Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין בעייה להניע רכבים עם כבלי הנעה, רק צריך לדעת לעשות זאת נכונה, אך הפוטנציאל לנזק קיים.

.

כך עושים זאת נכון.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לגבי הנעה בכבלים, לא צריך פסיכומטרי 700, או ג'ימאט 51... :roll: בשביל לדעת כיצד לעשות זאת.

 

בכל מקרה, פעם עזרתי לחבר להניע עם כבלים, רכבו הניע מכה ראשונה והכל היה טוב ויפה. נסענו חזרה לביתו וכשעה לאחר מכן, באתי להמשיך לדרכי -

סיבוב מפתח והרכב ממאן מלהניע, יש סטרטר, אך כאילו המנוע משתנק ולא מצליח להחזיק.

 

לאחר כמה סטרטרים, הניע הרכב, אך שוב גמגומים וצריך להחזיק את הרגל על הגז כדי שלא ידומם. הצלחתי לצאת מהחניה והמשכתי בנסיעה, כמובן כל רמזור

שני וכל תמרור עצור, הסיפור חזר על עצמו.

אמרתי לעצמי שזה בטח קשור לכבלים שנתתי לחבר והתכוננתי לגרוע מכל.

 

למחרת קפיצה למוסך, דיאגנוזה אומרת שחיישן הצתה תקול :shock:. לשאלתי, האם זה יכול להיות קשור לכבלים, תשובה

חד משמעית לא בדיוק קיבלתי.

מצד אחד, יכול להיות, קל וחומר בהתחשב בתזמון האירועים, מצד שני זה יכול להיות צירוף מקרים, מצד שלישי... זה רנו. :lol:

 

בכל אופן, אני הגעתי למסקנה שיותר אני לא נותן כבלים, קשה לי להאמין בצירוף מקרים כ"כ נדיר.

פורסם
כך עושים זאת נכון.

דוד.

מה שאתה מראה שזה כביכול "הדרך הנכונה" אין לו שום משמעות מבחינת הנזקים האלקטרוניים, אתה יכול לחבר את הכבלים (עם הקפדה על קוטביות) איך שבא לך מתי שבא לך לא משנה מי ראשון ומי אחרון....הסיבה היחידה שמחברים את המינוס לגוף הרכב ולא ישירות לקוטב המינוס במצבר זה שבזמן המגע הראשוני פעמים רבות יש ניצוץ מעל המצבר יש אדים דליקים של החומצה שבמצבר מחשש להתלקחות\פיצוץ מחברים לגוף הרכב....

 

מעבר לזה אין שום דרך להבטיח שלא יהיה נזק, ובלי קשר אם ברכב שאתה מתחבר אליו יש איזה בעיית טעינה חמורה אתה עלול למצוא את עצמך נותן לרכב שלך איזה 15 וולט כי הרכב שאתה מתניע לא תקין - ואז המחשב עלול להנזק ועוד לא מעט חלקים

פורסם

לאחר עלעול קצר בספר הרכב, דווקא הם כן מקנים חשיבות לסדר החיבור והניתוק:

 

"חבר את הכבל החיוב( A +) לקוטב החיובי של המצבר הפרוק +1. לאחר מכן לקוטב החיובי של המצבר המספק זרם +2 .

חבר את הכבל השלילי (-B ) לקוטב השלילי -3 של המצבר המספק את הזרם ולאחר מכן לקוטב השלילי -4 של המצבר הפרוק.

 

בדוק שאין מגע בין הכבלים A ו- B ולשכבל +A אין מגע עם חלק מתכתי של הרכב המספק זרם.

 

התנע את המנוע באופן רגיל. ברגע שהוא התניע, נתק את הכבלים A ו- B בסדר הפוך לסדר חיבורם (4->3->2->1) "

פורסם

לא אמרתי שהם לא מייחסים חשיבות, גם הסברתי בדיוק למה הם מייחסים חשיבות, ברמה האלקטרונית\חשמלית אין לזה שום משמעות, המשמעות של סדר החיבור היא בטיחותית - שבזמן החיבור\פירוק סגירת ופתיחת המעגל יהיו רחוקים מהמצבר כדי שהניצוץ האפשרי לא יצית את אדי החומצה שמעל המצבר

פורסם

האם אני יכול לעצור את התשלומים?

מה יכול לקרות?

ויש לי בעיה עם הרדיו הוא לא עובד רצוף ויש לי מגברים וכן'

פורסם

חבר התניע רכב שהאלטרנטור לא היה תקין.

בהתנעה הרכב הלא תקין שרף את המגברים+ הרדיו+המחשב רכב.

מאז אני מתניע בצורה הבאה.

מחבר את הרכב. משאיר אותו מחובר 5/10 דקות (ללא ניסיון הנעה). מנתק את הכבלים. ומניע.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...