Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי יש בדרך כלל ריח של נודים, שמן או בנזין.

לפעמים יש גם ריח של גרביים מסריחות, תלוי מתי אני מוציא את הכביסה המלוכלכת מהרכב.

 

 

קצת לפני שנכנסת בחורה לרכב אני מרסס כמה שפריצים של ספריי וניל חזק, והכל תקין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העצים והפחיות עושים לי בחילה. אצל אחותי אני לא יכול לנשום אפילו.

אני לא שם כלום, אבל דואג לפתוח את החלון כשצריך :oops:

 

בדרך כלל יש גם ריח של הבגדים הנקיים שלי, כי אני מתעצל להוציא אותם מהאוטו.

 

באוטו הקודם היה ניחוח של אגזוז.

פורסם

פחיות/עצים תלוי מה בא לי באותו רגע, בינכו זה חינם, יש לי בבית חבילה של עצים טובים מאוד בשלל ריחות (משהו כמו 60 עצים), אספקה חופשית של פחיות.

לזה שאמר כימכלים: שב באוטו של עבודה 13 שעות ביום כשאתה מזיע, נראה אותך בלי עצי ריח וכביסה לריפודים 1 לחודש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

פעם הייתי קונה קפה טחון בבית קפה, ושם את השקית ברכב.

היה לזה ריח מדהים, ועכשיו, אני לא מצליח להזכר למה הפסקתי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אני לא מצליח להזכר למה הפסקתי.

 

כי מכרת את הרכב, הרכב החדש שלך בא במקור עם ריח של קפה של בני דודים אסלי !

פורסם

אחי הביא לי בזמנו,קופסא מוזרה כזו שמכילה בפנים שקיות עם גרגירים בשני ריחות ,אחד פירות ואחד תות.(או משהו בסגנון)

פיררתי את הפירות וזה הסריח לי את הרכב(אולי זה היה לימון במחשבה שנייה) .

לפני כמה חודשים מצאתי את הקופסא השנייה ופיזרתי קצת מהפירורים מתחת לשטיח.ריח מדהים שמחזיק מעמד .

 

אבל זה נגמר לי ,כל שבוע שאני מנקה את הרכב מבפנים אני שואב את זה מהשטיח.לא יודע מאיפה אפשר להשיג את זה.

פורסם

בתקופה בה היה לי אוטו, (את האחרון שלי מכרתי לפני חודש..) הייתי שם את הבקבוקון ריח של air wick (?) בריח ווניל, סגור לחצי. שנה אחרי שנגמר לי הבקבוקון האחרון, הריח נשאר באוטו!

הווניל של אייר וויק אגב, נותן ריח של אוטו חדש...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

הזמנתי מאיביי מתקן כמו שיש בהמון חדרי שירותים בקניונים או בחברות היטק , כזה שמרסס אוטומטית לחיצה מתרסיס כל זמן קבוע .

 

התקנתי אותו בצורה נסתרת על קורת C , ריפדתי אותו ממש יפה עם בד כמו שאר האוטו ואפילו לא שמים לב אליו .

חוץ כמובן מה "פצסססססט" פעם בחצי שעה .

סוללה 9 וולט, עם מיכל תרסיס שעולה משהו כמו 20 ש"ח ל 250 מ"ל ואני מסודר .

 

לגבי הריח ? אני מקפיד להזמין רק מהאתר הזה : http://www.smellmeand.com

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

שום דבר.

 

אנחנו לא אוכלים באוטו, אנחנו לא מעשנים (בכלל) וכו'.

הפביה הקודמת נמכרה אחרי 4 שנים ועדיין היה ניחוח עדין של רכב חדש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לפי השירשור פה, נראה לי שאני די מקורי...

 

יש לי בקבוק קטן תלוי באוטו וכל פעם אני ממלא אותו בריח מבקבוקון קטן שנועד לקטורת, או איך שלא קוראים למקלות שכל פעם הופכים אותם בחדר כדי לשים ריח טוב. כך אני גם יכול לגוון בריחות.

הריח אומנם לא מחזיק שנים והוא די עדין, אבל הוא מחזיק כמה חודשים.


×
×
  • תוכן חדש...