Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איטום


Mosho
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הכותרת הכללית משהו, אבל לדעתי היא הכי מתאימה.

 

אני חזרתי עכשיו עם 4 יריעות VB2 של CASCADE, של 13.5 על 37 אינץ', פלוס מיכל ספריי איטום QUIET KOTE גם כן של CASCADE. השגתי אותם במחיר טוב אז וויתרתי על הDYNAMAT. השאלה שלי היא האם 4 היריעות יספיקו לאטימה? של 2 דלתות קופה. יש להתחשב גם בספריי.

בנוסף, רציתי לדעת מה דעתכם על שימוש בספריי לאטימה של תיבת הסאב, קראתי על זה איפושהוא.

 

תודה רבה.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הספרי הנ"ל מיועדבעיקר לחלקים חיצונים במרכב, למשל מעל הגלגלים, יחד עם זאת ניתן ליישם בדלתות ובחלקים שונים.

לדעתי לחלק החיצוני של הדלתות כדאי להשתמש ביריעות ולתוך הדלת ניתן להשתמש בספרי.

כנס:

http://www.cascadeaudio.com/aut2_damper.html

 

http://www.cascadeaudio.com/VB-1S_Pro_Tech.pdf

פורסם

לי יש רכב שתי דלתות והלך לי 6 יריעות של דיינאמט אקסטרים רק לדלתות.

לפי דעתי אם אתה כבר אוטם אז עד הסוף וכמו שצריך בפעם אחת, תקנה עוד כמה ירעיות מקסימום ישאר לך קצת לבאגז'.

פורסם

ה VMAX שווה משהו? כדאי לאטום איתו גם דלתות וגם בגז?

 

אודה לעונים.

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שו VMAX?

לקסקייד יש מוצרים מצויינים. 4 יריעות לרכב כמו שלך אולי לא מספיק, אבל החומר עצמו מצויין.

 

אתה מרכיב מערכת יפה מאוד :-D .

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה.

בשביל שלב ראשון זאת כבר התחלה טובה. תראה כמה בדיוק החומר מכסה לך וכמה אתה עוד צריך. מקסימום אפשר להוסיף קיט דלתות או לקנות יריעה שתיים בודדות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שכתבתי תשקיע פעם אחת באיטום, אספת רכיבים מצויינים, אני גם פזלתי לכיוון הקומפוננט שלך :lol:

האם בדקתה איזה נפח הם צריכים?

פורסם
אז מה תעשה?

בניה? או שתשאיר ככה?

באמת רק עכשיו הסתכלתי לך בחתימה ויש לך רכיבים מעולים.

 

כן, אני חושב שאעשה בנייה. ותודה רבה :) המון מחמאות אני מקבל :>

 

התינוקות שלי:

 

 

DSCF0763small.jpg

DSCF0757small.jpg

DSCF0764small.jpg

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

התינוקות שלך - בוא נקווה שתגדל אותם להיות ילדים טובים ולא תיתן להם לסבול! :-D:wink:

והעיקר - תהנה מהם כמה שיותר.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...