Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש נסעתי בשעות הלילה המאוחרות (מוצ"ש) בכביש החוף מכיוון צפון לדרום. באיזור כפר שמריהו הבחנתי ב-S2000 אפורה עם ג'אנט 18" או 19" בצבע כרום (הרכב היה בצבע אפור- עד כמה שניתן היה להבחין בלילה), חלפתי על פניו והנהג הבהב לאות התגרות :) מאחר והייתי במצב רוח מרומם והכביש היה פנוי ונקי מכלי רכב נעניתי לאתגר בשמחה מרובה והתחלנו ללחוץ. ההונדה למרבה ההפתעה נתנה פייט יפה...בכל מקרה, בזמן העברות ההילוכים שלו שמעתי פריקה של טורבו, ידוע לי על S2000 צהובה שאכן התקינו בה מגדש טורבו אך זו לא זו :).

מאחר ופרוייקט כזה מעניין אותי אשמח לדעת אם מישהו מכיר את הרכב המדובר?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יפה מצדכם שהפכתם את הכביש למסלול מרוצים. מה יעזור לך אם תדע מי זה? אתה רוצה רייס חוזר?

פורסם

הוא אמר לך (יותר נכון לכולם) שהוא מתעניין בפרוייקט של ההרכבה של הטורבו.

 

אתה מכיר? יופי. לא מכיר? לא חייב להגיב.

פורסם

כן, מה זה.

עכשיו בטח ירוצו לספר לך ועוד ע"ג דפי הפורופ מי הבעלים, נכון!

 

ועוד דבר קטן, לא מעניין פה אחד אחד מרייסים שאתה עושה בזמנך הפרטי.

רק לידע כללי, אני הS2000. חונה סמוך אליי. בהחלט רכב יפה ומושך.

 

בברכה גיא

פורסם

אפשר להריח את הקנאה עד לכאן.

 

יאללה, תנו בגז. אפשר לחשוב שכולם כאן צדיקים ולא לוחצים לפעמים בלילות :evilbat:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

או שאולי בעל האס 2000 מעוניין בשידרוג טורבו וזוג וויסטגייטים...

 

כמובן, בעל האס 2000 מוזמן לפנות בפרטי לבעל האסתי

 

NOT

 

ירון

 

נ.ב - הגיע הזמן שיהיה חלק בפורום בנושא תצפיות ומפגשים - נפרד ובפני עצמו.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

במקרה אני מכיר אישית אחת כזו עם התיאור שאמרת , הגאנט הוא צבע כרום 19" אינטש.

 

חוץ מג'אנט הרכב סטנדרטי לגמרי, ויותר מזה הנהג הוא אחד כזה שרק לוחץ מפה לשם ולא יותר...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה הS2000 או שהוא חונה סמוך אליך? אני מבולבל.

 

הבן אדם טוען שהוא S2000 (!!!) והוא חונה בסמוך לעצמו.

מה מבלבל בזה?

יש הרבה כאלה, וכולם נמצאים באותו מקום.

:)

פורסם

אין לו את זה או משהו דומה , וכמו שאמרתי אין שום תוספת לרכב חוץ מגלגלים.

ואם היה רוצה רעש של טורבו או כל תוצר לוואי של זה אז מזמן כבר היה מותקן.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אולי בעל האסתי שמעת את הרעש של עצמך

באמת ידועה גם לי רק הונדה אחת כזאת עם מנוע מוגדש בצבע צהוב ולא יותר.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אולי בעל האסתי שמעת את הרעש של עצמך

באמת ידועה גם לי רק הונדה אחת כזאת עם מנוע מוגדש בצבע צהוב ולא יותר.

 

 

אוקיי.

S2000 שלא נעלמת מאחורה אחרי 10 שניות, ומצליחה לתת פייט לא רע היא בטוח סטנדרטית.

ואם אפילו לך ידוע רק על הונדה אחת שהיא לא כזו, אז כנראה שבאמת יש רק אחת.

כנראה שחלמתי או שבאמת שמעתי את עצמי כדבריך.

 

לכל אלה המתנגדים ל"רייסים" אציין ואומר שאני מעולם לא נוהג לעשות רייסים למעט לעיתים חרוקות מאד כדוגמת הפעם הזו, רוב הזמן ככולו אני נוהג בשמאלי 80 קמ"ש ואם בתוך העיר אז זוחל טיפה יותר לאט מהאחרים.


×
×
  • תוכן חדש...