Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה שלי היא כאשר המנוע קר במיוחד בבוקר אז הוא לא מניע ישר על הסויץ הראשון אלא מתחיל בגמגומים ואחר כך מסתדר וכשהוא עובד אז יש רעידות כאלה של המנוע כאילו הולך להכבות ואז ממשיך , הייתי אצל אייל במעבדה הוא החליף לי חיישן חמצן וכיוון 4 גזים , אתמול עשיתי טיפול 10k כך שגם הפלגים חדשים וגם הספתי k44 לחצי מיכל ונסעתי חצי שעה בסלד גבוה מאוד ועדיין לא נפטרה הבעיה במכון קרבורטורים אמרו שאין בעיה עם ההזרקה כך גם אייל אמר לי אחרי הבדיקה של הסורק, אני כבר לא יודע מה עוד זה יכול להיות. והאמת נמאס כבר ללכת ןלהוצא כסף על ניחושים , אז לחברה המבינים אם אפשר לקבל הצעות , תודה רבה.

פורסם

זה לא בעיה קודם כל! זה דבר טבעי!

המנוע קר וקשה להניע...

 

למה הוא מגמגם? כי הוא עדיין קר...

 

יותר מאוחר אני יסביר לך הכל אני פשוט חייב ללכת, מצטער אחי.

פורסם
זה לא בעיה קודם כל! זה דבר טבעי!

המנוע קר וקשה להניע...

למה הוא מגמגם? כי הוא עדיין קר...

יותר מאוחר אני יסביר לך הכל אני פשוט חייב ללכת, מצטער אחי.

מה ססססההההההההה???

מעניין - למה רוב המכוניות מתניעות יפה?

 

יש בכל המכוניות, החל ממנועי קרבורטור ישנים ועד למנועי חלל חדישים מיני צ'וקים ושמוקים שתפקידם להעשיר את התערובת ולהעלות את הטורים כשהמנוע קר.

אם המנוע לא מניע יפה ומגמגם עד שהוא מתחמם

 

ז ה ס י מ ן ש י ש ב ע י ה !

 

אם אתה לא יודע, אל תייעץ לאנשים דברים לא נכונים. זה שאתה נוסע על מכונית עם ציריה דפוקה ומשקיע בקוסמטיקה זו בעיה שלך - אל תמליץ לאנשים אחרים להזניח - זה יכול לגרום לבלאי ונזק.

פורסם

אהלן, גם לי היתה בעיה שכזו...פתרתי אותה בדרך משונה :

 

החלפתי למצבר חזק יותר. כנראה שצריכת המתח הגבוהה בהנעה לא מספקת את כל הצרכנים ובמיוחד את הרגישים כגון - חיישנים למינהם.

 

לא יודע איך אבל זה עזר.

 

יש לך בעיה עם מצבר קטן או ישן ??? צרכנים חזקים ברכב...נוהג להשאיר אורות או רדיו

 

שמנוע כבוי ???

 

ותחשבו על זה...

פורסם
הבעיה שלי היא כאשר המנוע קר במיוחד בבוקר אז הוא לא מניע ישר על הסויץ הראשון אלא מתחיל בגמגומים ואחר כך מסתדר וכשהוא עובד אז יש רעידות כאלה של המנוע כאילו הולך להכבות ואז ממשיך , הייתי אצל אייל במעבדה הוא החליף לי חיישן חמצן וכיוון 4 גזים , אתמול עשיתי טיפול 10k כך שגם הפלגים חדשים וגם הספתי k44 לחצי מיכל ונסעתי חצי שעה בסלד גבוה מאוד ועדיין לא נפטרה הבעיה במכון קרבורטורים אמרו שאין בעיה עם ההזרקה כך גם אייל אמר לי אחרי הבדיקה של הסורק, אני כבר לא יודע מה עוד זה יכול להיות. והאמת נמאס כבר ללכת ןלהוצא כסף על ניחושים , אז לחברה המבינים אם אפשר לקבל הצעות , תודה רבה.[/quot

 

מצטער לבשר לך , אך המקצוע שנקרא דיאגנוסטיקה הוא לא מדע מדויק , וכמו שיש לרופא טעות באבחנת הסימפטום גם למעבדה יש לפעמים פיקשושים ביחוד במצבים שאין תקלות בזכרון.

