Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהאטסו שרייד או פיז'ו 205?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין אותך אם אתה אומר :

ידוע שעם ישראל קונה מכונית רק אם היא יפנית ואוטומטית - חס וחלילה אם מישהו יחשוב לכיוון אחר, עוד יצלבו אותו בטעות.(שכחת 1600 אוטומטית)

 

הרי זה אנחנו לא עם ישראל? עם ישראל ששואל פה שאלות בפורום, לא?

 

הרי לפני 20 שנה הייתה הליאונה להיט לפני 7 +- שנים הייתה הלאנטיס להיט והיא ה3 וה6 הן להיט מה עוד אתה רוצה יותר מזה?

 

ונכון שכל המכוניות בנויות מאותם חומרים וכוח עבודה השאלה היא *איך* בנו אותם...

 

אתה צודק שיש סטיגמות לגביי יצרנים אחרים למשל כמו אלפא אבל, למה עד היום שאתה רואה אלפא אתה מסובב את הראש ושאתה אתה רואה 3 אתה רואה אותה כמו אויר?

 

 

 

תחשוב על זה...

פורסם

לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד.

נכון, יש סטיגמות לא מוצדקות בארץ לגבי חלק מהיצרנים.

ובגלל שעם ישראל ידוע בקיבעון המחשבתי שלו ובחוסר היכולת לחשוב בעצמו ולטובתו - הסטיגמות האלו לא השתנו וגם לא ישתנו בזמן הקרוב לפי איך שהמצב נראה.

זאת התשובה להערה שלך על תופעת הלאונה \ לאנטיס \ 3 \ 6.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אז מה ארבעה מכוניות נתתי לך וזה עדיין לא מספיק? סטיגמה או לא יש עובדות בשטח שיפני בארץ מחזיק יותר טוב מארופאי ובעיקר מרכב צרפתי.

(פורד ממש אמינים יחסית)

לפי דעתי הצרפתי תמיד ניסו להתחכם עם כל מיני גימיקים (ע"ע ההגה בC4 או המתלים ההידרופנאטומים בC5 שזאת הממוחיות שלהם והם מפתחים אותה כבר איזה 50 שנה ועד היום יש מלא בעיות עם איתם או הבטיחות הטובה יחסית של רנו) וזה פשוט לא הולך להן הצרפתיות הישנות הרבה יותר טובות ומהנות מהיום.

פורסם

מה שנתת מדגים שיפני נמכר יותר טוב בארץ, ועם זה אני לא מתווכח בכלל - אתה צודק מעבר לכל ספק.

זה עצוב ששוק הרכב בארץ כל כך שחור ולבן - אבל אין מה לעשות.

בקשר ל"מחזיק", אין לי מושג למה התכוונת - אם לזה שהם יותר אמינות, בבקשה אל תיכנס לזה שוב, כבר התייאשתי מלנסות להסביר.

והצרפתים ממש לא מתחכמים, כל הפטנטים שדיברת עליהם רק עושים את הרכבים טובים יותר.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
אז מה ארבעה מכוניות נתתי לך וזה עדיין לא מספיק? סטיגמה או לא יש עובדות בשטח שיפני בארץ מחזיק יותר טוב מארופאי ובעיקר מרכב צרפתי.

(פורד ממש אמינים יחסית)

לפי דעתי הצרפתי תמיד ניסו להתחכם עם כל מיני גימיקים (ע"ע ההגה בC4 או המתלים ההידרופנאטומים בC5 שזאת הממוחיות שלהם והם מפתחים אותה כבר איזה 50 שנה ועד היום יש מלא בעיות עם איתם או הבטיחות הטובה יחסית של רנו) וזה פשוט לא הולך להן הצרפתיות הישנות הרבה יותר טובות ומהנות מהיום.

 

אם היית יוגע על מה אתה מדבר, וזה בוודאי לא במקרה הזה, היית כבר יודע שהמערכת ההידרו-פנאומטית בסיטרואן C5 אמינה ברמה גבוהה מאוד. יותר מזה, הסיכוי שתהיה לך תקלה במערכת הידרו-פנאומטית ב-C5 הוא אפסי.

פורסם

ומאיפה אני יודע שאתה יודע על מה אתה מדבר?

על סמך מה אתה קובע עובדה זאת?

הC5 נוחה כמו S קלאס בעשירית מחיר, אז למה אני לא רואה מלא C5?

