Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיזמון - פיג'ו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי את הקשר בין קריעה של רצועת אביזרים לקריאה של הטיימינג.

מה גם שב205 יש שתי רצועות אביזרים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לא הבנתי את הקשר בין קריעה של רצועת אביזרים לקריאה של הטיימינג.

מה גם שב205 יש שתי רצועות אביזרים.

 

 

הרצועה של המדחס של המזגן היתה כנראה רפויה ובמהלך הנסיעה שמעתי שהיא נפלה, ובדיוק נכבה האוטו. לפי המכונאי רצועה כנראה פגעה ברצועת טימיינג וקרעה אותה . בטוח גם שרצועת הטימיינג לא היתה מצב מצויין

פורסם

תשים לב שב 205 רצועת הטיימינג ומשאבת המיים מופרדות מרצועות האביזרים בעזרת מגן פלסטיק.

למרות שכשאני עשיתי טיימינג נאמר לי במוסך שלפעמים ייתכן שרצועת האביזרים תפגע בטיימינג ותגרום למקרה כזה.

אני מניח שזה יכול לקרות כתוצאה ממכה חזקה של רצועת מזגן או אלטרנטור במגן הפלסטיק, ושבירתו.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

כבר שמעתי על מקרים כאלו. אני לא יודע איך זה ברכב הספציפי אבל יש מכוניות שרק מלמעלה יש כיסוי פלסטיק וזה נראה כאילו הוא קיים לאורך כל הדרך. מה גם שברור לכולם שחייב להיות פתח בכיסוי פלסטיק דרכו יתחבר הציר לפולי האביזרים. אם איתרע מזלכם החגורה שנקרעה הצליחה להשתחל בדיוק לפתח הזה.

פורסם

הרצועה מתפרקת לסיבים וחתיכות קטנות, שמצליחים בקלות בלתי נסבלת לחדור לתוך חגורת התיזמון, גם כאשר כיסוי הפלסטיק של מערכת התיזמון די צר.

פורסם
עידכון: בנתיים המוסכניק פתח את הראש ואמר שהראש זקוק לשיפוץ.

הוא מעריך שהרצועה נקרעה בגלל שרצועת אביזרים נקרעה, ועל הדרך קרעה את רצועת הטימיינג.

במוסך אחר שאבא שלי שאל כמה יעלה שיפוץ שכזה אמרו לו שזה בסדר גודל של 3000 שקל. :cry:

אני יעדכן בהמשך

במחיר של 3000 ש"ח היה משתלם לך לחפש מנוע טוב מפירוקייות , חבל שלא שאלת את המוסכניק שלך על עלות התיקון ?

פורסם

מנוע מיבוא כולל התקנה (פירוק והרכבה שלך) בלי טיימינג יעלה כ2500 שקל.

מחיר עבודה (פו"ה + טיימינג + שמנים פילטרים פלאגים וכל המסביב) יעלה כ2000 שקל. זה בלי המנוע

מנוע מיבוא יכול לעלות בין 1500-2500 שקל לרכב הזה. תלוי איפה אתה מחפש.

 

סע למסגר, שם מנועים נמכרים במחירים של 1500-1200 שקל

או סע לטירה, שם מנוע ימכר במחיר של קילו זיתים.

 

בכל מקרה - שיפוץ ראש +פו"ה זה יותר מ1000 שקל. (ואני נחמד פה)

וזה בלי טיימינג ומסביב.

פורסם

לא שווה לי להחליף מנוע . כול הכאב ראש וכול זה ולך תדע על איזה מנוע אני נופל.

באוטו הזה כבר השקעתי לא הרבה אבל עדין בגדול לא שווה לי להחליף מנוע.

עידכון: המנוע מפורק רק מחכים לראש שיחזור ועוד יום יומים נוכל לשוב ליסוע ביחד (אני והאוטו:oops: )

נ.ב

התמונה מהפלאפון :arrow:

205 מנוע.jpg

×
×
  • תוכן חדש...