Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הזמנתי מאיביי מתקן כמו שיש בהמון חדרי שירותים בקניונים או בחברות היטק , כזה שמרסס אוטומטית לחיצה מתרסיס כל זמן קבוע .

 

התקנתי אותו בצורה נסתרת על קורת C , ריפדתי אותו ממש יפה עם בד כמו שאר האוטו ואפילו לא שמים לב אליו .

חוץ כמובן מה "פצסססססט" פעם בחצי שעה .

סוללה 9 וולט, עם מיכל תרסיס שעולה משהו כמו 20 ש"ח ל 250 מ"ל ואני מסודר .

 

לגבי הריח ? אני מקפיד להזמין רק מהאתר הזה : www.smellmeand.com

 

 

לא שמתי לב לזה, אני חייב לציין שזה מאוד מאוד חזק !

 

מה הפרש הזמנים שאפשר לשים?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מפליץ :)

אל תפליצו באוטו ולא תהייה בעיה של ריח רע.

 

עכשיו, אני פשוט תוקע גרעפס בקסדה.

איזה כיף על אופנוע\קטנוע אפשר להפליץ חופשי.:)

אייל

פורסם
פחית בריח מסטיק !

 

 

אם אתה מתכוון לפחית עם ה3 קוביות הדחוסות אז : +1 :)

מכל הריחנים למינהם היא הכי טובה .

לא חותם

פורסם

ניסיתי פחיות, ניסיתי עצים, ניסיתי את הדברים האלה שמחברים למזגן..

כולם או חזקים מידי וגורמים לבחילה או לא מורגשים בכלל.

 

ואז, ממש במקרה, שכחתי חבילה של טבק נרגילה בטעם לימון באוטו..

ריח מאוד עדין, לא מסריח, לא גורם לבחילות - פשוט מושלם..

והמחיר? רבע ממה שעולות הפחיות! - והחבילת טבק מחזיקה הרבה זמן (ובסוף גם אפשר לעשן אותה) :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ניסיתי פחיות,ניסיתי עצים,ניסיתי צלוחית זכוכית עם שעווה ריחנית,ניסיתי בובות ריחניות,שקית מחוררת עם תערובות ריחניות.

כלום לא החזיק ממש הרבה זמן.

לאחרונה שמתי מתחת לכיסאות 2 סבונים מירובעים ודקית מאוכסנים בקופסאות פלסטיק מחוררות[הסבונים שקונים לארונות לבישום]

חייב לציין שזה מאד זול וגוון הריחות עשיר לבחירה והכי חשוב מחזיק ומחזיק ומחזיק[כבר אצלי חודשיים והריח מורגש היטב]

ממליץ!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כרגיל, אצל בלצר ניתן למצוא את הצעצועים האלה, שנשארים לבד באוטו, נטענים מכח השמש, עושים שואב בעצמם ומרססים ניחוחות נעימים.

הבעייה היחידה - בחורף. שילוב של פחות שעות שמש וכמויות מופרזות של חמין - לא עושות טוב לריחו של האוטו.

פורסם

שים בחורה באוטו.

 

16 סוגים שונים של בשמים על הגוף.

 

אני ממליץ על מאיה או מורן בדרך כלל יש להם את הריח הכי טוב.

 

תתרחק מבחורות בשם יוספה.

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...