Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיזמון - פיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הלכה לי הרצועת טימיינג בפיגו 205 92(1400) שלי באמצע נסיעה:roll: . עכשיו לפי מה שהבנתי שאם הולכת הרצועה בפיגו זה אומר שגם הראש הלך (השסתומים וכו) .

האוטו כבר במוסך אבל רציתי לדעת כדי שלא יזיי** אותי ושיהיה לי ידע בנוסך מה העלות של החלפה וכול הטיפול מה מחליפים מה מתקנים? ועד כמה החור בכיס יהיה עמוק?

תודה מראש.....

פורסם

שלום ביג'ו :

בעקרון עושים שיפוץ ראש דהיינו חריטת ראש (באם הראש בגובהה המאפשר זאת)החלפת שסתומים שהלכו לך , חגורת טיימינג ומותחן , זה הנזק המינימלי שקרוב לוודאי קרה לרכבך , אבל חכה שהבחור יפתח ראש יציץ אל תוך המנוע ויבדוק שלא נדפק עוד משהו , הנזק הזה שתואר לעיל (באם זה עומד רק עליו) אמור לעלות לך בסביבות ה- 1000 עד 1400 ש"ח וזה תלוי מי ואיפה עושים את העבודה .

שיהיה בהצלחה

:lol:

פורסם
שלום ביג'ו :

בעקרון עושים שיפוץ ראש דהיינו חריטת ראש (באם הראש בגובהה המאפשר זאת)החלפת שסתומים שהלכו לך , חגורת טיימינג ומותחן , זה הנזק המינימלי שקרוב לוודאי קרה לרכבך , אבל חכה שהבחור יפתח ראש יציץ אל תוך המנוע ויבדוק שלא נדפק עוד משהו , הנזק הזה שתואר לעיל (באם זה עומד רק עליו) אמור לעלות לך בסביבות ה- 1000 עד 1400 ש"ח וזה תלוי מי ואיפה עושים את העבודה .

שיהיה בהצלחה

:lol:

 

 

 

שלום.

אני מבקש ממך אם אתה יכול לפרט ולהסביר איך מבצעים שיפוץ ראש [כולל עיבוד שבבי חלקים ועבודה] בסכום של 1400 ש"ח. אני ארשום לך מה צריך לדעתי ואתה רק תרשום סכומים.

1] מערכב סתמים לשיפוץ ראש

2 ] רצועת טימינג

3] מיסב מותח רצועת טימינג

4] משאבת מים [אם צריך?]

5] שמן מנוע

6] מסנן שמן מנוע

7] 4 פלגים

8] נוזל קרור

9] רצועות לאביזרים [הולכים 2 אם צריך]

10] שסטומים [אם צריך + מובלים] בפזו' כאשר שסטום מיתעקם הוא שובר את המוביל גם

11] עיבוד שבבי לראש כלומר עבודה בבית מלאכה לשיפוץ ראשים

12] מחיר העבודה של המוסך.

 

אחרי שתברר ותמלא את המחירים תבין איזה שטויות אתה כותב ובנוסף מטעה את הבחור. מחר הוא ילך לריב במוסך ביגללך.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
עשיתי חיפוש אין שום פרטים על טימיינג ופיגו מצאתי רק שתי נושאים שלא עונים על השאלה שלי.

אם תוכל לעזור אני ישמח מאוד :-)

 

שני נושאים מסכנים מצאת ?

נסה לחפש (לדוגמא) "רצועת טיימינג נקרעה". חזור אלינו אח"כ.

פורסם

תודה למי שענה.

ולשמר שוב זה לא פותר לי *** תבעיה = את הבעיה ***תבעיה כי בכול אוטו המחיר שונה והבעיה אחרת.

לרוב מצאתי רק כאלה ששואלים מתי צריך להחליף וכמה עולה החלפה אבל אצלי הסיפור זה שהיא נקרעה בזמן נסיעה

שוב תודה

 

רק שתראה מה יצא לי מהמילות חיפוש שנתת לי : http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=261658

פורסם
שלום.

אני מבקש ממך אם אתה יכול לפרט ולהסביר איך מבצעים שיפוץ ראש [כולל עיבוד שבבי חלקים ועבודה] בסכום של 1400 ש"ח. אני ארשום לך מה צריך לדעתי ואתה רק תרשום סכומים.

1] מערכב סתמים לשיפוץ ראש - 140 ש"ח

2 ] רצועת טימינג- 100ש"ח

3] מיסב מותח רצועת טימינג-60 ש"ח

4] משאבת מים [אם צריך?]

