Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזגן שלי מוציא ריח של שרוף שאני מפעיל אותו על חימום מה אתם ממליצים לעשות?

 

 

ואחד הפנסים שלי מקדימה מאיר ממש חלש. מה לעשות?

 

תודה מראש לכול העונים.

פורסם

בפנס הראשי, כנראה, נורה ראשית שרופה ודולקת רק נורת החנייה הקטנה או שמחבר הצקע לנורה הראשית שרוף ולכן היא דולקת חלש.

לגבי הריח השרוף, אם הוא קיים גם כשהמזגן פועל אז צריך לבדוק אם תקע החמלי אל מנוע המפוח הפנימי אינו מתחיל להשרף.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

חברה אני צריך עזרה דחוף, יש לי פיאט פונטו שנת 95 ושאני מדליק את המזגן

 

על חימום יוצא לי ריח רע של שרוף כמו פלסטיק שרוף, לא משהו חזק אבל אחרי

 

שהמזגן דלוק הרבה זמן אי אפשר לשבת באוטו עם חלונות סגורים.

 

חשוב לציין שהבעיה לא קיימת שהמזגן עובד על קירור, ואין לי גז במזגן אם זה רלוונטי.

 

***להבא נא להקפיץ את השרשור הקודם שעדיין "חי, ולא נעול - מנהל הפורום***

פורסם

נשמע כמו רדיאטור חימום פנימי דולף.

האם מדי פעם חסר לך נוזל קירור - האם אתה ממלא תכופות נוזל קירור ברדיאטור ? - ואם כן, מה התדירות וכמה חסר ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

רק לשם הסדר הטוב - אין דבר כזה מזגן על חימום! מדובר בשתי מערכות שונות.

החימום ברכב לא קשרו בכלל למערכת המיזוג וכהוכחה לכך - אתה בעצמך אמרת שאין לך גז במזגן.

לגבי הסירחון - גש לבעל מקצוע שייבדוק מה הסיבה לכך.

 

נ.ב. זו לא ממש בעיה דחופה, אתה יודע. החורף עדיין לא התחיל ואנחנו לא בסיביר...

×
×
  • תוכן חדש...