Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נהגים שיוצאים מתאונות עם קינימטיקה כ"כ קשה, גם אם הם מהלכים ונראה כאלו לא נפגעו,

חובה! להזמין אמבולנס גם אם הנהג השיכור מתנגד.

 

בתאונה עם כאלו כוחות קיצוניים שמופעלים על הרכב ועל הנהג\נוסע יכולים להווצר בגוף דימומים פניימים חמורים אך את סימיני הפגיעה תוכלו לראות כמה דקות לאחר התאונה - שהנהג יתמוטט.

כל תאונה שאתם רואים שהרכב מרוטש, אפילו אם הנהג יוצא כביכול ללא סימני פגיעה\טוען שהוא בסדר גמור (במיוחד שהוא תחת השפעת אלכוהול!) יש להזמין את צוותי ההצלה.

 

בתקווה שאנשים יגלו פחות אדישות, כמו עם אותו נהג אופנוע אומלל..

 

מחזק!

 

האדרינלין מטשטש כאבים בגוף. כמו כן למשל לצורך העניין אסור לתת לפצוע מורפיום אם אני לא יכול להבטיח שהוא יהיה קשור ולא יוכל לזוז עד תחילת השפעת הסם.

אחרת הפצוע פשוט יקום וילך רגיל (אפילו אם הוא סובל משבר ברגל) והכל בגלל טשטוש הסימנים של המורפיום.

 

בנוסף גם קורה הרבה פעמיים שיש הומטומות תת עוריות אשר לא ניתן לראות, ובמידה והפצוע ממשיך ללכת אז הוא יגרום לעצמו לנזק רב יותר עקב חוסר זיהוי של התופעה.

 

~~~~

 

ובסוגיה קצת אחרת, אז אם אני מתכוון לבצע תאונה רצינית מאוד כשאני שיכור מאלכוהול- לקנות רנו מגאן? :wink:

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
המנוע מחובר באופן שיאפשר לו מרחב תנועה מסויים בזמן תאונה,

Now That is an understatement!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

את האמת, כבעלים של רנו הייתי רוצה לתלות את ההצלה של האדם הספציפי הזה ברכב , אבל האמת צריכה להאמר, זה היה רק מזל שהאדם לא קיפד את חייו בתאונה כזו.

 

אני מניח שעל כל 10 תאונות מעין אילו אולי אחד היה יוצא בחיים, וגם זה בספק..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש מה שנקרא ניתוק מנוע.

יש שם איזורים שתחת עומס מסוים פשוט מתנתקים/נשברים והמנוע נופל פשוט על הרצפה.

זה כדי למנוע כניסה שלו לתא הנוסעים.

 

עושה את החיים קלים לבעלי פירוקיות.

פורסם

תגידו, זה קצה שילדה? :shock:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...