Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בזמן הקרוב אני יתחיל את ההתקנה של המערכת

במערכת יהיה שלושה מגברים לא הוחלט סופית איזה, השאלה היא איך אפשר להתקין את שלושת המגברים בפונטו, ההתקנה צריכה להיות כמה שיותר מוסתרת, האם הפתרון היחיד הוא ריצפה כפולה או שישנם רעיונות אחרים?

פורסם

תתחדש על הסמלון :lol: .

 

את ההתקנה הדמיונית שלי תכננתי מתחת לכסאות. הכי בטוח, יותר מאוורר מאשר תא המטען, חוטי רמקולים ו RCA קצרים יותר ולא חסר מקום. החסרון העיקרי הוא ונדליסטים שגם ככה נמעכים ב 10 ס"מ שנותרו לרגליים שלהם מהכסאות הקדמיים ומביעים את תרעומתם ע"י שליחת בעיטות כלפי כל ס"מ חופשי שרגלם משגת.

מצד שני, רצפה \ פלטה כפולה בבגאז' בשילוב שני מאוורריים קטנים יכולה להוות בית טוב למגברים.

 

שאלה של רצון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

על עיקרון הרצפה הכפולה ניתן ליישם על קיר כפול , כלומר שהמגברים עדיין צמודים למושב האחורי ,אבל יש עוד פלטה שחורה עם כמה חורים למאווררים .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

תודה:twisted:

אצלי מתחת לכיסאות זה טיפה בעייתי בגלל מבנה הכיסא לשני הכיסאות יש מין מוט ברזל שעובר באמצע בין הרפצה לכסא עצמו וזה חלק מהכיסא, לכפות הרגליים יש מקום למשהו יותר גדול לא, וגם ישנם מגברים קטנטנים וחמודים שיכנסו לשם, אבל רובם לא יכנסו אז סתם לבנות בניה מיוחדת בשביל מגבר אחד מתחת לכסא זה נראה לי מיותר כי יהיה עוד 2 מאחורה, קיר כפול אפשרי אבל לא יתן כלום כי זהו רכב קטן שכאשר פותחים את תא המטען אז הקיר הזה יבלוט מאוד כי המגש האחורי מתרומם, תודה על ההצעות מחכה לעוד תגובות

פורסם
תודה:twisted:

אצלי מתחת לכיסאות זה טיפה בעייתי בגלל מבנה הכיסא לשני הכיסאות יש מין מוט ברזל שעובר באמצע בין הרפצה לכסא עצמו וזה חלק מהכיסא, לכפות הרגליים יש מקום למשהו יותר גדול לא, וגם ישנם מגברים קטנטנים וחמודים שיכנסו לשם, אבל רובם לא יכנסו אז סתם לבנות בניה מיוחדת בשביל מגבר אחד מתחת לכסא זה נראה לי מיותר כי יהיה עוד 2 מאחורה, קיר כפול אפשרי אבל לא יתן כלום כי זהו רכב קטן שכאשר פותחים את תא המטען אז הקיר הזה יבלוט מאוד כי המגש האחורי מתרומם, תודה על ההצעות מחכה לעוד תגובות

 

אם עושים עבודה טובה שום דבר לא בולט, יש לי קליאו B וגם אני במצוקה של בגז' קטן ועשיתי את זה עם 2 מגברים

ויצא לי מצויין. נראה ככה: למרות שהכל כבר שונה ובימים הקרובים אני עובד על זה בגדול הצבע הכחול הפך לשחור.

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/a/v/i/v/0/0/7/7/8/8/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200608061623304006/200608061644223936/RIMG0856.JPG

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

עכשיו במיוחד הלכתי לרכב לראות אם זה יעבוד, עיניין הקיר הכפול ספציפית בפונטו לא יכול לעבוד כי הקיר יבלוט בלפחות 3-4 סנטימטר לתוך הבגאז', בעיקר כנראה כי אחד המגברים גובהו 7 סנטימטר

פורסם

כל הקטע שאם עושים קיר כפול אז ישנה בליטה בשביל מקום למגברים בין הקיר לכסאות האחורים...

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

קיר כפול שצמוד למושב האחורים גם מאפשר בהתקנה נכונה של המגברים איוורר לא רע בכלל בעוד שנגיד ואתה מעמיס קצת דברים באותו ואתה בונה עם קיר ברצפה של תא המטען זה יכול לקרוס ולדפוק את העיניין .

