Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם מחירי הרכב יוזלו בקרוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אומר לתת בראש 22% ביום אחד !

 

בהדרגה!

אבל אחרי נגיד 5 שנים שבהם יאבד הרכב 22% מהמחיר שלו גם מחירי המכוניות החדשות ירדו ב22% כך שהם לא יאבדו את הערך...

דוגמא פשוטה

קונים משהו(מכונית) ב100 שקל ומוכרים אותו אחר כך ב50 שקל ---> הפסד של 50 שקל

לאחר הרפורמה

קונים את אותה המכונית ב80 שקל ומוכרים ב30 שקל ---> הפסד של 50 שקל.

אם קנית את המכונית ב100 התרחש השינוי ופתאום המכונית שווה 30 שקל ----> הפסד 70.

אבל אם תוסיף 50 יהיה לך מכונית חדשה (כי המכונית החדשה עולה עכשיו 80). כש אם המכונית היתה עולה 100(כמו לפני השיוני) והמחיר היה יורד ל50 עדיין היית צריך להוסיף 50 כדי לקנות את המכוית החדשה!!---> אף אחד לא מפסיד(לפחות מי שיקנה אחר כך רכב חדש)

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטווח הארוך, ברור שהורדת המיסוי תהיה משתלמת לבעלי המכוניות.

 

או, כמאמר המשורר,

דברים זולים

עולים פחות

(אוהד פישוף, 1991)
פורסם
אני לא אומר לתת בראש 22% ביום אחד !

 

בהדרגה!

אבל אחרי נגיד 5 שנים שבהם יאבד הרכב 22% מהמחיר שלו גם מחירי המכוניות החדשות ירדו ב22% כך שהם לא יאבדו את הערך...

דוגמא פשוטה

קונים משהו(מכונית) ב100 שקל ומוכרים אותו אחר כך ב50 שקל ---> הפסד של 50 שקל

לאחר הרפורמה

קונים את אותה המכונית ב80 שקל ומוכרים ב30 שקל ---> הפסד של 50 שקל.

אם קנית את המכונית ב100 התרחש השינוי ופתאום המכונית שווה 30 שקל ----> הפסד 70.

אבל אם תוסיף 50 יהיה לך מכונית חדשה (כי המכונית החדשה עולה עכשיו 80). כש אם המכונית היתה עולה 100(כמו לפני השיוני) והמחיר היה יורד ל50 עדיין היית צריך להוסיף 50 כדי לקנות את המכוית החדשה!!---> אף אחד לא מפסיד(לפחות מי שיקנה אחר כך רכב חדש)

ועדיין הפסדת 70 שקל

ואם תיכננת למכור את האוטו כדי לקנות דירה? או מסטיק?

הפדת 70 שקל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז אל תמכור את האוטו...חחחח

 

בסופו של דבר אולי בטווח הקצר זה יפגע בבעלי ההון שמחזיקים אלפי מכוניות(חברות הליסינג) אבל לכלל הציבור זה יעשה רק טוב

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

איך בדיוק?

רוב האנשים מחזיקים מכוניות בבעלותם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה לא משנה את העובדה שהם הפסידו במהלך הזה הרבה כסף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי כל התהליך ממילא יעצר ביגלל המלחמה. צריך למצא כסף לשלם עבור המלחמה והאוצר כנראה יעצור את כל הורדות המיסים, הקפאת שכר המינימום, זירוז הגדלת המס על הליסינג וכ"ו.

פורסם
לדעתי כל התהליך ממילא יעצר ביגלל המלחמה. צריך למצא כסף לשלם עבור המלחמה והאוצר כנראה יעצור את כל הורדות המיסים, הקפאת שכר המינימום, זירוז הגדלת המס על הליסינג וכ"ו.
התהליך הזה אף פעם לא התחיל

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
מליונים?

אתה לא חושב ש"קצת" הגזמת ??

זה נקרא "הפלגה" ולא "הגזמה".

