Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאל עם: מה אני לא אוהב באוטו שלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קאפה 2.4 96' (אצלי רק חודשיים)

יש הרבה דברים קשים (צריכת דלק, קלאץ' כבד) אבל רק שלשה שאני ממש לא אוהב

  • מחסור חמור בתאי אכסון - בשביל מה יש משענת יד לנהג וגו'
  • מתג פתיחת תא מטען פועל רק כשהסויץ' סגור - באיטליה לא שמעו על ביקורת בטחון בכניסה לחניון של הקניון.
  • הכי מלחיץ - מסך הבקרה בלתי קריא באור יום מלא, וכשנדלקת פתאום נורית check (והיא נדלקת) אני נכנס להיסטריה לפני שאני מצליח לראות מה כתוב שם.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

ברכבים שאני נוהג קבוע עליהם:

 

 

קאדילק STS 2002:

 

1)הנעה קידמית

2)אין מספיק מקום מאחורה ,כמו שצריך להיות במכוניות מהסגמנט הזה.

 

טויוטה קורולה 1995

 

1)אמינה מדיי

2)משעממת מדיי

3)נמוכה מדיי

 

 

סובארו DL 1990 אוטומט:

 

1)אין שום תחושה בהגה

2)אין שום תחושה בברקס

3)שלוחצים על הגז אין שום תחושה של האצה

4)אין שום תחושה בבטן שמסתכלים עליה

5)מה שכן,היא אוהבת פסי האטה.

6)מנוע ,רעש כל כך מגעיל.

 

 

פורד קורטינה:

1)אין משענות ראש

2)ברקסים להמלצה בלבד

3)טכנולוגייה של שנות ה70,לטוב ולרע.

פורסם

306 XSI 16V:

לא אוהב את הסאן רוף, המתכת לא עומדת בלחות וצריך לטפל בגג כל שנה.

לא אוהב את ההיגוי האחורי, אז הוא מבוטל. :)

לא אוהב את מצבי הרוח של הרכב, לפעמים מרגיש כמו עגלה, לפעמים כמו מטוס. אז אני משתדל להשמיע לו שירים בצרפתית, כדי לרצות אותו.

אני לא מתחיל אפילו לדבר על הרעשים והקרקושים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סופר רייסר 95.

 

1. הגה ארוך מדי (3.5 מנעילה לנעילה). אוי, כמה שזה מעצבן.

2. מתלים (בולמים משופרים מאוד עזרו, אבל התכנון הבסיסי נותר לקוי).

3. קרקושי הפלסטיק, בעיקר מכיוון תא הכפפות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

אלפא סוד -

1. יוצאת מכיוון ומצלצלת בתדירות שאני ממצמץ.

מסוגלת לצלצל כבר ביציאה מהמוסך (שאליו נכנסתי לכיוונים).

2. גלגל הגה ע-נ-ק. חברה שלי עוזרת לי בפרסות.

3. בלמים קדמיים שממוקמים במרכז הרכב, ליד הגיר-

בבלימות ראשונות בחורף או בשלולית רצינית כמעט ואין בלימה ויש רעש ותחושה מפחידים לאללה.

4. ישיבה נמוכה מדי.

5. רוכנת קדימה ואחורה בזמן האצה ובלימה.

6. בלם יד פועל על הבלמים הקדמיים. כישלון מראש בג'ימקאנות.

 

דייהטסו שרייד אוטו' -

1. רועדת ב-D כאילו האדמה זזה.

2. זהו, באמת שזהו...

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

פיג'ו 306 קבריולט

 

-אוטו כבד אז הוא מאוד מאוד איטי (בקיצור חייב דחוף להחליף לאיזה גיר קצר וזריז)

-נמוך מידי אז אי אפשר לעלות על מדרכות כמעט

-צריך תמיד לכסות את האוטו מחשש לוונדליזים

-בשביל להכניס את האוטו להיגוי יתר רציני צריך להגיע למהירות גבוהה מאוד ולסיבוב חד בקיצור לא הדבר הכי בטוח בעולם לעשות בשביל כמה שניות פאן

 

יוגב

פורסם

פגאני זונדה F:

 

- צריכת דלק שערורייתית !

- לא נוחה בפקקים של הבוקר.

- השמש צולה אותך בקייץ דרך גג הזכוכית.

- מנוע רועש - מחייב נהיגה עם אטמים.

- אופנועים לא מצליחים לעקוף אותך.

- אף אחד לא שואל אם אתה מוכר.

- ה BUSCKETS מעור ממש לא נוחים לנסיעות ארוכות עם המשפחה.

