Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התכוונתי לזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=136175

 

ובכדי שלא תתבלבל בין הדגמים: :idea:

למורל דוטק MKII מתכוונים לכל הסט.

 

לטוויטרים עצמם השמות הם:

MT1 (פולס)

MT11 (דוטק)

MT22 (הייבריד)

MT23 (אילייט)

 

עריכה: כעת אני רואה שזה אותו אחד.

אבל יכול להיות שהוא יכול לשלוח לך אותם??

פורסם

גם אם הוא יכול זה לא ממש נראה לי,

בכל זאת אני מחפש MT11 - אם כבר אני ישדרג אז זה לגרסא טובה יותר.

אשמח אם מישהו יכוון אותי לחנות כלשהי שהוא מכיר ויכולה לבצע משלוח - לא מצאתי כלום בחיפוש ב ZAP...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
אולי כדי לכוון אותם לשמשה הקדמית של הרכב? .
עדיף שלא, ההחזר בדרך כלל לא מושלם, לרוב טוויטרים נועדו להיות ON AXIS, למרות שלפעמים כיוון הטוויטר השמאלי לשמשה יגרום לבמה יותר ממורכזת ו"רחוקה".

בכל מקרה אני "חוויתי" שנתיים סט של JBL (6506CS( בON AXIS, שהיה מדויק ומפורט.

בשיפוצים

פורסם

גם אצלי הוא מדוייק ומפורט,

אבל הטריבל שהוא מוציא לא לטעמי, הוא צורם ודומיננטי מדי - מכאיב לי בשכל...

טוב לאחר שלא מצאתי מכירות באינטרנט של טוויטרים השייכים למורל MKII אני יקנה את אלו של הפולס הרגילים, תודה רבה!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני רשמתי זאת בתחילת השרשור:

ואני רואה שיש אנשים שמסכימים איתי :beerchug:

 

אם זה רק העיניין של הטוויטרים אז תקח טוויטרים של מורל, הייתי הולך על MT11 או כמובן MT22, 23, סופרמו..... הMT11 הרבה יותר טובים מהטוויטרים של פולס
פורסם

גם לדעתי אל תתפשר ותחכה עוד כמה זמן אפילו אם בינתיים אתה לא מוצא משהו בזול, זה ישתלם לך בסוף ותהיה שמח ברמות.

אני גם כרגע מתכנן להחליף את הטוויטרים שלי של הפולס בMT22.. רק שיהיה כסף. ב"ה יש עבודה שתכנס משכורת והופה סאב וטוויטרים. (=

 

יום טוב,

רותם

רותם

פורסם

לפני שאתה רץ להחליף סט\טוויטר נסה להנמיך אוותו ולרסן אותו ככל האפשר עד שתקבל צליל לא צורם

במידה ויש לך מכשיר עם קרוס נחמד ומעלה תוכל לעשות את זה ישירות מהרדיו

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...