Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקשה המלצה למדיה איכותית DVDRW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש צורב של Sony ומדיות של BENQ - שניהם עושים את העבודה כמו שצריך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מנסיון של הרבה מאות דיסקים של CD של SILVERLINE - מעולים. אין תלונות ממשיות.

הנ"ל מתייחס לדיסקים שאוכסנו בתנאים תקינים, לא התעללות/שריטות/חום שמש וכו'.

 

VERBATIM, TDK מעולים כמובן, אבל לא יכולים להתחרות במחיר של סילברליין.

 

אופיס דיפו, לפחות לפני כמה שנים כשניסינו אותו - היו מדיות גרועות במיוחד.

 

אין סיבה לקנות מדיות זולות יותר מסילברליין, 80-90 אג' לדיסק זה מספיק זול.

 

 

 

 

לגבי DVD - מנסיון של עשרות דיסקים של SILVERLINE ושל LG - עושים את העבושה בסדר גמור ללא תלונות - לדיסקים שלא נשרטו.

 

לגבי הצורבים עצמם - LG וגם NEC מעולים, ההבדלים ביניהם די זניחים. הפאנל הקדמי של LG יותר יפה. מ-200 שקל יישאר לך עודף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

למה אתה רוצה RW?

 

כל דיסק,מכל סוג נשרט.

 

רוב הסיכוי שלא יהיה אפשר להמשיך לצרוב על הדיסק בגלל שריטות ולא מכמה פעמים אפשר לצרוב לפי נתוני היצרן.

 

אתה יודע שאפשר להוסיף חומר על דיסקים נכון?

4.7GB זה הרבה מקום

אייל

פורסם

כי אני הולך לצרוב איזה דיסק מסכן פעם בחודש ואני לא צריך כמות של 100 דיסקים שסתם יהיו זרוקים בארון. כך שהחלטתי לקנות עם חבר עשירייה של RW שתספיק לי לכמה שנים טובות.

פורסם

זה לא יספיק, אחת הבעיות של כל המדיות לכתיבה חוזרת (CD ו-DVD כאחד)

 

היא שכעבור מספר שנים לא ניתן לקרוא אותן, לא משנה מי היצרן.

 

אני מצטרף להמלצה לקנות מדיות חד פעמיות ומוסיף שיש לצרוב אותן לאט (X2, X4, אפילו X1),

זה ייצא לך יותר זול והעיקר - אמין יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דיסק פעם בחודש?

קנה חבילה של 25 בחמישים שקל ואתה מסודר לשנתיים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...