Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב-3 השנים הקרובות תוכל לשלם את 4 האגרות האחרונות (שעדיין לא שולמו), לעבור טסט ולחזור לכביש.

מגיל 19 (בהגיע הרכב לסטטוס "רכב מיושן") תצטרך גם בדיקת מעבדה , בה מחוייב כל רכב מיושן שעברו שנתיים מיום חידוש רשיונו.

 

קצת חיפוש בגוגל והיית מגיע ללינק הבא :

http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CS/.p/5_0_9E/.d/0?PC_7_0_CS_subject=HE_RISHUI_11&actionType=browse

פורסם

אם אני זוכר נכון יש טופס במשרד הרישוי עליו ניתן לחתום בעת העברת הבעלות שהקונה מודע לעובדה שלרכב אין טסט בתוקף.

תוכל לברר את זה במשרד הרישוי עצמו (במענה הקולי הם לא יודעים מהחיים שלהם).

פורסם

אין ולא קיים טופס שכזה.

אם רכבך גילו 15 שנים, החל מהשנה הבאה הוא יצטרך "אישור בלמים".

אישור מעבדה הוא יצטרך לאחר שיחלפו 19 שנים שנים, כלומר החל משנתו ה-20(בעוד 5 שנים).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני לא מבין את הבעיה.

חפש קונה, תחתמו על זכרון דברים עקרוני.

10 דקות אחרי זה אתם בדואר משלמים את האגרות.

כמה זמן זה כבר הכנה לטסט? יום במוסך?

למחרת המכירה יש רכב עם טסט ואפשר להעביר בעלות.

אני בדיוק ככה קניתי את ה GTI שלי.

צריך להיות לך ברור שאת מחיר האגרות וההכנה לטסט אתה תצתרך לקחת על עצמך ככה שאם השם שלך לא מרמז על האוטו שרירים שיש לך, אז אני לא בטוח שתראה הרבה כסף מהמכירה הזאת.

איזה אוטו זה?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה בדיוק הבעיה שאת הכסף לכל הטסטים החסרים +לטיפול רציני שבטוח לא יספיק ביום אחד אין לי בשל מצב כלכלי ממש חנוק ולכן החלטתי בכלל למכור אותו

אגב מדובר בשברולט קמארו דור 3 מתחילת שנות ה90

אז אני מבין שאין ברירה וצריך להקפיא את הרשיונות כדיי שהחוב של הטסטים לא יגדל ובמקביל לחסוך את הכסף להמשך השיפוץ/טיפול וביום מן הימים להחזיר אותו לכביש

פורסם

לא הבנת.

תראה, כמו שאמרת, מדובר בקמארו דור שלישי מתחילת שנות ה 90.

בא נגיד (סתם דוגמא) שהמחירון שלה זה 50K ש"ח.

אגרות עומדות על 10Kש"ח (שוב, סתם דוגמא).

הערכה להכנה לטסט 5Kש"ח(וכמובן שוב, סתם דוגמא).

פרסם את האוטו למכירה ב 35K וסגור עניין.

אתה לא צריך לשלם כלום, פשוט לקזז במחיר המכירה, הקונה כבר ישלם על התיקונים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לכל הסקרנים שפנו אליי בפרטי ,הנה תמונה של הרכב : 5a1b_1.JPGכמובן שהתמונה להמחשה בלבד, אך הרכב המדובר נראה בדיוק אותו דבר ובאותו צבע ואף יותר יפה אפילו מהתמונה ויש לו גם תוספות חיצוניות שהוזמנו במיוחד עבורו מארה"ב ,והושקעו בו המון שעות של החלפת חלקים ובמיוחד הרבה חום ואהבה מצידי

מקווה שבסוף העניינים הסתדרו קצת ואני יוכל להשאיר אותו אצלי

פורסם

האוטו שווה 60K-70K ואין לך 10K בשביל להעביר אותו טסט?

 

קח איזו הלוואה, מחבר, ממשפחה. ואז תחזיר אחרי המכירה.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם
לכל הסקרנים שפנו אליי בפרטי ,הנה תמונה של הרכב : 5a1b_1.JPGכמובן שהתמונה להמחשה בלבד, אך הרכב המדובר נראה בדיוק אותו דבר ובאותו צבע ואף יותר יפה אפילו מהתמונה ויש לו גם תוספות חיצוניות שהוזמנו במיוחד עבורו מארה"ב ,והושקעו בו המון שעות של החלפת חלקים ובמיוחד הרבה חום ואהבה מצידי

מקווה שבסוף העניינים הסתדרו קצת ואני יוכל להשאיר אותו אצלי

 

IROC?

Z28

או RS?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...