עצתי לך לפני הכל לקבל את עצתו של סאקסובוי ולבדוק מצבר בעומס . בדיקת מוליכות חוטי הצתה [במידה ולא ידוע זמן החלפה אחרון - להחליף]. בדיקת התנגדות חיישן טמפרטורה לכל אורך הטוח. בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך למנוע.דרך הפעלת רכיבים לבדוק תפקוד שסתום קניסטר ומנוע צעדים.

דרך אגב באיזה רכב מדובר ושנת ייצורו

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם

ISHPUZ, קודם כל אל תבלבל לי את המוח כי במקרה אבי היה מכונאי רכב וליסוע עם צירייה דפוקה (אם היית יודע מזה צירייה דפוקה היית יודע שזה כלום! זה רק גומי קרוע) - זה כלום!!!

 

שנית, זה קורה כמעט בכל אוטו ישן (קרבורטור)... כל אוטו והקריזות שלו!

ב-205 קרבורטור זה תמיד קורה ולא משנה מה תסדר ואיך תסדר...

ואם אתה אומר "תערובת עשירה" אז תחליף את המילה ל-צ'וק ואל תבלבל את המוח בחארטות שקראת בספר תיאוריה מסריח.

 

 

NISSAN, אם הבעיה לא הייתה אז 100% יש לך תקלה.

עכשיו זה כבר בטוח. זה יכול להיות הרבה דברים!

בדוק מערכת חשמל, הצתה (פלאגים, פלטינות), בדוק רצועת טיימינג (או שרשרת, תלוי איזה רכב), בדוק משאבת תאוצה.

הבעיה העיקרית יכולה להיות מטיימינג שלא מכוון. זה אומר שאין קומפרסיה או שסתום שרוף...

פורסם

היי

ראשית מצטער באם התופעה לא ניפתרה.

בהסתכלות להיסטוריה של הרכב ולבדיקות קריאות 4 גזי פליטה מראות על מצב של בעירה נכונה.

יש לבדוק את המצב שוב ורק בהנעת בוקר כאשר המנוע מחובר למד לחץ דלק ולסורק .

חישן החמצן הוחלף עקב אי תקינות -כפועל יוצא של המצב שכנראה קיים .

יתכן שהחישן החדש ינזק עקב התופעה שלא נעלמה.

אין ליחס למצב מכני מנוע .

תוסף לא יעזור בזמן כה קצר ומיד.

אני לא זוכר כעת האםנעשה ניקוי מזרקים כולל פרוק מזרקים מהסעפת??

תכנס למעבדה ולא תחויב בבדיקות!!

להת איל

פורסם
ISHPUZ, קודם כל אל תבלבל לי את המוח כי במקרה אבי היה מכונאי רכב וליסוע עם צירייה דפוקה (אם היית יודע מזה צירייה דפוקה היית יודע שזה כלום! זה רק גומי קרוע) - זה כלום!!!

שנית, זה קורה כמעט בכל אוטו ישן (קרבורטור)... כל אוטו והקריזות שלו!

ב-205 קרבורטור זה תמיד קורה ולא משנה מה תסדר ואיך תסדר...

ואם אתה אומר "תערובת עשירה" אז תחליף את המילה ל-צ'וק ואל תבלבל את המוח בחארטות שקראת בספר תיאוריה מסריח.

NISSAN, אם הבעיה לא הייתה אז 100% יש לך תקלה.

עכשיו זה כבר בטוח. זה יכול להיות הרבה דברים!

בדוק מערכת חשמל, הצתה (פלאגים, פלטינות), בדוק רצועת טיימינג (או שרשרת, תלוי איזה רכב), בדוק משאבת תאוצה.

הבעיה העיקרית יכולה להיות מטיימינג שלא מכוון. זה אומר שאין קומפרסיה או שסתום שרוף...

 

ילד, זה שאבא שלך היה במקרה מכונאי לא עושה ממך מומחה גדול.

קודם כל ציריה דפוקה זה לא גומיה קרועה. גומיה קרועה יכולה להוביל לציריה דפוקה. אתה יודע בכלל מה זה ציריה? אני אתן לך רמז - זה לא חתיכת גומי.

 

אני מאוד שמח שאתה יודע שברכב ישן יש בעיות התנעה לפעמים. אבל אם תלמד לקרוא תראה שלא מדובר פה ברכב ישן, אלא ברכב עם הזרקה, מחשב וחיישנים.

 

כל הכבוד שהצלחת להבין שכשאני מדבר על תערובת עשירה מדובר בצ'וק. יש לך בעיה עם זה שאני משתמש בעברית תקנית? אתה רוצה שנדבר בסלנג כדי שתבין? שנוריד את הפורום לרמה העילגת שלך?