- יקרה יותר ב 500K ש"ח מהזונדה S לדעתי השדרוג לא היה שווה.

 

חלומות פז :)

פורסם

A3 TDI

  • לא אוהב את הבקרת אחיזה
  • לא אוהב את הברקסים (חלשים) ואת מערכת ה-ABS שנכנסת מאוד מוקדם
  • לא אוהב את ההגה החשמלי
  • לא אוהב את ההשהייה של שנייה (שמרגישה כמו שנה) בשיגור מהמקום
  • לא אוהב את הכיול מיתלים שגורם לזויות גילגול של מיני ואן (בקטעים טכנים) אבל גם למהירויות של אוטובאן (בקטעים מהירים).
  • לא אוהב את התא מטבעות ששמו לי מול המזגן, ב-A4 (אוטו קודם) היה שם מחזיק כוס שמקרר/מחמם את הכוס.
  • מאוד אוהב את המנוע והגיר (מדהימים!)

פוקוס Mk1 2.0

  • לא אוהב את הגיר (אוט')
  • כל השאר סבבה לגמרי

מסקנה: עדיף פוקוס.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

לא אוהב את מצבי הרוח של הרכב, לפעמים מרגיש כמו עגלה, לפעמים כמו מטוס. אז אני משתדל להשמיע לו שירים בצרפתית, כדי לרצות אותו.

הצלחת להגדיר כ"כ יפה הרגשה שלא הצלחתי לבטא במילים.

דרך אגב, אתה לא בכיוון. תשמיע לאוטו את האינטרנציונאל, רק מהלחץ הוא מתחיל לסוע כמו שצריך :wink: .

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
306 XSI 16V:

לא אוהב את מצבי הרוח של הרכב, לפעמים מרגיש כמו עגלה, לפעמים כמו מטוס.

זה מצבי הרוח שלך . ה 306XSI תמיד היתה עגלה...

 

:wink:

 

 

הנה לגבי המכוניות שלי ,

 

אריקה 1.3 ברזיל עם קרבורטור נקי :

 

* לא אוהב שהיא לא נוסעת כרגע

 

 

במוו 316 שנת 84 בצבע אדום זוהר :

 

* לא אוהב שהיא לא נוסעת כרגע

 

 

:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קליאו ספורט MK1.

 

לא אוהב:

1. שהאוטו 3 דלתות. זה מעצבן שצריך להסיט את המושב כדי שאנשים ייכנסו למושב האחורי.

2. שכל פעם שנכנסים למוסך צריך להתכונן נפשית לחשבון כאילו החלפת חצי אוטו.

3. (קשור ל-2) שכל חלק שמתקלקל/מתבלה זה תמיד חלק מיוחד ביותר שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר והמחיר שלו מטורף (ע"ע צינורית דלק, פולי מנוע וכו' וכו')

 

לא נורא מפריע:

1. שהאוטו שותה 98. ממלא בשתי תחנות קבועות עם מחירים אטרקטיביים ביותר, בזולה מביניהן המחיר יותר נמוך מהמחיר שרוב האנשים משלמים על 95 (!!!)

2. שהמחירון בנפילה חופשית (ירד קצת יותר מ-20% ב-12 חודשים) - אני ממילא מתכנן להחזיק את האוטו עוד מספר שנים אז לא ממש קריטי לי הסיפור הזה. מה עוד שככל שהמחירון יורד יותר הקשר בינו לבין המחיר בפועל נעלם.

3. שהמושב האמצעי די תיאורטי - נדיר מאוד שאני מסיע רכב מלא, ואם כן אז זה לנסיעה קצרה.

במצב של 2 נוסעים מאחורה אין שום בעיה והמרווח סביר ביותר למבוגר בגודל נורמלי.

 

אוהב: (חוץ מהברור מאליו)

1. שהאוטו לא מושך תשומת לב בשום צורה.

2. צריכת דלק יותר טובה ממשפחתומטית.

3. מסוגל להשתחל לחניות בת"א שמשפחתוסדאנומטית לא נכנסת.

4. ביטוח במחירים מצחיקים יחסית למתחרות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

Passat 1.8T 2001

טיפטרוניק

*הרכב כבד מאוד

*98 יקר לי

*הפלסטיק מתחת למנוע מתפרק כל הזמן אחרי פסי האטה

*זוללת

*מכות פח בעיקר בכנפונים (כרגיל)

*חלקים יקרים

*מעבירה להילוך 2 ב15 קמ"ש :shock:

*הכל יקר :roll:


×
×
  • תוכן חדש...