Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

עקב הודעתי האחרונה על החלום שכמעט התגשם תבינו שאני חולה JL AUDIO וכמעט אין מה שיזיז אותי מהם

וכרגע אני במסע חיפוש אחרי מעבד דיגיטלי ויצא לי לראות האתר של JL את המוצר הבא:

http://mobile.jlaudio.com/products_cleansweep_pages.php?page_id=79

שם המוצר CleanSweep CL441dsp

ורציתי לדעת מהו המוצר? עם הוא מעבד או מנקה רעשים?

כי לא הבנתי בדיוק את מה שהם רשמו עליו

 

אז אני ישמח עם אנשים שמבינים והמילה מבינים בהדגשה יוכלו לנסות להסביר לי מה המוצר הזה בדיוק?

 

בתודה מראש

נאור

פורסם

לא צריך להיות מבין גדול בשביל להבין את המטרה של המוצר.

אבל כן צריך לדעת לקרוא אנגלית

כנראה שזה לא הצד החזק שלך

אני לא מבין גדול במוצר הזה

אבל לאחר קריאה של כמה שניות באתר , ראיתי שהמוצר הזה מיועד לרכבים עם קונסולות חדשות

שלא מאפשרות יציאות RCA למיניהם למגברים

לכן המוצר הזה ממיר high level input ל low level input.

מספיק לקרוא כמה שורות כדי להבין.

תמיד אפשר להוריד את הספר הוראות של המכשיר ולראות את כל הפרטים הקטנים

בעל אקולייזר שליש אוקטבה נפרד לכל רמקול [ימין קדמי שמאל קדמי וכן לאחוריים]

ליין דרייבר של 8 וולט יציאה

וזהו בערך ,

מכיוון שאתה ממש חולה על JL AUDIO וכמעט אין מה שיזיז אותך מהם

הייתי אומר לך ללכת על המוצר הזה

הרבה אופציות אין איתו

אבל זה JL , אתה בטוח תאהב.

 

אבל שוב, אני לא מבין במיוחד לא שזה בהדגשה כה חשובה.

 

אני רק קורא.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כל כך חולה JL שאתה שוקל כל מוצר שלהם?

וואו, היו ממש מחבקים אותך במחלקת שיווק שלהם.

את הקוסם של אוטופארט/רוקפורד פוסגייט אתה מכיר?

נעים מאוד, זה הקוסם של JL.

רק שהוא לא דייויד קופרפילד, אלא יותר בכיוון של צ'יקו בלי דיקו.

יאפשר לך חיבור קל ונוח למערכת OEM (מובנית)

תן צלצול לרדיו מילאנו, הם ישמחו למכור לך עוד הרבה רכיבים של JL במחירים מוגזמים ;)

פורסם

כל דבר שהוא בהגזמה זה לא טוב

גי אל יצרן מצויין, ואני מדבר מניסיון של שני סאב וופרים שלהם באוטו

אבל להנעל על יצרן מסויים זה לא בריא

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
כל כך חולה JL שאתה שוקל כל מוצר שלהם?

וואו, היו ממש מחבקים אותך במחלקת שיווק שלהם.

את הקוסם של אוטופארט/רוקפורד פוסגייט אתה מכיר?

נעים מאוד, זה הקוסם של JL.

רק שהוא לא דייויד קופרפילד, אלא יותר בכיוון של צ'יקו בלי דיקו.

יאפשר לך חיבור קל ונוח למערכת OEM (מובנית)

תן צלצול לרדיו מילאנו, הם ישמחו למכור לך עוד הרבה רכיבים של JL במחירים מוגזמים ;)

אהבתי! :-)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אל תדאג בקשר למחרים אני קונה אותם במחירי חנות ולא צרכן עקב שהמקום שאני קונה ממנו זה מקום שיצא לי לעבוד קצת והבן אדם מכיר את אבא שלי טוב כך שממחיר אני לא דואג

אבל לפי מה שאתם אומרים המוצר הוא מין מעבד דיגיטלי אבל למערכות מובנות אם זה כך אין לי צורך בו למרות שאני חושב JL

יש לי מערכת לא מובנת באוטו לכן אני חושב שאני ילך על AUDIO CONTROL הם בכמה רמות מעל רוקפורד והקוסם שלהם בלי להמעיט בערכו פשוט יצא לי לשמוע מערכות עם מעבדים של AUDIO CONTROL

פורסם
שלום לכולם

תבינו שאני חולה JL AUDIO וכמעט אין מה שיזיז אותי מהם

את זה כבר הבנו...:razz:

 

אני אף פעם לא אבין אנשים שקונים מוצרים בגלל השם שלהם ולא בגלל שהם טובים מתאימים או נותנים תמורה נאותה לכסף...אבל זה אני:smile:

פורסם

סליחה בגלל השם נראה לך שאני קונה מוצרים של JL יצא לי לשמוע על החברה הרבה דעות טובות יצא לשמוע את המוצרים שלהם ויצא לי לעקוב אחריהם ב8 שנים שהם שזכו ברציפות בתחרויות ש SPL ושל SQ אז אני לא יודע עד כמה אתה מבין מי זאת JL והתמורה שהם נותנים לכסף עם מאד גדולה עם אתה מתקין נכון מערכת במיוחד שהכל JL הרמקולים שלהם והסאבים שלהם ברגע שהם יושבים על המגברים שלהם זה עולם אחר אני לעומתך לא מבין את אלה שחושבים ש JBL, ROCKFORD, MOREL,CREWIN VEGA,KENWOOD, PIONNER חברות טובות והולכים ומשקיעים כסף ואחרי מתאכזבים שאיזה רכב עובר לידה ושפוט השקיע יותר אבל נהנ מסאונד אחר

וד"א יש פה הרבה חובבי BOSTON תיכף תגיד לי שגם הם הולכים לפי שם ולא שווה לשלם את המחיר על המוצרים שלם שאחרי בדיקה של שני החברות והמחירים שלהם הם כמעט זהים

פורסם

אתה בטח פספסת את הת'רד שאמרו שאודיוקונטרול הייתה חלק מרוקפורד.

