Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מפרסם אותו והלוואי שהייתי רואה מזה שקל, אמן.

 

פשוט אני מבין בתחום מה שאני רואה שאתה לא ואתה הולך לזרוק כסף.

אבל אם בא לך , תהנה.

כשיכנס לך טיפה ש*ל לראש תבין.

פורסם

עוד לא קניתי שום דבר.

 

בגלל זה אני ניכנס לפה בשביל להיתייעץ,ולקבל חוות דעת טובה.

 

ואני בטוח לא הולך לזרוק את כספי..

ובגלל זה אני שואל איזה חברות טובות עוד יש חוץ מאלפיין ובשבילך גם קלריון.

ואם אתם יכולים תמליצו לי על רדיו דיסק שיש לכם כבר ברכב, איזה דגם ואיזה חברה,לא משנה כמה הוא עולה.

רק מבקש לדעת מה הם הרדיו דיסקים הטובים שאתם ממליצים עליהם ושיש לכם אותם ברכבים.

 

תודה מקס:)

פורסם

CORWIN תעזוב אותו, לא חבל על העצבים.

יש אנשים שלומדים מאחרים ויש הלומדים על בשרם, חבל.

 

 

מקס, מהנסיון שלי יש שלוש חברות: קלריון, אלפיין ונקמיצ'י.

 

שנה טובה לכולם!

פורסם

גיא אתה צודק חבל על העצבים.

 

למזלי אני כבר מזמן לא מתעצבן מזה אני פשוט צוחק עליהם כשהם עוברים לידי ברחוב, או בכביש ומתלהבים מהדולפינים והווליומים המטורפים בטרנטה שלהם ,אני סוגר את החלונות באוטו שלי , לא שומע אותם ונהנה מהמערכת שלי במקום.

בברכה,שנה טובה.

ק.

פורסם
CORWIN תעזוב אותו, לא חבל על העצבים.

יש אנשים שלומדים מאחרים ויש הלומדים על בשרם, חבל.

 

 

מקס, מהנסיון שלי יש שלוש חברות: קלריון, אלפיין ונקמיצ'י.

 

שנה טובה לכולם!

זה לא העניין של ה"חברות" המובילות.

כבר דיברנו על זה 1000 פעם. גם ל PIONEER יש מכשירי HI-END אמיתיים וטהורים ברמות הכי גבוהות שיש שלא רואים מכשיר פשוט של NAKAMICHI עם כל הכבוד...

ברמות המחירים האלו (שהם נמוכות מאוד...) בד"כ עדיפים מכשירי ALPINE ו CLARION על פני השאר.

 

שנה טובה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...