Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב עד 50K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני נהג חדש ואני מחפש רכב עד 50K אממ אני רוצה שהרכב יהיה יוקרתי משהו כמו סאאב 9-5 או רובר 75 אבל בלי שאני יצטרך למכור איברים בשביל להחזיק אותו, יש המלצות? רצוי גם רכב עם התנהגות ספורטיבת (נהג שודים P:) אני מחפש גם רכב קבריולט כמו הרובר MG אבל אני בכל זאת יעדיף רכב יוקרתי ,

תודה עמית

פורסם

שמע,אל תתלהב מרובר...

שי לי חבר שכל חלק שהוא צריך הוא חייב מקורי לאוטו סוג הרובר(שלו 316)

הוא "אוכל אותה" כל פעם...

 

נסה לחשוב אולי על הונדה סיויק....)המלצה שלי(

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אנחנו משפחה של הונדות, לאבא שלי יש סיויק כבר 4 פעמים

וגם לאמא שלי יש ג'אז ואני לא אוהב אותם כל כך הם נוחות אבל קצת משעמם לי לסוע עליהם, חשבתי על הפרלוד או על אקורד

פורסם
סוג הרובר(שלו 316)

 

316 זו בימר. לא רובר.

לאבא שלי יש סיויק כבר 4 פעמים

וגם לאמא שלי יש ג'אז ואני לא אוהב אותם

לא חייב לאהוב, אבל כבד את אביך ואת אמך, למען יאריכון ימיך.

 

לענין הרכבים - חפש על כל אחד מהם במנוע החיפוש של הפורום.

כל אחד מהרכבים שציינת יהיה בעל הוצאות תחזוקה גבוהות יחסית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הסתכלתי על הרכבים,

הבנתי שלהחזיק סאאב וזה לא שפוי כל כך,

ורובר זה יכול להיות סביר עם נטיה לגבוה, השאלה היא איזה עוד מכוניות יש בתקציב הזה שהם יחסית מפוארות? ראיתי הונדה לג'נד ואין לי מושג פרטים על הרכב

פורסם

לג'נד זה לאנשים זקנים.

פרלוד יכולה להיות מעניינת, אם אתם משפחה של הונדה. עדיף ה 2.2. הרכב מאוד יפה לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לך על גולף

חשבתי על הגול V5 או אוקטביה אני אוהב את שתיהן

אבל אני יותר מחפש EXECUTIVE CAR או לפחות משפחתית גדולה, מה אתם אומרים על C5 או 406

×
×
  • תוכן חדש...