 

לגבי ההערות שלך על חארטות מספר תיאוריה מסריח - לא יודע אם אתה בכלל ראוי לתגובה על זה, ילד. תעבור קצת על ההודעות שלי בפורום ועל ההודעות האידיוטיות שלך, ותחשוב שוב לפני שאתה תופס תחת על אנשים שאתה לא יודע מי הם. גם קצת נימוס לא יזיק לך.

 

ולעניין ההמלצות החכמות שלך - שיבדוק פלטינות (אתה בכלל יודע מה זה ובאיזה רכבים יש את זה?), והאבחנה המעניינת שלך שחוסר קומפרסיה או שסתום שרוף גורמים לטיימינג לא מכוון - באמת...

 

ילד - אתה אפילו לא יודע כמה שטויות אתה כותב. אולי תשאל את אבא לפני שאתה מייעץ פה לאנשים.

פורסם
ISHPUZ,

 

שנית, זה קורה כמעט בכל אוטו ישן (קרבורטור)... כל אוטו והקריזות שלו!

ב-205 קרבורטור זה תמיד קורה ולא משנה מה תסדר ואיך תסדר...

ואם אתה אומר "תערובת עשירה" אז תחליף את המילה ל-צ'וק ואל תבלבל את המוח בחארטות שקראת בספר תיאוריה מסריח.

 

אז איך תסביר את זה שב 205 שלי זה לא קורה (קרבורטור)?

ובאונו הישנה שלי זה לא היה קורה(קרבורטור)?

כאשר הצוק מופעל האוטו לא אמור להיחנק.

 

וסתם רגע של עברית: צוק לא שווה תערובת עשירה צוק הוא זה שנותן תערובת עשירה.

פורסם
אהלן, גם לי היתה בעיה שכזו...פתרתי אותה בדרך משונה :

 

החלפתי למצבר חזק יותר. כנראה שצריכת המתח הגבוהה בהנעה לא מספקת את כל הצרכנים ובמיוחד את הרגישים כגון - חיישנים למינהם.

 

לא יודע איך אבל זה עזר.

 

יש לך בעיה עם מצבר קטן או ישן ??? צרכנים חזקים ברכב...נוהג להשאיר אורות או רדיו

 

שמנוע כבוי ???

 

ותחשבו על זה...

 

אני לא חושב שזה בגלל שהחלפת למצבר חדש אני חושב שזה בגלל העובדה שאתה מנתק מצבר ולא מחבר גיבוי אז חלק מהנתונים מתאפסים במחשב.

פורסם

סבתא שלי נזימה היתה אומרת שאם התערובת עניה מידי בבוקר זה יגרום לאוטו להחנק. אם כל המדדים תקינים בחם, צריך לבדוק שוב בקר.

ניקוי של האינג'קטורים משרפים שמצטברים עם הזמן יכול גם לעזור.

 

חוץ מזה למה לכם כל הצרות? הכי טוב חמור שאם התערובת שלו עניה מוסיפים בורגול והוא סוחב יופי-יופי בבוקר!

פורסם

כל מה שרשמתי זה אבא שלי אמר לי... אם אתה חושב שאתה מבין יותר ממכונאי אז סבבה.

זה שאתה קורא לי ילד ומתנשא, זה לא אומר שאתה צודק.

 

גומיה שבצירייה כאשר היא נקרעת, הצירייה חורקת!

הצירייה לא חורקת כ"כ ואפשר לסחוב את זה 4 חודשים ככה עד שאני יתאזן מבחינה כספית ויסדר את זה.

 

ובקשר לגימגום... לך למכונאי מוסמך ותראה שמה שאמרתי זה 100% נכון!

זה שיש לו מערכת ממוחשבת עם הזרקת דלק שנותנת כמות מדוייקת של דלק... זה לא אומר כלום!

 

כמו שאמרתי!

יכול להיות טיימינג לא מכוון ויכול להיות עוד דברים שאי אפשר לדעת עד שלא פותחים מכסה מנוע ומניעים בזמן שזה קורה ומסתכלים.

 

 

ואישפוז, אני פשוט לא אתייחס לשטויות שלך. אתה בוגר, אתה צודק - יופי לך סחטיין לך תהיה מוסכניק מה אתה מבלבל את הביצים פה?

עברית לא עברית... דבר תאכלס ואל תזיין את המוח כאיל ושאתה איזה מבין גדול

כי בנתיים לא רק שלא סיפקת תשובה, אלא עשית מזה ריב.

×
×
  • תוכן חדש...