Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם אני זוכר נכון זה לא קשור לנפח (למרות שבפועל ברור שיש הבדל) .

למה לפי דעתך יש הבדל בין הנסועה השנתית הממוצעת של פונטו לבין הנסועה השנתית הממוצעת של לנטיס לדוגמא?

 

אסף

פורסם

אין שום קשר בין נפח המנוע לק"מ. ממוצע שנתי מקובל הוא 20K. גם עם ממוצע של 23K הייתי קונה רכב. מעבר לזה צריך לחפש הזדמנות אחרת.

פורסם

בשנה שחלפה שהיתה לי את הכריזמה, לייתר דיוק 11 חודשים עשיתי איתה 47 אלף קילומטר.

 

כל עוד הטיפולים מתועדים לא מפריע לי קילומטרא'ז

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
למה לפי דעתך יש הבדל בין הנסועה השנתית הממוצעת של פונטו לבין הנסועה השנתית הממוצעת של לנטיס לדוגמא?

אסף

אי אפשר להתעלם מזה, כי בכל זאת יש הבדל מסויים. מי שמתכוון לנסוע הרבה ונסיעות ארוכות, לא יקנה, נניח, דייהו מאטיס, טווינגו , או סיריון 1000 סמ"ק. מכוניות קטנות הרבה פעמים משמשות כמכונית שנייה במשפחה, ונוסעות פחות, זה לא תקף, כמובן, כשמדובר במכוניות מליסינג.

 

לכפיר - נסעת מעל הממוצע ויש מישהו , שנוסע הרבה מתחת.

וגם היה פה השבוע בחור עם אלמירה 2002 , שנסע איתה 308 אלף ק"ם , שזה כ 70 אלף בשנה .אז מה? הממוצע נשאר ממוצע.

 

 

פורסם

בניגוד לדעה הרווחת, מכוניות דיזל משפחתיות נוסועת יותר ממסחריות דיזל . קילומטרז' שנתי ממוצע לדיזל משפחתי הוא כ 30 -35 אלף ק"מ לשנה.

 

 

פורסם

ממוצע הוא לא המספר המדוייק של כולם.

 

הוא הממוצע, והוא כולל בתוכו גם את המקרים הקיצוניים.

 

לאדם ולחמור יש בממוצע שלוש רגליים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הממוצע שציינתי הוא של לוי יצחק וכמו שאמרתי לא שבמציאות הוא קשור... למציאות.

כשחיפשתי רכב לפני חודשיים רוב הרכבים שראיתי עשו בסביבות 20K בשנה.

ואני מחזק את את מה שאמרתי בהתחלה ואת מה שבוקי אמר.

ההבדל הוא בעיקר בבלאי למנוע ולמכלולים הקשורים ויש הבדל בין מכוניות מיקרו ( מאטיז לדוגמא )

למכוניות משפחתיות ומנהלים עם מנועים בעלי נפחים גדולים.

פורסם

ד"א, אני חייב לציין שקילומטרז' נמוך זה לא בהכרח תמיד מציאה גדולה.

לא פעם אנשים מוכרים רכב ישן בגאווה: "אשתי נסעה איתו רק לסופר וחזרה".

למען האמת נסיעות לסופר וחזרה, ליתר דיוק נסיעות קצרות בסביבה עירונית הן גורמות הבלאי הגבוה ביותר למנוע.

פורסם

לאדם ולחמור יש בממוצע שלושה רגליים.

יופי רז................................. (:p)

 

שתהיו לי בריאים האלמרה שלנו עשתה 10K בשנה לפני הרשיון שלי ועכשיו זה כנראה בכיוון של 13-14K בשנה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

רז לא טעית בפעם הראשונה - רגל זה נקבה ולכן שלוש רגליים (רגל גדולה, רגל מסריחה וכו)

הסיומת הזכרית ברבים אינה משנה את המהות

×
×
  • תוכן חדש...