Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באלפא רומיאו החדשות נתקלתי שאי-אפשר להניע כאשר לא לוחצים על דוושת הקלאץ,

אולי זה כדי להקל על הסטרטר או אולי זה משהו בטיחותי כדי שהרב לא יתחיל לנסוע עם התיבה בהילוך.

 

זה כדי שלא תניע בהילוך. גם במגאן זה ככה אבל הם נתנו את האופציה ללחוץ קלאץ' או ברקס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מהנסיון (הטיפשי משהו) שלי התנעה עם או בלי קלאץ' לא עוזרת בקטע הבטיחותי. מאחר ואני רגיל גם להחנות ב-N וגם ללחוץ על הקלאץ' בהתנעה כאשר שאני עולה על רכב שהושאר בהילוך אני אמנם מניע עם קלאץ' אבל אז אני זורק אותו מבלי שזכרתי לבדוק את ידית ההילוכים- התוצאה דומה מבחינת הקפיצה קדימה וההיכבות של הרכב.

 

טיפשי אני יודע, אבל זה כוחו של הרגל.

פורסם

בכל יונדאי חייב ללחוץ על הקלאצ' כדי להניע (זה מצויין במפורש בספר הרכב) ובנוסף הקלאצ' הוא הידראולי אז ככה שאני מסיק שלא נגרם בלאי מוגבר בהנעה עם דוושה לחוצה

לדעתי חייב ללחוץ על הדוושה מהפן הבטיחותי.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אני אזכיר , ההתלבטות היא בין הבלאי שיגרם לסטרטר אם לא אלחץ קלאץ' בעת ההתנעה , לבין הבלאי שיגרם למכלולי הקלאץ' אם כן אלחץ אותו (יכול להיות שאני טועה , אך הבנתי שהיות והמנוע לא עובד המערכות ההידראוליות עלולות להנזק כתוצאה מכך שעושים בהן שימוש) - בשני המצבים ידידת ההילוכים ברורה למצב N , אין כל עניין של בטיחות כאן .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
לי יש מאזדה 121 ידנית ובספר הרכב אף ממליצים על לחיצה על הקלאץ

בעת התנעת המנוע בכדי להקל על ההתנעה

(הרי שהקלאץ' אינו לחוץ אתה מעמיס את תיבת ההילוכים על המנוע..)

אם הקלאץ' עובד על כבל (כמו שאצלי באוטו) אז אין שום בעיה-תלחץ ותתניע

אם הוא מתוגבר הידראולית אז לפי דעתי יש משהו בזה שיכול להיגרם נזק

מה שאני ממליץ:

א. בדוק בספר רכב אם יש לך, אולי כתוב שם.

ב. תניע בינתיים בלי קלאצ', העמסת התיבה לא אמורה להשפיע על המנוע בצורה קיצונית.

 

בקלץ' הידראולי אין תיגבור , זה פשוט צילינדר SLAVE , צילינדר MASTER עם מיכל (או ממיכל הבלמים), וצינור. שום דבר לא יכול להינזק.

פורסם

שאלה - מה ההבדל בין קלאץ' לחוץ לדין ידית ההילוכים על ניוטרל?

או לחילופין - כשידית ההילוכים על ניוטרל - מה נשאר מחובר?

 

תודה

פורסם
שאלה - מה ההבדל בין קלאץ' לחוץ לדין ידית ההילוכים על ניוטרל?

או לחילופין - כשידית ההילוכים על ניוטרל - מה נשאר מחובר?

 

תודה

 

קרא תגובות 4,5 ו-10.

פורסם

אביב ודניאל בוקר טוב !

מי יכול להסביר בקיצור כיצד לבדוק את צריכת הזרם לסטרטר, עם ובלי לחיצה על הקלאצ'.והאם רב מודד עד 10A מספיק.

אני רוצה לבדוק עכשיו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

בוקר טוב דוד, התרנגולות העירו אותך? :-)

 

רב מודד עד 10A לא יספיק וגם רב מודד עד 100A לא יספיק, אפילו רק מודד של 200A לא יספיק.

 

תוכל להשתמש בצבת זרם שמתאימה לזרמים גבוהים אך הניסוי יהיה חסר טעם. ממילא המכשירים האלו לא מסוגלים להראות תופעות מעבר, אלא מצב יציב בלבד. כל הרעיון במדידת העומס על הסטרטר מבוסס בעיקר על מדידית שלב המעבר. מאחר ומדובר בחלקיקי שניה אין שום טעם לבדיקה עם רב-מודד רגיל.

 

יכול להיות שעם ובלי קלאץ' לחוץ תראה גם הבדל לאחר שניה ולפני שהרכב הניע אבל זה יהיה קשה ולא מדוייק. לא נוכל להסתמך על בדיקה כזאת.

 

אני מציע במקום זה לסובב ידנית את המנוע (ללא פלאגים) כמו שדניאל הציע ולראות אם יש הבדל מורגש. לדעתי זה הרבה יותר יעיל.

אם לא יורגש הבדל נוכל להסיק שני דברים:

1. ההבדל זניח וחסר משמעות.

2. בדיקה מדוייקת תוכל להתבצע רק עם ציוד בדיקה יקר יותר.

פורסם

אביב, אתה מתכוון למכשיר שבתמונה ?. על מה לשים את הסקלה ?.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אביב, אתה מתכוון למכשיר שבתמונה ?. על מה לשים את הסקלה ?.

דוד

טעות שלי , קודם לא הכנסתי את התמונה.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש תוצאות, מומחים נא לפענח.

הבדיקה נעשתה בג'יפ מנוע 1600 ההצתה פלטינות, כאשר חוט הפלוס לדיסטר' מנותק, כדי שלא יניע.

מכשיר הבדיקה שבתמונה, הסקלה על זרם ישר 1000V אין קריאה בשני המצבים.

כאשר העברתי את הבורר ל- 1000A זרם חילופין, בלי קלאצ' 00.5 בדריכה על הקלאצ' 00.6 .

הבדיקה נעשתה 3 פעמים, והתוצאות זהות.כאמור יש הפרש של 00.1 בסקלה של 1000A זרם חילופין.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

איך מדדת (אופן חיבור)? וכמה ספרות כוללת הסקלה? (באיזה סדר גודל התוצאות).

 

הזרם אינו זרם חילופין, אלא זרם ישר. אם מדדת ללא ניתוק הכבל מהסטרטר וחיבור מד בטור עם הסטרטר - אלה מדידות סרק.


×
×
  • תוכן חדש...