Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום

יש לי תיקתוקים במנוע של הפולו.

לפי מה שהבנתי הרעש נוסע מהכוסיות.

הלכתי למוסך מורשה של פולקסווגן והם אמרו לי שקודם כל צריך לפתוח ולראות מה הבעיה שזה עולה 300 שקל.

בהנחה שזה הכוסיות או השסתומים אז יש לטפל גם בקטר בגלל שיכנסו כתוצאה מההשחזה שבבים לקרטר ויש לנקות אותו.

שאלתי הינה:

כמה יכול להיות עלות הטיפול המקסימלי של הבעיה?

האם הבעיה פתירה?

האם צריכת הדלק תשתפר?

האם הטיפול הכרחי?

יכול להיות שאם אני לא אעשה אותו אז המנוע פשוט "ילך"

שאלה אחרונה מסקרנות , יש אפשרות להלביש מנוע של גולף על פולו קלאסיק?

תודה רבה לכל העונים

ד"א המנוע הינו דיזל

שבת שלום!

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

אי אפשר לדעת עלות טיפול שכזה כי הם בעצמם לא יודעים מה מקור הבעייה,כנראה זה יכול להיות מספר גורמים.

אני במקומך הייתי הולך למוסך רגיל(לא מורשה),שם עובדים בשיטה קצת שונה,קודם מאתרים את הבעייה ואח"כ יאמרו לך כמה עולה לתקן,ואם לא תרצה = אל תתקן,ברוב המקרים,אם לא מדובר בלפרק חצי רכב,זה לא יעלה לך כלום.

 

לפחות ככה עובדים במוסכים שאני מכיר.

אם תצטרך עזרה מסוג זה באיזור הצפון-תאמר לי.

פורסם

תודה רבה על העזרה

אני גר בנהריה

אז אם יש לך איזה מוסך שהמומחיות שלו היא פולקסווגן ואתה יכול להמליץ לי אז אני אודה לך מאוד ובכל אופן אני מודה לך מאוד

שיהיה לך שבוע טוב

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

אנא ציין את נפח המנוע וההספק והיסטוריה של הרכב, האם הרעש התחיל סתם ביום בהיר ? מי שמע את הרעש חוץ ממך ? באיזה שמן מנוע אתה משתמש ?

איזה כייף לי :)

פורסם

שוב תודה על כל עזרה

הפולו הינה מודל 97 , מנוע 1600 , 120000 ק"מ

לצערי הבעיה היא כנראה הרבה זמן , ברוב טפשותי קניתי את האוטו עם הרעשים האלה ואמרו לי שצריך לעשות "רק" פלשינג מנוע ועשיתי.

הרעשים לא נעלמו ובזמן האחרון גם התגברו לפי דעתי.

בד"כ הייתי שומע אותם בהילוך 5 או על ניוטרל , עכשיו הם דיי תמידים לפי דעתי.

אבא שלי וכל אחד שנכנס לאוטו מבחין בהם.

אני משתמש ב 10W/40 שמן מנוע.

אני ממש עובד עצות לגבי זה , אני חייב לתקן את זה , אני מאוד אוהב את האוטו ואני רוצה שהכל יהיה בו כמה שיותר מושלם.

אני בטוח שכל אחד בפורום הזה מבין אותי

שיהיה לכולנו בהצלחה וסעו בזהירות

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

×
×
  • תוכן חדש...