וזה נכון ששוק הרכב שחור לבן אבל זה כבר בגלל הממשלה המצויינת שלנו שלוקחת 150% מס על כל רכב שנכנס, וכל אחד רוצה רק לעשוק את האזרח הקטן אז מה הפלא שבסוף כולנו צריכים להדחס לאיזה שרייד או 205...

פורסם

אתה לא רואה מלא C5 בגלל שרוב המכוניות החדשות שאתה רואה על הכביש הם רכבי ליסינג ממוצעים או יפנומטיות שנרכשו ברוח הליסינג - כי הרי אם יש הרבה, זה בטוח הכי טוב, לא?

לא.

זה שכל ציבור רוכשי הרכב בארץ מתנהגים כמו עדר לא אומר שהם צודקים, זה רק אומר שהם לא חושבים בעצמם אלא נותנים למישהו אחר להחליט החלטות בשבילם.

לא דיברתי על מחירי הרכבים החדשים בישראל, דיברתי על זה שאותה תופעת העדר גרמה לאנשים במדינה להתייחס לרכב כמו מאזדה 3 כאלוהים אחד ויחיד, כשיש אופציות שיכולות להתאים להם יותר (ובכוונה לא אכתוב טובות יותר כדי להימנע מהוויכוח הזה, שכל אחד יחשוב מה שבא לו).

למה באמת שתקנה C5, שמרגישה כמו S CLASS ברבע מחיר - כשאתה יכול לקנות מאזדה 3 ברמת אבזור אפסית שיש לכל עובד הייטק \ ואדם רביעי במדינה?

חס וחלילה שתקנה C5 ותתפנק, עדיף לקנות יפנית לא מאובזרת בשיט - היא הרי יפנית אז זה שם אותה אוטומטית רמה מעל.

עצוב, עצוב :roll:

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

הציבור הישראלי מחפש את החבילה הזולה ביותר כי גם ככה רוקנו לו את הצורה אז כן שוק הרכב נראה ככה בארץ כי אם תבוא עם רכב מנהלים בכלל יגמרו אותך..

כל נושא הרכב בקרשים בארץ מלא תאונות חוק מוטורי שתקוע כבר 200 שנה ואין שום יישום.. ככה אנחנו נראים וקשה מאוד לשנות דעה רווחת שאומרת שיפני זה טוב וככה זה ישאר עוד הרבה זמן..

פורסם

בוקר מצויין

סתם "הארה" לכל משמיצי הליסינג שימו לב לדבר מענין - פריחתה של הרנו מגאן/307/C4 שהם אירופאיות למהדרין

כולל כל איבזורי הבטיוחת הופיע בעיקבות הליסינג שאז הוצאות האחזקה לא ענינו/מענינות את בעל הרכב והוא דורש אירופאית מאובזרת יותר ונוחה יותר (לבי אמינה יותר לא נפתח את הנושא שוב).

לפני תקופת הליסינג למעט כמה "הברקות" קטנות (BX בשנת 88 וכו)ומכוניות יותר יחודיות (או גרסאות דיזל)המכוניות (המשפחתיות) בארץ בצורה גורפת כמעט היו יפניות..

ושוב לא כדאי לפתוח את השרשר שוב למה (גם אז היה אסקונה 1.3 שהתאימה למיסוי הישראלי הלא חכם...).

אחלה יום:-D

פורסם

בידיוק משאמרת רק עם תיקון הארופאיות לא פורחות כי אחרי השימוש המסיבי שעוברות בליסינג אחרי כמה שנים הן שוות כמעט כלום, גם הצבא קנה אלפי קנגואים זה אומר משהו על הארופאיות בארץ? לא כי כולם בסוף אחרי 300000+ קמ ילכו לפח.

דרך אגב רכב ארופאי שחבל שלא הצליח והוא באמת איכותי הוא האסטרה מאיזור 00' בדגם הדיזל זה רכב מצויין ללא פשרות בנויי לתלפיות נועל 195/55 לזמנו זה יפה וחבל שלא מוערך בארץ.

פורסם

בלבלתם לבחור את השכל לגמרי.

 

ה205 היא כיף של רכב. זריזה, קלילה, מהנה לנהיגה, מרווחת, חסכונית בדלק ואפילו זולה לאחזקה. לדעתי היא עדיפה על השרייד בכמעט כל פרמטר, מלבד, אולי, איכות תא הנוסעים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...