתדל לעשות את המיטב.

נסעתי היום בירושלים.

נכון יש את מרכז קרית יובל? ויש את הירידה משם לכיוון גשר רמת שרת, אם ממשיכים ישר ישר, אז מגיעים בסופו של דבר לפניה שמאלה לבגין צפון.

עכשיו, רמזור לפני הרמזור של הפניה שמאלה, אני לא זוכר אם יש שם מצלמה או לא, אני די בטוח שכן. מקווה שאני טועה.

העניין הוא כזה, נכנסתי לצומת באור צהוב, לא ראיתי פלאש והנחתי שזה בגלל שהיה אור יום.

מתי בדיוק המצלמה נכנסת לפעולה? רק כשנכנסים לצומת באור אדום או שכבר לפני?

חשוב לי לדעת, בתקווה שלא הלך לי הרישיון בגלל טעות כזאת מיותרת.. זה היה מאוחר מדי לעצור :|

 

ערב טוב לכולם

פורסם

איך הלחצת אותי עם קישור לשרשור הזה..

אוקיי, יש לי עוד שאלה קטנה, לאחר קריאה של השרשור ההוא.

כתוב שם שהמצלמה מצלמת פעמיים, בתחילת הכניסה לצומת וביציאה מהצומת, כדי להראות שהנהג עבר לגמרי באור אדום.

עכשיו, אם יש מצב כזה שעברתי באור צהוב, והתחלף לאדום תוך כדי שהייתי בצומת, ייתכן והמצלמה תתפוס אותי בתמונה השניה? של היציאה מהצומת?

הבנתי שאין להם הוכחה חד משמעית ככה, אבל כמו שכתוב שם, אם שוטר תופס אותי לייב עובר בצהוב הוא עוצר אותי כאילו עברתי באדום. אז תמונה אחת מתוך שתיים יכולה להסגיר אותי באותה מידה?

 

תודה רבה על המענה הזריז

פורסם

לא

המצלמה מתחילה לצלם כאשר ברמזור יש אור אדום מלא.

כאשר 4 גלגלים של הרכב עוברים את הפס.

כשאתה נמצא בתוך הצומת באור צהוב ומסיים את חציית הצומת המצלמה לא תצלם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי, הסיטואציה הבאה קצת מתקילה.



אני לא זוכר לגמרי, אבל הייתה מונית משמאלי שהתפרצה ממש רגע אחריי לצומת במהירות גדולה משלי, ייתכן והיא עברה באור אדום וגרמה להפעלת המצלמה לשנינו?

פורסם

אם יש יותר מרכב אחד בתמונה אין דו"ח כי לא יודעים את מי להאשים.

אלא אם כן ממש נסעתם ביחד - ואת זה רואים בתמונה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא, זה לא המקרה.



אני אתאר בדיוק מה קרה.

נכנסתי לצומת, קצת בהיסוס הייתי אומר, לא הגברתי את המהירות וגם לא דפקתי ברקס, פשוט נשארתי על משהו כמו 40-50 קמ"ש.

כשהייתי כבר במרכז הצומת לפתע צצה משמאלי המונית שנסעה במהירות רבה משלי, נראה שניסתה להדחף בכוח.

זה העניין, לא ידוע לי אם המונית התפרצה באדום מלא או בצהוב, אני רק בטוח בזה שלא התפרצתי באדום, אלא בצהוב.

וגם שלא התפרצתי ביחד איתה.

 

אז, למקרה שחס וחלילה תהיה איזו פשלה לא נעימה, מה עושים?

 

 

פורסם

שתהיה בעניינים מצלמת רמזור מתחילה לפעול כ2 שניות אחרי שיש רמזור אדום מלא.

אם זה לא עונה לך על השאלה - אין לי יותר מה לומר..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מצטער שאני מנסה להתקיל, אני בסה"כ רוצה לוודא שלא איבדתי את הרישיון, רק זה חסר לי..



תודה על העזרה וערב טוב

פורסם

כדי שהמצלמה תפעל הנהג צריך לעבור את הצומת עם 4 גלגלים.

במקרה כזה, אתה כבר נמצא בסוף הרמזור, ואילו הנהג נראה בתמונה נכנס לצומת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ורק לצורך הידיעה - יש שם מצלמה.

וגם בצומת שאחרי

ושאחריה גם

ובנוסף עוד 2 צמתים.

 

השקיעו המשטרה בצמתים האלו:shock:

 

(בנוסף לאלו - יש 6(!!) מצלמות מהירות בכביש בגין. אני מקווה ששם נסעת לאט!)

פורסם

בכביש בגין ישנה תופעה נדירה , אתה יכול לראות את כולם אבל כולם!! נוהגים באותה המהירות (80 קמ"ש) , אולי יש סטייה של כמה קמ"ש אבל לא יותר מזה .

פורסם

דווקא לא נכון

אני ירושלמי ומשתמש הרבה בבגין

כל פעם שאני נוסע שם על 80

תמיד תמיד יש איזה 2 שנוסעים על איזה 100

ואני אומר לעצמי ראבק כ"כ הרבה פעמים אני רואה את זה, מה הם לא מקבלים קנס ולומדים לקח?!

וגם אין איזה פלאש מהמצלמה, נראלי הם שמו את כל זה רק להרתעה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

לא תמיד בכל העמודים יש מצלמות.

הרבה פעמים נוהגים להחליף את המצלמות ולשים כל פעם בעמודים אחרים. באופן כזה מי שכבר זוכר איפה זה לא מצלם, לא יכול להיות בטוח שאם זה לא צילם אתמול, ולא צילם לפני שבוע, שזה לא יצלם מחר.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...