Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

קניתי רכב פיג'ו 306 שנת 99 .

 

לאחרונה נדלקת לי נורה בלוח שעונים והאוטו נחנק ולא מאפשר המשך נסיעה .

הסימן של הנורה מראה על האות K ...

גם אם עומדים בצומת אז הטורים נופלים ( הרכב לא נכבה ) הנורה נדלקת לכמה שניות ואז הטורים חוזרים לעצמם ( 1000 ) והנורה יורדת .

 

יש למישהו מהמומחים כאן הסבר ?

 

תודה מראש ,

 

נדב

פורסם

יש לגשת לאיבחון, לחבר סקנר לשקע האיבחון של מחשב ניהול המנוע ולשלוף קוד תקלה.

לא אתפלא אם מדובר בצינורית ואקום למאפ סנסור שאמור להיות מותקן על אחד הדפנות ליד הקיר אש בתא המנוע בצד ההפוך לצד הנהג.

הצינורית מתחברת למאפ סנסור בזוית בו היא נוטה להקרע.

למותר לציין שיש עוד סיבות רבות אפשריות, בכל מקרה, מחשב ניהול המנוע זיהה את התקלה ורשם אותה. (במקרה שלך לפחות) כל שנותר לבצע את שייעצתי.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שוב תודה .

בעבר אמרו לי שיש בעיה עם המחשב של האוטו ... ( החלפתי מנוע ואז החלו התקלות - התקינו לי מנוע שנת 2001 ברכב ) ואז מכונאי עשה לי " קומבינה " במנוע צעדים של הרכב כי הוא היה נכבה לי .

 

כיום המנוע לעיתים קרובות נדלקת בצמתים למשך של 3 שניות הטורים נופלים ואז חוזרים למסלולם ..

שלא נדבר על לנהוג עם מזגן ... סיוט מתמשך ...

 

הגיוני שכל זה קורה בגלל שהחלפתי מנוע ? איפסו לי את המחשב של הרכב .

 

תודה מראש ,

 

נדב

פורסם

לא.

הגיוני שזה בגלל שעשו לך "קומבינה".

מחשבים אוהבים שמדברים אליהם בשפה בינארית , אפס או 1. לא ב"אולי" , "כאילו" , "בערך".

פורסם

איזו קומבינה עשו לך בדיוק במנוע צעדים? מה היתה הבעיה במחשב הרכב ולמה החלפת מנוע?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אהלן ,

החלפתי מנוע כי היו רעשים מהקראנק ... ( דפקו אותי במכון בדיקה עם שמן דבש ) .

ומאז שהחלפתי מנוע המחשב השתגע והטורים היו לא יציבים .

הקומבינה שעשו לי עלתה לי 400 שקל ... ( וכל זה ע"מ לא להשקיע במחשב חדש או משופץ !!! )

ניתקו לי איזה כבל , אני לא הכי יודע .

פורסם
לא.

הגיוני שזה בגלל שעשו לך "קומבינה".

מחשבים אוהבים שמדברים אליהם בשפה בינארית , אפס או 1. לא ב"אולי" , "כאילו" , "בערך".

עוד משהו ,

זו היתה הברירה האחרונה .

כי מאז שהחליפו לי מנוע הכל השתגע ( הגיוני שמנוע 2001 לא מתאים לרכב שלי שנת 99 ?!?!? )

×
×
  • תוכן חדש...