Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מדוע נדלקת הנורית?

 

2. מה צריך לעשות כשנוסעים ופתאום נדלקת הנורית (חוץ מלעצור בצד ולבדוק שמן...)?

 

3. להמשיך לנסוע/לא לנסוע?

 

המדובר בסופר לנסר, 1600, 97', אוטו'.

פורסם
1. מדוע נדלקת הנורית?

 

2. מה צריך לעשות כשנוסעים ופתאום נדלקת הנורית (חוץ מלעצור בצד ולבדוק שמן...)?

 

3. להמשיך לנסוע/לא לנסוע?

 

המדובר בסופר לנסר, 1600, 97', אוטו'.

 

1. הנורית נדלקת כאשר המערכת מגלה תקלה (בד"כ, במערכת הדלק או במערכת החשמל).

2. צריך ליסוע למוסך, להתחבר לסורק תקלות ולבדוק את מהות התקלה. אין שום קשר בין הנורית למצב השמן במנוע (למערכת השמן יש נורית משלה).

3. במידה והאוטו במצב יסיעה, אפשר להמשיך אבל להגיע בהקדם למוסך!

פורסם

נורה זאת נדלקת אם יש תקלה מזוהה במע' נהול המנוע (הזרקת דלק, הצתה ומע' הקטנת זיהום אויר).

צריך להתחבר עם מחשב/סורק אבחון וראות אם יש תקלה רשומה כלשהיא וכן לבצע סריקה של נתוני כל החיישנים ויחידות הקצה המופעלות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

סימן שאחרי שלוש מחזורי נסיעה התקלה לא קרתה שנית.

 

בזמנך החופשי קפוץ למוסך החברה , ותבקש שייקראו תקלות. סתם בשביל שתדע מה היא הייתה, בטח חיישון חמצן שלא אהב משהו...

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הנורה אמורה להידלק שמסובבי את הסוויץ ?

אצלי לפני שאני מניע,הנורית נידלקת ואחרי שניות בודדות היא נכבת ורק אז אשר להניע .

זה נורמלי ?

פורסם

כן , זה בסדר, ומראה כי המערכת עובדת .

לאחר ההנעה - כעבור כ שלוש (3) שניות היא נכבית .

המצב תקין .

 

( אם המנורה נדלקת במהלך נסיעה - תקלה )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כדי מאוד להבדק במורשה!



חייב להוסיף , שהנורה גם נדלקת לאשר יש פגיעה ו/או קרע

בצינור אוויר בין מסננן לסעפת יניקה

(בדוק היטב באזור הגרמושקה)

×
×
  • תוכן חדש...