Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיין זה לא וולים - אבל עדיין אי אפשר להתעלם מהקשר הישיר בין הגברת הגיין להגברת הווליום. הגיין צריך להיות מותאם למתח יציאת הרדיו דיסק

 

לפי מה שידוע לי , זה מאוד טבעי שהנקמישי מתחמם ובכל זאת לא ידוע לי על תקלות מיוחדות או לחילופין קיצור אורך חיים חכה לקיץ

פורסם

אבנר אני מצטער להגיד לך.

כפתורי הגיין שולטים על הגבר המגבר, והם בעצם כן כפתורי "ווליום". בדיוק כמו מגבר בבית, אתה מכניס לו אותו מCD, מהמחשב,מMP3 , לא משנה ממה ואתה שולט על ההגבר שלו ע"י כפתור הווליום.

הקטע הוא,שבגבול מסויים שאתה מכניס למגבר אות, האות מוגבר וברגע שהאות חזק מידי, המגבר מעוות.

בבית האות מהCD הוא אות בעוצמה קבועה( פחות או יותר והיא גם תלויה במידע המוקלט על הדיסק).

לכן כאשר עוצמת האות שמגיעה למגבר לא משתנה, ההגבר נשלט ע"י כפתור הווליום של המגבר.

 

ברכב האות שמגיע מהHU הוא זה שמשתנה, כלומר האות שמגיע למגבר משתנה בעוצמתו.

לכן הגיינים משמשים כמעין התאמה בין האות המקסימלי שיגיע מהHU לבין יכולת הגברת המגבר. הם גורמים לכך שגם בעוצמה המקסימלית של האות מהHU המגבר לא יעוות.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ברכב האות שמגיע מהHU הוא זה שמשתנה, כלומר האות שמגיע למגבר משתנה בעוצמתו.

לכן הגיינים משמשים כמעין התאמה בין האות המקסימלי שיגיע מהHU לבין יכולת הגברת המגבר. הם גורמים לכך שגם בעוצמה המקסימלית של האות מהHU המגבר לא יעוות.

 

מודה לך על הפרוש של השורה הזאת שלי: הגיין צריך להיות מותאם למתח יציאת הרדיו דיסק

 

Ghost G רשם משהו בנוגע שהגיין הוא רק על רבע, הסברתי לא שזהו לא כפתור ווליום

פורסם
שלום לכולם הצעד הבא שלי הוא להחליף את המגבר שברשותי הייפוניקס ואני מתלבט בין כמה דגמים והם:

נקמיצי PA-4100

רוקפורד T8004

פייז אופוס 150.4

 

המגבר אמור להיות כמה שיותר איכותי וכמובן להוציא את המקסימום מהסט הנ"ל K2P

 

אם בי אמפינג ו 3000 ש"ח עסקיננו? אז:

מגבר 2 ערוצים מאוד חזק למידים 100W-180W כפול 2 (כגון ה- 300/2 של JL )

ומגבר חלש 20W-50W כפול 2 (כגון גנסיס סטריאו 60/DLSA3/ZAPCO REF 200 וכו'..)

תחפש יד שנייה ותאמין לי תקבל את התוצאה הכי טובה בתקציב שלך.

הגנסיס' דואל מונו מגבר מדהים אבל יכול להוות קצת סיכון לטוויטרים אבל ה- TN52 באמת מסוגלים לעמוד בעומס.

 

ואם כבר נקמיצ'י אז את ה- 2004! למרות שממש לא נראה לי שכדאי בבי אמפינג לתת לטוויטרים הנ"ל 50W RMS+ ב- 8 אוהם (~ המגבר מספק 100W RMS ב- 4 אוהם)

 

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...