Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאמרתי לך לפני כמה עמודים, האלטרנטור שלך לא יכול לספק מספיק כוח כדי להוציא מהמגברים שלך מה שהם יכולים לתת.

לכן:

1. או שתשדרג את המערכת חשמל ברכב ותקח חיווט 2 גייג שיספיק לדעתי מעל ומעבר.

2. תקח 4 גייג טוב ותהנה. (כמובן שתזכור המערכת שלך לא באמת מסוגלת להוציא את מה שהיית רוצה ממנה, למרות שהיא חזקה..)

פורסם
לא צריכה להיות שום בעיה להעביר את החיווט במזדה זה אחד הרכבים הקלים ..מה שכן תוודא שהקבל יהיה כמה שיותר קרוב למונו אחרי הפיצול..ואם תרצה להדר במצווה שים גם קבל לסטריאו..לפני הפיצול...לדעתי 1 פארד יספיק..

בהצלחה..

 

ולמה בדיוק יעזור הקבל? לצריכת זרם עוד יותר מוגברת של המגברים? לקריסה טוטאלית של מערכת החשמל האומללה ברכב?

 

העיקר להמליץ נכון? ועוד לשים קבל לפני פיצול, רעיון גאוני..:shock:

under construction..

פורסם

ממליצים לך לשדרג את מערכת החשמל ליפני שאתה רץ לחפש הייתי מציע לך להתקין הכל וליראות אם יהיו לך בעיות בחשמל כעיקרון אצלי היו מורכבים מגברים בעלי הספקים קצת יותר גבוהים כולל קבל כמו שלך והכל היה מחובר על כבל מתח 4 גיי'ג אז לא ניראה לי שתיהיה לך שום בעייה מקסימום תלך על 2 גיי'ג וזהו עוד כמה שקלים ותיהיה בראש שקט

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה למי העזר...רק עוד כמה שאלות קטנות:

כמה עולה בארץ כבל 2 גייג' איכותי ואם יותר כדי להביא מחו"ל...?

ועוד שאלה כמה מטרים של כבל אני צריך מהמצבר למגז'..?

 

תודה ושבת שלום..צחי

IBIZA 20vt

פורסם

אצלי הכבל 4 G העביר "90" אמפר והוא היה חמים וזה גם בגלל שהוא בתא שנמצא בו המנוע וכו' ( A60 הוא בטוח מעביר כי אם אני מגביר קצת יותר מידי לזמן מסוים הפיוז נמס :twisted:)

אלטרנטור 90 או 120 אמפר (לא זוכר )

 

בקיצור 4 G זה מה שצריך ואתה יכל להיות בראש שקט

אלה אם כן ההפרש בן 4 ל2 במחיר הוא ממש מזערי ולא אכפת לך לשלם עוד אז גם טוב

פורסם

ההפרש בחו"ל בין4 ל2 גייג' הוא 50 דולר..יאלה לי 130 דולר קיט של JL 2 גייג' או 80 דולר קיט של סטינגר 4גייג' אבל השאלה אם כדי בכלל להביא מחו"ל או לא?

וכמה עולה בארץ קיט של 2 גייג'? וכמה מטרים דרושים בשביל להגיע מהמצבר לבגז ?

אם יהיה צריך אני ישדרג את האלטרנטור בגלל זה אני שואל על 2 גייג'

 

צחי

IBIZA 20vt

פורסם

עשית סלט מטורף. ענו לך 15 פעם. ואתה חוקר שוב.

 

אז בקיצור.

סט של 4G יספיק לך עם אתה לא הולך לעשות שינויים במערכת החשמל!

עם אתה תעשה שינויים במערכת החשמל. כי המערכת החשמל של הרכב חלשה.

זה יעלה לך כ 1000-עד 2000 שקל! החלפת אלטרנטור. + כמה מאות שקלים לחיווט 3 הגדולים + עבודה איכותית.

אז תביא סט של 2G.. אבל להביא סט של 0G. כי אתה רוצה להגיד יש לי 0G. אתה תרצה למות בהתקנה.

 

אגב אני שלשום העברתי קו 0G ברכב. וזה לא קל! למצוא מעברים לכבל כזה עבה + שרשור בידוד בישבילו!

 

אני הייתי לוקח את ה4G של סטינגר. הוא מגיע עם יותר אביזרים מסביב.

או מחפש סט של 2G של סטינגר. אבל ! רק עם אתה תשקיע בשדרוג מערכת החשמל!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...