Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע למאווררים שרואים, אז זה לא מדוייק את המאווררים ממקמים בצד של המגברים, כך שיהיה 1 או 2 שנושפים על המגברים ועוד 1 או 2 שנושפים החוצה וככה מיצרים סירקולציה של אוויר

פורסם

זה לא מדוייק שהם חייבים להיות ליד המגברים , עדפיף שהם יהיו ליד המגברים .

 

תחשוב שיש לך נוזל ואתה רוצה לנווט אותו לדרך מסויימת . החוק אצבע אומר שכמות האויר שאתה מכניס אתה גם חייב למשוך ,

ניתן לייצר גם כול מיני דברים ביזאריים כמו שאני עשיתי במחשב שלי , רק משכתי אויר וכך יצרתי תת לחץ מסויים , מאוד קטן כי אין אטימות ,אבל הטמפ' כן ירדה .

יש כול מיני שיטות בעיקר הן מבוססות על ניסוי וטעייה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אני גם מאמין שקיר כפול עם ריפוד שצבעו כצבע ריפוד תא המטען ומאווררים יעשה את העבודה .

 

רק יש לי שאלה אחרת (וסליחה מראש שהיא קצת סוטה מן הנושא) :

איך לעזאזל אתה מתכנן לספק מתח לכל זה ?

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מתח, אלטרנטור יש כבר חדש מבעלת הרכב הקודם של 85 אמפר, שידרוג 3 הגדולים יתבצע במהלך ההתקנה של המערכת, ואם תיהיה בעיית חשמל המצבר יוחלף גם, לגבי ההתקנה אני חושב ששכחתם פה שמדובר בפונטו, אני לא רואה איך אפשר לבצע בניה של קיר כפול ל 3 מגברים ברכב האצ'בק מבלי שזה יבלוט החוצה, נתתי בדף הראשון של השירשור דוגמה לאיך זה יראה במידה ויהיה קיר כפולה, אלה אם כן יש למשהו רעיון לבצע קיר כפול בצורה אחרת אז אני כולי אוזן, וגם להתקנות מוסתרות אחרות

פורסם

דני, אכן אצלך יהיה מעט קשה יותר ליצור קיר כפול, אפשרי - אבל מסובך.

רצפה כפולה, עם תומכים מסויימים (כדי שלא יקרוס) תעשה את העבודה, מבחינת קירור? מאורר שמכניס פנימה בצד אחד, מאורר שמוציא בצד השני - שני אלה יגרמו למשב רוח קרירה על המגברים שלך :) ממליץ שהמאורר שמוציא אוייר יהיה מעט חזק יותר. וששני המאורר ימוקמו גבוה, שכן אוויר קר שבא מגבוה ירד למטה ויקרר, ואוויר חם עולה למעלה, לכן פשוט יותר להוציאו מלמעלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אם תוכל לתת כמה תמונות של התא מטען של הרכב שלך ,אני אוכל לעזור לך קצת יותר ולכוון אותך

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

בו אני יתן לך פיתרון מצויין במידה ואתה מוצא מתקין שיהיה מוכן לעשות את העבודה הקשה.

 

ראיתי אחד ששם את המגבר שלו בתא הכפפות אבל למעלה (כלומר שלא רואים אם לא מתאמצים).

אולי באותה המידה אפשר לשים אותו גם מתחת להגה במידה וזה לא עושה את הביצים שלך חביתה :hihi::hihi::hihi:.

 

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

×
×
  • תוכן חדש...