Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני כחודש וחצי,בערך?מערכת נחמדה מאוד,Kicker L7 ומגבר בשבילו.

לא אהבתי את הL7 בתיבה אטומה בשבוע הראשון,עברתי לתיבה פתוחה.

אבל עכשיו אני כבר התרגלתי יותר מדיי לאותו צליל,ונמאס כבר הבעיטות לא ה"חזקות"של פעם,בכוונה שהאוזן שלי התרגישה.

אז חשבתי על שדרוג לSPL מטורף,

 

חסכתי 4.5 K ש"ח כדי לקנות אך ורק סאב.

מגבר יש לי שיכול להגביר12000RMS ב2OHM ויכול לרדת ל1OHM בעוצמת 2000WRMS.

מגבר ישן מאוד של Mtx.

בכל מקרה,אני רוצה ללכת על סאב שהוא 2000Wrms מפלצתי,חשבתי על הרוקפורד כמו של גל,מה אתם אומרים?

 

פורסם

בכמה מילים?

Fi BTL 15

יעשה לך נזק רציני ברכב ;) וישאיר לך קצת עודף בכיס ;)

 

FiBTL15LoadedSide.jpg

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כדי לממש את הספק נאה הזה (כ2KW),

 

אתה זקוק לאלטרנטור בריא, וחוטי חיזוק למערכת החשמל(ראה BIG3),

 

תמיר

פורסם

לגבי שלושת הגדולים,אני מסודר נראה לי:\

שדרגתי את הרכב כבר ממזדה 323 לPassat החדשה,שהיה של אבא שלי ועכשיו הוא קנה לו ג'יפ VW חדש V5.

בכל מקרה,אני חושב שזה יחזיק טוב,אז אין דאגה לשלושת הגדולים.

השאלה היא על מה אתם מדברים2$?#

דיברתם איתי סינית ברכיבים האלה,או שאמרתם קיצורים שאני לא מכיר :p

 

אשמח להסבר , תודה.

פורסם

בשביל מוזיקה של 2 KW על בסיס יומי , כל מה שהוא צריך זה אלטרנטור 140 בסל"ד נסיעה ומצבר חזק :)

למשל המונובלוק שלי צורך בצריכת שיא של ניגון תדרים 160 אמפר , והוא מספק בסביבות ה 1700 אראמאס ב 1 אום.

די נציל, גם זה עניין חשוב.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני שוב חוזר זה חשוב, לא משנה אם זה פסאט או ג'יפ V5, פורשה או מרצדס SLK,

 

החיווט הסטנדרטי אינו מתאים להספקים כאילו, אני מדגיש, שאם לא שידרגת, חובתך היא לשדרג,

 

אחר כך יהיה לך אלטרנטור חזק, והרבה מהספק שלו יתבזבז על חום (על החיווט המקורי) כי הוא לא מסוגל להעביר את הזרם הזה.

 

תמיר

פורסם

או שבא לך להחליף מצבר כל שבוע...

 

וכן - גם בפאסאט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בכל מקרה,אני רוצה ללכת על סאב שהוא 2000Wrms מפלצתי,חשבתי על הרוקפורד כמו של גל,מה אתם אומרים?

 

 

אותו רוקפורד הוא הHX2 POWER והוא "רק" 1000 וואט RMS.

יהיה לך גם די קשה למצוא אותו , הוא לא מיוצר כבר כמה שנים טובות(יצא לייצור במאי 2001)

אגב סאב מעולה, לי יש בבית ה10" מאותה סדרה, זה מפלצת קטנה ששוקלת המון.

under construction..

פורסם

לפני שאתה הולך וזורק כסף על רכיבים , תשקיע קודם כל בבסיס טוב למערכת מה שאמרו - מערכת חשמל . קל מאד לזרוק מספרים באויר של אלפי RMSים השאלה האם הרכב שלך יכול להפיק את זה ? תשובה - במצב סטנדרתי בחיים לא .

 

אני יעזור לך בזה שתתחיל לחפש ברחבי הנט אלטרנטור חזק (200-250אמפר) לרכב שלך חפש באתרים אירופיים בעיקר .

פורסם

הנה עוד אפשרות לסאב שאם תתקין אותו כמו שצריך, לא תוכל לא רק להכנס פנימה, אלה גם להתקרב לרכב ללא אטמי אוזניים.

כשיתחילו להתפרק ברגים מהפסאט שלך, תבין שעשית בחירה נבונה :evilbat:.

http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=523129#

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

×
×
  • תוכן חדש...