 

בקוסם יש יותר אפשרויות מבכל מעבד את אודיוקונטרול.

 

אבל מה אני מבין.

 

וגם לא שמעתי על JL שזכתה בתחרות כלשהי , בטח הם זכו בתחרויות שכונתיות כגון

 

"תחרות SQ שכונת ג'סי כהן"

 

אשמח לראות באיזה תחרויות JL זכתה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
סליחה בגלל השם נראה לך שאני קונה מוצרים של JL יצא לי לשמוע על החברה הרבה דעות טובות יצא לשמוע את המוצרים שלהם ויצא לי לעקוב אחריהם ב8 שנים שהם שזכו ברציפות בתחרויות ש SPL ושל SQ אז אני לא יודע עד כמה אתה מבין מי זאת JL והתמורה שהם נותנים לכסף עם מאד גדולה עם אתה מתקין נכון מערכת במיוחד שהכל JL הרמקולים שלהם והסאבים שלהם ברגע שהם יושבים על המגברים שלהם זה עולם אחר אני לעומתך לא מבין את אלה שחושבים ש JBL, ROCKFORD, MOREL,CREWIN VEGA,KENWOOD, PIONNER חברות טובות והולכים ומשקיעים כסף ואחרי מתאכזבים שאיזה רכב עובר לידה ושפוט השקיע יותר אבל נהנ מסאונד אחר

וד"א יש פה הרבה חובבי BOSTON תיכף תגיד לי שגם הם הולכים לפי שם ולא שווה לשלם את המחיר על המוצרים שלם שאחרי בדיקה של שני החברות והמחירים שלהם הם כמעט זהים

א) איזה גבר אתה שאתה קונה במחירי חנות

ב) AUDIOCONTROL ו ROCKFORD הם חברות תחת קורת גג אחת. ל AUDIOCONTROL אכן יש מוצרים מצויינים אבל הם מתומחרים גבוה מידי. חוץ מזה ישנן חברות אחרות רציניות מאוד שמתעסקות בעיבוד צליל כמו DBX, ALTO, ZAPCO. שלא תחשוב שכל עולם הסטריאו סובב סביב JL...ואם אתה רוצה לקבל את אותם היכולות של ה 3SIXTY ב AUDIOCONTROL, אני מעריך שתצטרך לשלם כפול (DQXS)

ג) אמרה כמו שלך שמתייחסת לחברה אחת (JL במקרה הזה) ולכל מוצריה כאילו הם פרי האלים, רק מראה עד כמה אתה לא מבין בתחום או לפחות בבחירת הרכיבים. ל JL יש סאבים טובים ומגברים סבירים, לא יותר מזה. לא מחזיק מהרמקולים שלהם וגם לא חושב שהמגברים שלהם נותנים תמורה למחיר. לא לעומת מוצרים באותו המחיר של חברות שונות כמו - ZAPCO, ARC-AUDIO ואפילו ליין ה LRX של AUDIOSON.

ד) אז אני מבין שרק JL זכו בתחרויות בשני התחומים SQ ו SPL במשך 8 שנים ברציפות...:wink: מה אתה רציני איתי? כאילו, RE AUDIO, ARC AUDIO, המגברים של US AMPS, הכל נופל אל מול JL המכובדת והגדולה?

ה) תקרא את ההודעות הנוספות של האנשים שמגיבים ותבין שיש כאן אנשים רציניים שלא "שפוטים" של חברות ולא מכירים רק PIONEER ו JBL. גם בחור "רציני ומבין" כמוך, יכול ללמוד דבר אחד או שניים.

ו) ועשה לנו טובה ואל תשווה שום סט של JL לסט ברמה גבוהה של מורל. זו בכלל לא אותה רמה, נקודה. ואני מתייחס ל HYBRID, ELITE ו- SUPRIMO. כנראה שלא ממש יצא לך לשמוע מערכות שמותקנות כמו שצריך, אם אתה זורק כאלו אמרות לאוויר.

 

תצליח וקנה מוצרים של JL.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אני גם לא זוכר שJL זכו 8 שנים ברציפות בתחרויות SPL ו SQ.

 

 

אולי בתחרויות אודיו במיקרונזיה.

 

בIASCA,EMMA אני לא ממש ראיתי אותם מגיעים למקומות ראשונים.

 

 

"הקוסם" של JL, אהבתי:).

 

תבקש ממילאנו אחוזים על הדבקות במשימה שלך:).

 

 

ניר

under construction..

פורסם

ניר, אני הגעתי מקום שלישי בתחרות במיקרונזיה

אמרו לי שאתה היית אמור להופיע אבל היה איזה פנצ'ר

 

מזל שהגעתי עם הסט של הקאליפורניה בום

אחרת לא היה לי סיכוי :D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...