 

לדעי הכי טוב קיר שצמוד למושב האחורי , זה מה שאני מתכנן לקורסה שלי .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מתחת למכסה מנוע :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

גם לי היה עד לפני חצי שנה קיר כפול בין הבגאז' לגב המושבים, הבעיה הייתה שהמגבר מתחמם בצורה ניכרת, יכל לשמש לי חופשי בתור פלטת שבת.

בסופו של דבר עשיתי 2 חורים בגודל 120 מ"מ שמכוונים ישירות לצלעות הקירור.

עכשיו השאלה שלי אלייך היאאם אתה רוצה להסתיר את זה מפורצים או לא?

כי אם אתה שם מאוורר אז זה כבר אומר שיש לך משהו מוכבה שם ומן הזתם זה יהיה המגבר\ מגברים.

הבעיה השניה היא שאם אתה לא שם מאוורר אתה פשוט חונק את המגבר ואז אורך החיים שלו מתקצר.

הפטרון שלי הוא לבצע רצפה כפולה, לפי דעתי אין יותר מסודר מזה ומוסתר וגם נשאר לך מקום בבגאז'.

בעזרת ה' אני גם אבצע בניה כזאת הרכב הבא שלי (מקווה שזה יהיה בזמן הקרוב)

 

בברכה אלי.

פורסם
כל הקטע שאם עושים קיר כפול אז ישנה בליטה בשביל מקום למגברים בין הקיר לכסאות האחורים...

נראה לי שלא הבנת אותי, אם אני יעשה את זה ברכב שלי אז הקיר יבלוט לא כמו בסדן שכאשר פותחים תא מטען אז הקיר נמצא קרוב יותר,ציירתי קיר שחור על ההתקנה שתראה עד לאן תגיע הבניה אם תתבצע אצלי

amp.JPG

פורסם
מתחת למכסה מנוע :)

 

אני לא יודע אם קראת את הדף של המגבר שלך אבל כתוב שם שאם תתקין את המגבר בתא המנוע חברים שלך יצחקו עלייך , משהו כזה . בין המצחיקים .

 

גם לי היה עד לפני חצי שנה קיר כפול בין הבגאז' לגב המושבים, הבעיה הייתה שהמגבר מתחמם בצורה ניכרת, יכל לשמש לי חופשי בתור פלטת שבת.

בסופו של דבר עשיתי 2 חורים בגודל 120 מ"מ שמכוונים ישירות לצלעות הקירור.

עכשיו השאלה שלי אלייך היאאם אתה רוצה להסתיר את זה מפורצים או לא?

כי אם אתה שם מאוורר אז זה כבר אומר שיש לך משהו מוכבה שם ומן הזתם זה יהיה המגבר\ מגברים.

הבעיה השניה היא שאם אתה לא שם מאוורר אתה פשוט חונק את המגבר ואז אורך החיים שלו מתקצר.

הפטרון שלי הוא לבצע רצפה כפולה, לפי דעתי אין יותר מסודר מזה ומוסתר וגם נשאר לך מקום בבגאז'.

בעזרת ה' אני גם אבצע בניה כזאת הרכב הבא שלי (מקווה שזה יהיה בזמן הקרוב)

 

בברכה אלי.

 

אז כנראה שלא תיעלת את האויר כמו שצריך , בתצורת של קיר לא משנה איך ניתן לקרר את המגבר עוד יותר טוב מהצורה הרגילה של FREE AIR כי אתה מכוון את האוויר למקום מסויים !

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

מה זאת אומרת לכוון את האוויר?

אי אפשר כי המקום אמור להיות מוסתר בלי חורים מיותרים שיחשבו שזה המקור של האוטו

אם לא אז יבינו שיש משהו מוחבא שם.

פורסם

המקום אכן מוסתר , ואם דואגים לזה שהכול יהיה באותו הצבע ומוסווה יפה יפה אנשים יצטרכו משקפות של טלסקופ בשביל לראות את החורים .

נתן לעשות את החורים בצדדים למטה ואז לא אמורים לראות ולפעלה לחשוף מעט בשביל לאפשר לאויר לצאת .

 

הכוונה ב"לכוון את האויר " זה ליצור אחידות בהזרמת האוויר כלומר כמה דוחפים לכיוון אחד ששם אין התנגדות לאויר לצאת משם או ליצור מערך שדוחף ומושך .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...