Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן להחליף את ה JBL GTO שמותקנים אצלי, לטעמי הטוויטר שלהם "צורם" מדי - נחמד כששומעים מוזיקה אלקטרונית אבל הורס את האוזניים כששומעים רוק או שחורה...

אני מחפש משהו עם מיד דומיננטי וטוויטר רך - משהו שלא יבלע בבס חזק משום שיש לי רכב קטן (איביזה) והסאב שלי חזק,

ממה שקראתי בחיפושים בפורום ראיתי שמורל עונים על הדרישה של הטוויטר, השאלה אם הם לא יבלעו עם קצת באסים?

(אני מתכוון לפולס)

תודה רבה לעוזרים!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לדעתי הפולסים לא נבלעים כל כך בקלות. אבל הדרך הכי טובה לדעת אם תהיה מבסוט היא שתשמע אותם בעצמך! לא חסר רכבים שהפולס מותקן אצלהם.

:)

פורסם

אם זה רק העיניין של הטוויטרים אז תקח טוויטרים של מורל, הייתי הולך על MT11 או כמובן MT22, 23, סופרמו..... הMT11 הרבה יותר טובים מהטוויטרים של פולס, לא זוכר איזה דגם הם. במקרה הזה ממש מרגישים את ההבדל בשמיעה בין פולס לMT11 אפילו.

פורסם

אנדרוחה, לא צריך לזרוק את כל השמות של הטוויטרים של מורל.

לסופרימו ול MT23 יש התנגדות שונה מ 4 אוהם והשילוב יכול להיות בעייתי.

ה MT11 הם של הדוטק.

ה MT22 של ההייבריד.

לשניהם התנגדות "ידידותית" יותר ונשמעים טוב יותר מה MT1 של הפולס.

פורסם

מצטרף להמלצה להחליף רק את הטויוטרים, המידים בסט הזה הם באמת מוצלחים מאוד, למרות שאני אהבתי בו גם את הטויוטרים, אחרי הנחתה של 4DB בתחום העליון הם נשמעו מעולה.

בשיפוצים

פורסם
אנדרוחה, לא צריך לזרוק את כל השמות של הטוויטרים של מורל.

לסופרימו ול MT23 יש התנגדות שונה מ 4 אוהם והשילוב יכול להיות בעייתי (במידה ואתה מחבר דרך קרוס של קומפוננט עצמו) או שאני טועה?

ה MT11 הם של הדוטק.

ה MT22 של ההייבריד.

לשניהם התנגדות "ידידותית" יותר ונשמעים טוב יותר מה MT1 של הפולס.

:beerchug: סתם רשמתי את הדגמים, התכוונתי שבהחלט אפשר לשים MT11, ולא להסחף לסידרות הגבוהות יותר. רק אמרתי וגם אתה אמרת שכל הטוויטרים של מורל נשמעים טוב יותר מה MT1 החל מהMT11.

 

MT23 לפי הנתונים של הספק 6 אום, לא בדקתי אותם במעבדה, ככה שאני לא יודע בדיוק כמה הם.

פורסם
מצטרף להמלצה להחליף רק את הטויוטרים, המידים בסט הזה הם באמת מוצלחים מאוד, למרות שאני אהבתי בו גם את הטויוטרים, אחרי הנחתה של 4DB בתחום העליון הם נשמעו מעולה.
אולי כדי לכוון אותם לשמשה הקדמית של הרכב? זה עוזר דווקא במקרים של הטוויטרים החזקים החל מ12-14K.
פורסם
אני מתכנן להחליף את ה JBL GTO שמותקנים אצלי, לטעמי הטוויטר שלהם "צורם" מדי - נחמד כששומעים מוזיקה אלקטרונית אבל הורס את האוזניים כששומעים רוק או שחורה...

אני מחפש משהו עם מיד דומיננטי וטוויטר רך - משהו שלא יבלע בבס חזק משום שיש לי רכב קטן (איביזה) והסאב שלי חזק,

ממה שקראתי בחיפושים בפורום ראיתי שמורל עונים על הדרישה של הטוויטר, השאלה אם הם לא יבלעו עם קצת באסים?

(אני מתכוון לפולס)

תודה רבה לעוזרים!

לפי דעתי קח רמקולים של INFINITY

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=REFERENCE6510CS&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=290

פורסם
אתה שמעת אותם בעצמך? מעניין איך הטוויטר שלו, ממה הוא עשוי (חשוב מאוד). רשום עד 21K, השאלה אם נשמע 15-16K? והוופר בכלל מוזר מה שהם רושמים 58 הרץ.... אם תחתוך אותו ב60 הוא ישרף עם הזמן? לא הבנתי את זה ת'אמת.
פורסם
לפי דעתי קח רמקולים של INFINITY
חברת אינפיניטי וחברת JBL שייכות שתייהן לתאגיד הרמן. חברת אינפיניטי אינה מייצרת רמקולים!!! בתאגיד הרמן רק חברת JBL מייצרת רמקולים, היא גם מייצרת רמקולים לכל החברות האחרות בתאגיד. לכן ההבדל בצליל יהיה קטן ביותר (אם אכן יהיה הבדל כזה) בין רמקולים של JBL לרמקולים של אינפיניטי.

 

 

blavie,

 

קיבלת כאן כמה הצעות מחברי הפורום. ההמלצה שאני יכול לתת לך היא שתגיע למפגש שמתקיים בשבת בר"ג, שם תוכל לשמוע מיגוון רחב של רמקולים, ולתת לאוזן שלך לקבל החלטה איזה רמקול לקנות.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תוכל לתת לי עוד פרטים על מיקומו המדוייק וזמן המפגש?

ותודה רבה לכולם על הרעיון לקנות רק טוויטרים של סט אחר!

אני אבדוק את העניין.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
תוכל לתת לי עוד פרטים על מיקומו המדוייק וזמן המפגש?

ותודה רבה לכולם על הרעיון לקנות רק טוויטרים של סט אחר! אני אבדוק את העניין.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=136071

:beerchug:

בכיף. אני אישית המלצתי כי אני שמעתי את הטויטרים שלך.... לא הייתי מחזיק אותם הרבה זמן. תנסה כמו שאמרתי לכוון אותם לשמשה הקדמית.

פורסם

תודה רבה.

עוד שאלה קטנה -

תוכלו לקשר אותי לחנות שמוכרת טוויטרים MKII של מורל פולס שהבנתי שעליהם אתם ממליצים?

מצאתי רק את הסט הבא בפומפה -

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=TW1&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=178&aff=Zap&lang=he#

ולא ממש בא לי לקנות מהם, ראיתי הרבה אנשים פה בפורום שנתקלו בבעיות עם השירות שלהם ושירות זה אחד הדברים שהכי חשובים לי כשאני קונה משהו...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אתה מתכוון למודעה הזו?

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicAccessory.php?CatID=1&SubCatID=7&CarID=15982

אם כן, זה לא כל כך מתאים לי מכיוון שאני מדימונה ולהגיע לקריית גת זה קצת מרוחק - יהיה לי עדיף להזמין מפומפה, רק הדלק והכאב ראש יעלו לי יותר מה 100 ש"ח הפרש...

במידה ולא, תוכל לכוון אותי למודעה שהתכוונת אליה?

תודה...

נ.ב -

עדיין מחפש קישור לחנות באינטרנט שמוכרת טוויטרים MKII

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...