Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה להשקיע עד 5,000 ש"ח במערכת סאונד לפאסט חדשה בדגם הפשוט (Comfort).

 

אני צריך פיתרון לMP3 בגלל שהמערכת היא מוטמעת ברכב, מה עושים?

 

אחרי פתרון לכך אני רוצה רמקולים איכותים יותר מהקיים. מה מומלץ?

 

דיבורית לנוקיה שעוברת דרך מערכת הקול. (לא רוצה BT, זה גומר את הבטריה של הפלאפון מהר...)

 

והכי חשוב, אצל מי לעשות זאת באזור פתח תקווה או ירושלים, בצורה מקצועית בלי לפגוע בפיגורה הקיימת.

 

תודה!

פורסם

מה הפתרון לגבי הMP3? יש מישהו שיכול לפתוח את הפאנל המרכזי ולעשות את זה?

 

אני לא רוצה משדר רדיו ועוד נגן בתא כפפות....

 

המליצו לי על רדיו מילאנו אבל המחירים שם מרקיעים שחקים. :-(

פורסם

מה הפתרון שאתה מחפש ל MP3?

 

מהדברים שלך אני מבין שאתה רוצה לשנות את ה דש בורד הקיים ולבנות מקום לרדיו דיסק סטנדרטי? אם כן זו אכן עבודה יקרה. דרושה עבודה מסובכת של בנייה וחיבור צמות חשמל - זה עולה כסף אין מה לעשות.

 

פתרון נוסף - תנסה לבדוק אצל היבואן האם הם מוכרים מתאם יעודי - כלומר חלק פלסטיק חלופי עם חור 1 DIN , מהיצרן. אולי יעלה לך פחות מבנייה.

 

אחרי שתראה כמה יוצא לך עניין הטמאת רדיוידסק רגיל, נראה כמה תקציב ישאר לשאר רכיבי המערכת.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
מה הפתרון לגבי הMP3? יש מישהו שיכול לפתוח את הפאנל המרכזי ולעשות את זה?

 

אני לא רוצה משדר רדיו ועוד נגן בתא כפפות....

 

המליצו לי על רדיו מילאנו אבל המחירים שם מרקיעים שחקים. :-(

 

עושה חיפוש בפורום. אני חושב שנכתבו על זה יותר מילים ממים שירדו אצלי בניאגרה.

פורסם
מה הפתרון שאתה מחפש ל MP3?

 

מהדברים שלך אני מבין שאתה רוצה לשנות את ה דש בורד הקיים ולבנות מקום לרדיו דיסק סטנדרטי? אם כן זו אכן עבודה יקרה. דרושה עבודה מסובכת של בנייה וחיבור צמות חשמל - זה עולה כסף אין מה לעשות.

 

פתרון נוסף - תנסה לבדוק אצל היבואן האם הם מוכרים מתאם יעודי - כלומר חלק פלסטיק חלופי עם חור 1 DIN , מהיצרן. אולי יעלה לך פחות מבנייה.

 

אחרי שתראה כמה יוצא לך עניין הטמאת רדיוידסק רגיל, נראה כמה תקציב ישאר לשאר רכיבי המערכת.

 

יואב

 

לא ניתן פשוט להחליף את הרדיו-דיסק הרגיל שאני מקבל ברדיו-דיסק MP3? זה לא נראה משהו מורכב כל כך..... :lol:

פורסם

אתה כתבת:

 

"אני צריך פיתרון לMP3 בגלל שהמערכת היא מוטמעת ברכב, מה עושים?"

 

אז אני הנחתי שזה לא רדיו דיסק רגיל שפשוט לא יודע לנגן MP3, אלא חלק מהקונסולה המרכזית והחלפתו מסובכת. אם זה לא כך אז הרווחת, סחטיין. אני פשוט לא יודע איך הפאסאט מגיע - אם רדיו מובנה או לא מובנה.

 

"לא ניתן פשוט להחליף את הרדיו-דיסק הרגיל שאני מקבל ברדיו-דיסק MP3? זה לא נראה משהו מורכב כל כך..... :lol:"

 

אם זה כזה פשוט אז תבקש פשוט המלצות על רדיודיסק ועל תסתבך עם מינוחים כמו "מערכת מוטמעת"

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
שלום לכולם,

 

אני רוצה להשקיע עד 5,000 ש"ח במערכת סאונד לפאסט חדשה בדגם הפשוט (Comfort)

 

יש לך פאסאט חדשה. אין לך איזה 8K-12K למערכת נורמאלית? 5K למערכת מקצועית? :roll:

 

את האמת הכל אפשרי.. תלוי אם אתה מכיר את הסוכנים הנכונים!

 

עכשיו לתכלס: יש לך אפשרות להגדיל את התקציב? ועדיף (כמובן) להכפיל?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

למיטב ידיעתי ישנה אפשרות להחליף את הפנים של המכשיר שלך ולהפוך אותו ל-די וי די

בעקבות הקניית היכולה לקרוא פורמטים של די וי די המכשיר יוכל לקרוא גם MP-3 למינהם

כמו כן אפשר לשים די וי די MP3 בתא כפפות שישדר לרדיו המקורי (עדיף כמובן להוציא AUX לטובת העיניין) לא תהליך יקר כל כך

וכמובן ישנה אופצית החלפת הפנל הקדמי ושתילת רדיו דיסק MP3 רגיל (פיוניר,קנווד,אלפין,פנסוניק,וכ"ו)

 

למיטב ידיעתי בכל מקרה תצטרך להוציא כ-1500-2000 ש"ח תלוי באיכויות שאתה מחפש

 

קודם כל תצטרך להחליט בנושא של המכשיר הקדמי ואז להתייעץ בעיניין הסאונד ברכב

אישית אני לא מסכים עם שאר החברים שהגיבו בתרד בעיניין הסכום הנמוך

אני חושב שב-5000 ש"ח (500-700 פחות או יותר) אפשר לבנות מערכת סבירה ואפילו טובה ברכב

כמו כן פאסאט זה אוטו נוח לבניית מערכות סאונד ולרכב יש אקוסטיקה שבהחלט משתפת פעולה בנידון

 

מאחל לך בהצלחה

D.C

earthquake sound frik

 

×
×
  • תוכן חדש...