Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

המערכת שאני רוצה להרכיב הולכת ומתגבשת.

קומפוננט של מורל טמפו 6.5

מגבר של Clarion APX4240

 

מה שנשאר לי בגדר נעלם אלו הרמקולים האחוריים (סאב לא נמצא במשוואה).

אני מחפש רמקולים שיתנו לי באס חזק עמוק ומדוייק ושיתאים למגבר והקומפוננט הנ"ל.

חשבתי על כמה אופציות ואשמח לשמוע את דעתכם המקצועית:

1. magnat plus 203 קוטר 8 אינצ' - http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_en.asp?p2=&p=1112051&pl=9&s=138

2. JBL cs308A קוטר 8 אינץ' - http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=514

3. Mac Audio mp 20.4 קוטר 8 אינץ' - http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=9&ser=109&nr=11046241&lang=EN

4. שמעתי טובות גם על סדרת ה 6*9 של JBL

5. KENWOOD KFC6980IE 6*9 - http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=307

 

מודה לכם מאד

אייל

פורסם

לגבי 8 אינצ'- צריך לברר, אני לא בטוח שיתנו באס טוב, אז אל תתפוס אותי במילה.

כמו שאמרת, רמקולים של JBL 6*9 בהחלט נותנים באס טוב!

תראה פה- אם תעשה חיפוש יש הרבה שקנו ונתנו חוות דעת טובות על הרמקולים של JBL.

והמגבר יגביר את הרמקולים של JBL טוב מאוד!

 

 

 

* תחכה לעוד תגובות, יש מצב ו-8 אינצ' יתנו באס טוב אני לא כל כך בטוח בזה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אייל , תעבור על כללי הפרום

אין צורך לפתוח כמה שירשורים באותו עניין.

תמשיך לכתוב בשרשור הקיים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...