Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי סיטרואן סקסו , אני מחפש מגירה כזו שנשברה לי . .

איפה אני יכול למצוא פירוקיות באזור השפלה?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

לא מכיר באיזור השפלה, אבל אם תהיה במקרה באיזור ראשון יש 2 פירוקיות שכנות שעד היום שירתו אותי נאמנה:

 

האחים יזדי 03-9570000



המאגר 03-9487211

פורסם
לא מכיר באיזור השפלה, אבל אם תהיה במקרה באיזור ראשון יש 2 פירוקיות שכנות שעד היום שירתו אותי נאמנה:

 

האחים יזדי 03-9570000



 

המאגר 03-9487211

תודה אחי , אבל אתה יכול להגיד לי איפה בדיוק נמצא "המאגר" ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
לא מכיר באיזור השפלה, אבל אם תהיה במקרה באיזור ראשון יש 2 פירוקיות שכנות שעד היום שירתו אותי נאמנה:

 

האחים יזדי 03-9570000



 

המאגר 03-9487211

זה לא פירוקיות,זה בית מרקחת,מחירים בשמיים,

יש פירוקיה על כביש רמלה-בית דגן,

שפע של פירוקיות ברמלוד,מושב מצליח,

נס-ציונה,תהיה יותר ספציפי לאיזור:lol:

פורסם

בנס ציונה יש שתי פירוקיות (שאני יודע עליהן) - בירגר והצמוד אליו.

 

אגב, בירגר יקרן פחד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בנס ציונה יש שתי פירוקיות (שאני יודע עליהן) - בירגר והצמוד אליו.

 

אגב, בירגר יקרן פחד.

בירגר לא יקרן,תמיד אפשר להוריד לו:lol:

פורסם

הבירגרים היו עם אבי ודודי בצבא - וגם לנו הם עושים הנחות מצומצמות.

 

פשוט יקרנים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ת'כלס צודק :? למרות שאם מתמקחים הם מתגמשים קצת.

פעם הייתה לי סוהארו שנת 86 שבצד ימין לא הייתה מראה,ביררתי בבית מרקחת והם רצו 250 ש"ח,

אז פשפשתי קצת ומצאתי בפירוקיה בלוד מראה חשמלית ב-100 ש"ח,:lol:

פורסם

אני גם מחפש (סליחה שאני נדחף, כן ) דלת לפורד אסקורט 96, רוצים ממני 600 שח. איפה יש פירוקיות טובות בימינו ? חרשתי על אזור לא מצאתי דלת. אגב ויזדי רוצה 600 שח, למרות שנאמר לי שהדלת במצב טוב, המחיר נשמע לי יקר מדי.

×
×
  • תוכן חדש...