Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקשה המלצה למדיה איכותית DVDRW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

ברצוני לרכוש צורב DVD אני סגור ב100% על צורב LG. יש לי אחד צורב CD והאיכות מעולה. איתו בטוח אי אפשר ליפול, מחיר 180 ש"ח.

http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=11666

אני מבקש שתמליצו לי על מדיה לDVDRW כך שתעובד טוב בDVD הביתי.

 

תודה וחג שמח :-)

פורסם

שקול גם NEC אם אתה מעוניין , בכל מקרה ה - LG לא אמור ליפול ממנו .

 

מדיות איכותיות - TDK , Verbatim , Silver Line .

 

אני אישית לא מתפשר על פחות .

פורסם

silver line מעולים. אני עובד איתם גם ב CD רגיל וגם ב DVD. מומלץ.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לגבי מדיה - שלא תעז לגעת ב-SILVER LINE. מדיה באיכות גרועה.

 

אני ממליץ על VERBATIM.

 

הכי איכותית נקראת Taiyo-Yuden, היא יקרה ונדיר להשיג אותה - כאן תוכל להשיג http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=EDTYOM847100&Cat2Cat1ID=1425&Cat2ID=1724

 

ועוד סוג שנחשב טוב הוא ה-Data Life של VERBATIM, שהם יותר זולים ונפוצים אבל עדיין מעולים.

172

פורסם

טומי , על סמך מה אתה אומר שהסילבר ליין גרועים ?

 

ולגבי המדיות שציינת - בשביל לצרוב סרט ולהנות עם המשפחה / חברים בסלון באמת צריך מדיה כזו יקרה ?

 

כל מדיה של יצרן עממי ידוע ( שציינתי בתור דוגמא ) יעשה את העבודה - רק להמנע מהסיניים הפשוטים - תוך מעט מאוד זמן הדיסק מתחיל להתכלות .

פורסם

אני בא מעולם הצילום.

שם איכות המדיה היא חשובה מאוד, מכיוון שאנשים מגבים את התמונות שצילמו עליהן.

המומחים בפורום הצילום שלי מתעבים את SILVERLINE, ונתנו כמה סיבות מפורטות ומשכנעות.

 

אם השימוש הוא לצרוב סרט ולראות ב-DVD, לא הייתי משקיע יותר מדי וקונה מדיה ממוצעת.

אם אני רוצה לגבות מידע חשוב עליה - הייתי משתמש בטובה ביותר.

 

הייתי הולך על VERBATIM פשוטים - זולים וטובים.

 

בברכה,

תומר

172

פורסם

סילברליין ב-CD הם בסדר, סילברליין ב-DVD הם על הפנים.

ל-TDK ול-VERBATIM יש מוניטין טובים יותר בשני הפורמטים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סילבן ליין ו-GPT זה מותגים ישראלים.

 

הם מביאים מה שהם משיגים בזול.

יכול להיות שבטעות הם מביאים מוצר טוב,בדרך כלל אין טעויות.

 

יש כמה אתרי חו"ל שבודקים צורבים.

הם גם עושים בדיקה של איזה מדיות מתאימות.

תבדוק שם לפי הצורב שלך.

לצורב יש רשימה של דיסקים בזיכרון.מדי פעם הם מוציאים עידכון.

יכול להיות שדיסק שעובד טוב ב LG לא יעבובד טוב ב NEC או להפך.

 

אחד האתרים

 

http://www.cdrinfo.com/

אייל

פורסם

בקשר לצורב עצמו : אני ממליץ לשדרג את האחריות לשנתיים.

 

קניתי בדיוק את הדגם הנ"ל והוא שבק אחרי 9 חודש. (הצורב הרגיל שלי של LG מחזיק כבר מעל 5 שנים)

אולי זה מקרה, ואולי LG יורדים באיכות.

 

אני מאוד מרוצה מסילברליין.

שמעתי ממספר חנויות מקצועיות בתחום המשחקים ל PS2 שסילברליין יותר טובות מהשאר.

 

בכל מקרה , אין להתפשר על מדיות זולות. יש לי לא מעט דוגמאות בבית שאחרי שנתיים שלוש פשוט "שכחו" את המידע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה לכולם על התגובות וההמלצות.

אני ירכוש לי 10 יח' של מדיית RW מחברת VERBATIM זה יספיק לי לכמה שנים טובות.

נ.ב מישהו יודע כמה פעמים אני יכול לכתוב ולמחוק על דיסק?

פורסם

אני ירכוש לי 10 יח' של מדיית RW מחברת VERBATIM זה יספיק לי לכמה שנים טובות.

אהלן רומן.

ממליץ לך לא לקנות מדיות מסוג R/W, הם מאמצות את הצורב, ואת העינית בתוך המכשיר.

מה גם שמהירות הצריבה איטית, ויש צורך "למחוק" את המידע מהדיסק קודם הצריבה החדשה.

 

אם צריך להיות שימוש במדיה מהסוג הזה, הוא צריך להיות של גיבוי חודשי.

כי בגיבוי חודשי מתקיימים הדברים הבאים:

1. רק פעם בחודש אתה צורב.

2. רק פעם ב... אתה מחפש מידע מגיבוי.

3. חבל לבזבז דיסקים על גיבוי.

 

מאחר שמחיר המדיות עולה 1-2 שקלים, אני ממליץ לך לקנות חד פעמיים.

 

זה לא נגמר מהר כמו שאתה חושב, מדיה רגילה מכילה בערך 4.2 גיגה של מידע (נטו), שזה 6 סרטים באורך 700 מגה.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

×
×
  • תוכן חדש...