Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר רוקפורד דגם 400.4

זה 4*50 RMS ב 4אום או 100*4 RMS ב 2אום

קראתי באתר יצרן שהמגבר יכול להוציא 400 RMS

איך עושים גישור למגבר הזה?

Need For Speed

פורסם

אתה מתכוון אולי ל450.4?

אם כן לי יש את אותו מגבר ובגישור אתה מוציא,מוצהר, 225 RMS לערוץ.

הגישור מתבצע ע"י לקיחת - מערוץ אחד ו + מהשני, על המגבר מסומן לך באילו ערוצים

להשתמש

 

 

 

אלי

 

פורסם

הרבה דגמים יש לרוקפורד. גם 400.4 קיים.

תוכל להעלות תמונה של המגבר?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב 400.4 מוציא 50*4 ב-4 אוהם או 100*4 בשני אוהם ללא גישור..

יש אפשרות להוציא 200*2 בגישור(הופכים את המגבר מ-4 יציאות לשני יציאות)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

טוב לתשובה שביקש האיש הנכבד.

ככה מבצעים את הגישור:

 

אם זה ה 400.4 (יש כזה מגבר עם הנקודה) הנה המניואל שלו:

http://www.rockfordfosgate.com/library/manuals/400_4-man.pdf

ע"מ 26 ב PDF.

 

אם זה ה 4004 באמת :

הנה המניואל שלו:

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=lkxAC3pi&p_tbl=9&p_id=454&p_created=1116542316

ע"מ 8 ב PDF.

 

תוכנה לקריאת הקבצים במקרה ואין לך :

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

 

בברכה,ק.

פורסם

זה אכן 400.4 מהדגמים הישנים

יש לי את המנואל, אבל קראתי אותו ולא הבנתי כלום,

יש אולי מנואל בעברית לדגם הזה?

אשמח לקבל אם יש למישהו

 

ואיך הופכים מ4 אום ל2 אום?

Need For Speed

פורסם
אתה מתכוון אולי ל450.4?

אם כן לי יש את אותו מגבר ובגישור אתה מוציא,מוצהר, 225 RMS לערוץ.

הגישור מתבצע ע"י לקיחת - מערוץ אחד ו + מהשני, על המגבר מסומן לך באילו ערוצים

להשתמש

 

אבל למגבר יש 4 ערוצים ואני רוצה לגשר לאחד לסאב או שלא הבנתי נכון?

Need For Speed

פורסם

קצת לא הבנת נכון:

מגבר 2 ערוצים, בגישור תקבל ערוץ אחד מונו.

מגבר 4 ערוצים, בגישור תקבל 2 ערוצים.

 

בגישור לוקחים -(מינוס) מערוץ אחד ו+(פלוס) מערוץ השני ומחברים לאלמנט.

 

מכיוון שמדובר במגבר 4 ערוצים, יהיו לך 2 ערוצים לגישור לסאב, ועדיין יישארו 2 ערוצים

שתוכל לנצל או לזוג רמקולים או לגישור נוסף.

×
×
  • תוכן חדש...