 

המחבר לא התכוון לספק נתון סטטיסטי מדוייק ואפילו לא סדר גודל, אלא להביע את סלידתו (שגם אני שותף לה, במיוחד אחרי שנאלצתי "לבלות" 3 ימים במחיצת מאזדה 3 שכורה...) מעדרי המאזדה 3 המשובטים האינסופיים שמקיפים אותך בכל שתפנה...

פורסם
הרבה יותר.

 

ומילא אנשים שמחזיקים מאזדה 3. יש בארץ איזה 3-4 חברות חזקות מאוד, שמחזיקות כל אחת באלפים - לא, מיליונים - של מאזדה 3. אישית אני די שונא את חברות הליסינג, אני חושב שהן עושות דברים רעים מאוד לשוק הרכב בארץ, אבל להשמיד את ערך הרכוש שלהן בצורה כזאת זה ממש לא FAIR PLAY.

חברות ליסינג רוכשות רכבים ללא מע"מ+קניה סיטונאית.... כלומר כנראה הם משלמים שליש ממה שאזרח רגיל משלם.... אחרי שלוש שנים מוכרים לפי לוי יצחק ועוד יוצאים מורווחים....כך שמשחק הוגן לא משחק של כולם....

!!! FUCK THE FUEL CRISIS

פורסם

האם כדאי לקנות רכב זול בארץ?

 

התושבה לא-

תחשבו על זה, אם בארץ מחיר רכב חדש מופקע (בסביבות ה120 אלף לרכב חדש) אז רכב חדש זול שעולה בארץ כ85 אלף , עולה בארה"ב כ10 אלף דולר(סוויפט,פונטו...)

אני לא יודע מה איתכם אבל לא נראה לי שיש הרבה אנשים בארה"ב שמוכנים לקנות מכונית חדשה ב10 אלף דולר ויש אינסוף סיבות( על קצה הלשון: בטיחות,כ"ס, איכות "דש בורד",נוחות.....), אבל אצלנו מחירי הרכב גבוההים גם ככה, ולכן אין לנו ברירה ולקנות פשוט זבל שאמור להיות זול, ביוקר, ואנחנו משלמים על זה בחיים.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

מבטיח לך שיש מספיק אנשים באה"ב ואירופה המערבית במדינות הכי מתקדמות שיש - שקונים רכבים גם ב5 אלף יורו/דולר..

 

כ"ס, איכות "דש בורד" וכו' הם לא תמיד דברים שמשחקים לכל האנשים..

כשאתה קונה רכב בשביל שיקח אותך מהבית למשרד כל יום בתוך הפקקים של לונדון או בפקקים של L.A. באמת שלא אכפת לך אם לרכב יש 85 כ"ס או 1001 כ"ס, כי בכל מקרה אתה בפקק.

וכשאתה מחליף רכב כל שנתיים-שלוש, אז לא אכפת לך שהדש בורד לא באיכות הכי טובה ועוד 5 שנים במקום עוד 20 הוא יתחיל להתפרק ולקרקש..

 

מה גם שאם תקנה רכב גדול ביותר כסף, יהיה לך יותר קשה למצוא חנייה..

לא סתם סמארט מוכרים אלפי מכוניות בעיקר בערים הגדולות והמרכזיות באירופה.

החנייה שם היא בעיה קשה מאוד. כשבנו את הערים האלו לפני מאות שנים לא חשבו שיגיע יום שלאנשים יהיו מכוניות של 4 מטר אורך כל אחת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

5 אלף ליד שנייה!

 

אם בארץ היה אפשר לקנות יד שניה ב5 אלף דלר מה שאפשר לקנות שם ב 5 אלף דולר...

תאמין לי אני האחרון שהייתי פותח פה

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
כשבנו את הערים האלו לפני מאות שנים לא חשבו שיגיע יום שלאנשים יהיו מכוניות של 4 מטר אורך כל אחת..

אני חושב שהרבה יותר הגיוני אחת מהאופציות הבאות:

1. הם לא לקחו בחשבון את מספר המכוניות (בניגוד למשל לאורך מכונית בודדת, היו מכוניות ארוכות גם לפני 100 שנים)

2. לא עניין אותם / הם התפשרו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...