Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל הוחלט במשפחתנו להשאיר תצבע רק לעשות פחחות , ומה אתם כל כך מפחדים שאני יהרוס תאוטו ? חחחח אז אני אנהג רגוע ונלמד להשתמש בו עם הזמן יותר ויותר. ועזבו אותי יש לי את האוטו ואני לא רוצה הונדה סיוויק ! , ומספיק שכל כמה ימים אנשים משגעים אותנו ( המשפחה ) בקשר למכירת הרכב וגם פה בפורום כבר שאלו אותי כמה אנשים את זה ולא אני לא מוכר . וכן הכי חשוב לי לשפר ביצועים מכנים פשוט ביצועים מכנים זה מכספי ואבי נותן לי כסף רק לפחחות וצבע אז מה אני יכול לעשות =/ . לי יש מהכסף שלי 4 אלף מה זה יתן לי ? לקנות צמיגים חדשים עזבו שיהיה יותר כסף ( אחרי שנמכור תקטנוע ) נשפר תרכב .

 

 

שאלה סתם שאבי שאל אותי יש אפשרות לשלוח תרכב לאיטליה לעשות לו שיפוץ למנוע או דברים כאלה ? או לשנות את איבזור פנים הרכב ?

 

תודה על הדאגה שון

פורסם

קח את האוטו למוסך מורשה ושיבדקו לך שם את כל המערכות.

אם אחשלך לא שמר על האוטו, הייתי מחליף את כל השמנים והפילטרים, פלאגים, נוזל קירור מקורי של פיאט, בדיקת נזילות/בולמים/מערכת היגוי/בלמים ולא פחות חשוב- צ מ י ג י ם.

אני במקומך הייתי משקיע את מירב הכסף ביישור קו,צמיגים אוחזים (SP9000,GY F1 D3) וקורס נהיגה מתקדמת. אם אתה ממש רוצה אז תשקיע גם בספריי סקאי וריחן:-)

כל שיפור ומכאני שתעשה רק יגרע מהסיבה הפשוטה שזה בחיים לא יהיה אמין כמו המקורי וזה מתכון לצרות, אתה לא צריך את זה.

מבחינת קוסמטיקה קח בחשבון שטמבונים וחצאיות CUSTOM MADE לא חוקיים ואחרי שתשפשף אותם במדרכה או בור, אני מבטיח שאתה בעצמך תוריד אותם, וזה במקרה שלא יגנבו לך אותם לפני..

 

בקיצור שמור על האוטו, אין הרבה כאלה כיום.

פורסם

תתחדש. אכן אח טוב יש לך. אחי לא קיבל סיבוב על הקופה שהייתה לי (לא היה לו ביטוח). :twisted:

 

ראשית כל, אתה מוזמן לקרוא סקירת יד-שנייה על פיאט קופה.

הפלסטיקה אכן זוועתית, משום שהאיטלקים כנראה לא תכננו שלאוטו יהיה חם או שיתיזו תרסיס

"מגן"-פלסטיק על פנים הרכב :wink: . הפתרון הוא לפרק את הפלסטיקה (קונסולה בין מושבים וקונסולה

ראשית. הפלסטיקים בתמונה שונים מעט משלך משום שהייתה לי את גרסת ה-20V משנת 98')

להוריד את החומר עם מסיר צבע / טינר שלא יפגע בפלסטיק (תבדוק בחלק הפנימי שלו) ולצבוע

אצל צבעי רכב. אצלי, צבעתי את הקונסולה בין המושבים בצבע מחוספס (דוגמת פטיש. יצא מעולה)

ואת הקונסולה הראשית בצבע מבריק (יצא לא משהו. הבעלים העכשווי מחפש עכשיו קונסולה חדשה

בבריטניה, שבה נפוצה הקופה).

 

צמיגים טובים במידה הזו (205/50R16) ניתן להשיג בפחות מ-3000 ש"ח.

אני קניתי bridgestone potenza s-03 (שוב, תמונה) בצמיגי רמת אביב (תחנת סונול

על דרך נמיר, פינת שדרות רוקח) אצל בועז דגן. ממליץ.

 

בנוסף, ממליץ לחלוטין ללמוד לאט את האוטו ולא לעשות שטויות.

הוא אוטו חזק ובועט מעל 4000 סל"ד (בעיקר ב-16V).

יותר מהאוטו, חבל על החיים שלך.

 

דניאל

 

נ.ב.

ראבאק. תפסק, תנקד ורד שורות. :wink:

01-01-00_0601.jpg

27-05-05_1805.jpg

MCS 2008

פורסם
וכן הכי חשוב לי לשפר ביצועים מכנים פשוט ביצועים מכנים זה מכספי ואבי נותן לי כסף רק לפחחות וצבע אז מה אני יכול לעשות =/ . לי יש מהכסף שלי 4 אלף מה זה יתן לי ? לקנות צמיגים חדשים עזבו שיהיה יותר כסף ( אחרי שנמכור תקטנוע ) נשפר תרכב .

 

תפסיק להתעסק בשטויות, לרכב מעטפת ביצועים שאתה לא (לפחות לא אמור) תדגדג בשנתיים הקרובות. תחליף צמיגים, אין דבר שיותר משפר רכב מצמיגים מצויינים מבחינת אחיזה, בלימה ובטיחות כוללת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אח שלך גר בשכונת למד ?

 

אם כן, נסעת על הרכב ? אם זה הרכב, אני מאמין שהוא לא זז מהחנייה כבר כמה שנים טובות. כדאי שתטפל בנושא המכני לפני שאתה מחליט לצבוע אותו.

×
×
  • תוכן חדש...