Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ערכתי חיפוש אך לא מצאתי את אשר חיפשתי,

איך אני יכול לבדוק אם הרכב בלם היד נועל את הגלגלים הקדמיים או האחוריים?

וכיצד ניתן לבדוק האם לרכב יש מצערת אלקטרונית או לא?

הרכבים הם יונדאי גטס 2004,קאוואליר 2000, פ'גו 306 1.8.

תודה לכם.

פורסם
בד"כ קדמיים
אני מבקש ממך לא להגיב שטויות.

אם כבר לרוב ברכבים בלם היד נועל את האחוריים,שאלתי על הרכבים הנ"ל.

פורסם

פשוט מסתכלים.

 

מצערת - תתכופף לכוון דוושת הגז- לא מחובר אליה כבל? מצערת חשמלית.

בלם יד- סובב הת ההגה שמאלה או ימינה עד לסוף המהלך, כך תוכל לראות את הקליפר בלם.

מגיע אליו צינור בלם גמיש. זהית כבל נוסף מחובר אליו? בלם יד בגלגלים קדמיים.

פורסם
הבלם יד בשלושתם אחורי, לגבי המצערת גם היא מכנית בשלושתם.
תודה.

מה היתרון בבלם יד שפועל על הגלגלים הקדמיים? לצורך העניין המניעים?

תודה.

פורסם
תודה.

מה היתרון בבלם יד שפועל על הגלגלים הקדמיים? לצורך העניין המניעים?

תודה.

אני שואל את עצמי כל יום את אותה שאלה, ועד עכשיו לא מצאתי פתרון,

בקסנטיה הנעילה היתה מקדימה, הרמת הגלגלים הקדמיים, הרכב ללא מעצור.

כל הנעילות נמצאות מקדימה, גם PARK וגם בלם יד, כל זאת מעבר לעובדה שלא ניתן להחליק בעזרת בלם היד.

פורסם

מצערת - תתכופף לכוון דוושת הגז- לא מחובר אליה כבל? מצערת חשמלית.

אין קשר.

עדיין קיימים דגמים עם מצערת חשמלית המשתמשים במנגון מכאני (כמעט לחלוטין) עם כבל גז וקפיץ ע"מ לשמר את התחושה של דוושת הגז.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ועל זה בדיוק כתב דניאל בעצמו, בכתבה המעולה שפירסם לפני כמה זמן :

 

 

יש! עכשיו לדוושה. כו**אמק, פלטתי מפי קללה קלה, יש פה כבל גז! לא מבין..יש פה משאבת הזרקה מכאנית? שאלתי את עצמי בשעה שנאנחתי בנסיון ההתיישרות המוצלח ממצב שכיבה מתחת לדש-בורד.

 

לא הסתדרו לי העיניינים, הרי ברוך ציין שהיה קוד תקלה של חיישן דוושה.

ניגשתי שוב למכסה מנוע, והבנתי שכיסוי הפלסטיק חייב לעוף.

חזרתי לרכב עם ארגז כלי העבודה שלי, הוצאתי בוקסה, מאריך וראצ'ט והתחלתי לפרק.

 

אין כבל ואין בטיח. משאבת ההזרקה מורכבת בקדמת המנוע, גלויה לחלוטין ושום כבל גז לא היה מחובר אליך, רק צמת חשמל יצאה מחלקה העליון. ניגשתי לקיר האש וחיפשתי את הכבל המזורגג, ולאחר שמצאתי אותו עקבתי אחריו. הכבל היה די קצר ונגמר במעיין קופסה דקה בצורת חילזון, ולחילזון הזה היה מחובר מחבר חשמלי. נמצאה האבדה! השתאיתי למה בחרו מהנדסי רנו לתקוע את חיישן הדוושה בתא המנוע ולהרכיב דוושת מצערת פשוטה עם כבל גז. ברוב רכבי הדיזל שהכרתי החיישן היה ממוקם על דוושת המצערת, כחלק אינטגרלי מהדוושה.

ועוד שאלה לגבי בלם יד - האם בדגמי סובארו החדשים (אימפרזה, לגאסי) עדיין בלם יש מופעל על הגלגלים הקידמיים, כמו ב DL ?

 

 

×
×
  • תוכן חדש...