5] שמן מנוע70 ש"ח

6] מסנן שמן מנוע 30ש"ח

7] 4 פלגים

8] נוזל קרור-60 ש"ח

9] רצועות לאביזרים [הולכים 2 אם צריך]

10] שסטומים [אם צריך + מובלים] בפזו' כאשר שסטום מיתעקם הוא שובר את המוביל גם200 ש"ח

11] עיבוד שבבי לראש כלומר עבודה בבית מלאכה לשיפוץ ראשים 300ש"ח

12] מחיר העבודה של המוסך.

 

אחרי שתברר ותמלא את המחירים תבין איזה שטויות אתה כותב ובנוסף מטעה את הבחור. מחר הוא ילך לריב במוסך ביגללך.

 

בברכה בני ל.

 

בני ,אין צורך להתעצבן מהר , התגובה שלי נושאת בתוכה כמה וכמה ערבונות מוגבלים ,כלומר ציינתי והדגשתי בפני ביג'ו שיחכה שהמוסכניק יפתח ראש ויודא שאין צורך בעבודה נוספת מי יודע אולי התעקמו לו רק 4 שסתומים , שנית מי אמר שצריך להחליף פלאגים או משאבת מים ? יכול מאוד להיות שהדברים הללו הוחלפו בעבר הלא רחוק , נזק דומה מאוד נגרם לפג'ו שהייתה לי בעבר העלות הייתה בסדר גודל של המחיר שציינתי

  • ספונסר פורום
פורסם

סט אטמים מאיכות טובה לא יורד מ250 שקל, ואני הייתי רוצה לדעת איפה אפשר לקנות 8 שסתומים + מובילים ב200 שקל?

שעת עבודה במוסך נעה בין 150-180 שקל לפני מע"מ ועבודה כזו לוקחת לעיתים יום שלם.

 

אז עכשיו אתה עדיין טוען שזה עולה בין 1000 ל1400 שקל?

 

אורן

פורסם

ביג'ו , בתום התיקון תעדכן אותנו כמה שילמת ?

 

רבותי , שוב תקראו את התגובה הראשונה שלי טוב ותבינו שאין לכם מה לכעוס , כשאמרתי תלוי אצל מי ומה התכוונתי באם תעשה את העבודה אצל סתם מישהו בחצר של הבית מן הסתם הוא לא יגבה ממך תעריף שעה (שזה המצב התקין) הוא יגבה ממכה סכום גלובלי ותאמינו או לא אני מכיר כאלה שמוכנים לעשות את העבודה במחירים המביישים את המקצוע , ואם תעשה את העבודה במוסך המכבד את עצמו ונותן לך אחריות ושירות מקצועי עבור התיקון בטח שזה יעלה לך הרבה יותר וזה בצדק.

פורסם
בני ,אין צורך להתעצבן מהר , התגובה שלי נושאת בתוכה כמה וכמה ערבונות מוגבלים ,כלומר ציינתי והדגשתי בפני ביג'ו שיחכה שהמוסכניק יפתח ראש ויודא שאין צורך בעבודה נוספת מי יודע אולי התעקמו לו רק 4 שסתומים , שנית מי אמר שצריך להחליף פלאגים או משאבת מים ? יכול מאוד להיות שהדברים הללו הוחלפו בעבר הלא רחוק , נזק דומה מאוד נגרם לפג'ו שהייתה לי בעבר העלות הייתה בסדר גודל של המחיר שציינתי

 

אם מישהו הגיע למצב שטיימינג לא הוחלף בזמן ולכן נקרע - למה שיחליף פלאגים בזמן?

משאבת מים כדאי להחליף בכל מקרה של טיפול טיימינג ב205. לא כיף לפרק את כל העסק בשביל משאבה שעולה 200 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא ממש הבנתי מה הרעש , 1400 ש"ח זה מחיר הוגן לרכב שבקושי שווה 10000 ש"ח אם לא פחות ותפסיקו לבלבל בביצים , בשביל מה הסחטנות , חוץ מזה מכונאים יש להם את הקומבינות שלהם .

פורסם

עידכון: בנתיים המוסכניק פתח את הראש ואמר שהראש זקוק לשיפוץ.

הוא מעריך שהרצועה נקרעה בגלל שרצועת אביזרים נקרעה, ועל הדרך קרעה את רצועת הטימיינג.

במוסך אחר שאבא שלי שאל כמה יעלה שיפוץ שכזה אמרו לו שזה בסדר גודל של 3000 שקל. :cry:

אני יעדכן בהמשך

×
×
  • תוכן חדש...