Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי כבר כמה פעמים רכבים עם לוחיות רישוי מזוייפות,בחלק מהמקרים הלוחיות מקדימה ומאחורה לא זהות.בפעם הראשונה שראיתי רכב עם מספר רישוי שלא תואם את הסוג,התקשרתי למשטרה באותו רגע,והשוטרת שענתה לי התחילה לשאול אותיכל מיני שאלות במקום לבדוק במחשב ולראות שאני צודק.

השאלה היא אם במקרים כאלו המשטרה עושה משהו?כי אם כן,גם היום ראיתי אאודי עם לוחית לא תואמת.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

המשטרה אמורה לעשות משהו, תנסה לצלם אם יש לך אפשרות ולגשת עם זה לתחנת המשטרה הקרובה.

ראיתי כבר כמה פעמים רכבים עם לוחיות רישוי מזוייפות,בחלק מהמקרים הלוחיות מקדימה ומאחורה לא זהות.בפעם הראשונה שראיתי רכב עם מספר רישוי שלא תואם את הסוג,התקשרתי למשטרה באותו רגע,והשוטרת שענתה לי התחילה לשאול אותיכל מיני שאלות במקום לבדוק במחשב ולראות שאני צודק.

השאלה היא אם במקרים כאלו המשטרה עושה משהו?כי אם כן,גם היום ראיתי אאודי עם לוחית לא תואמת.

פורסם

יש אפשרות לפנות למשטרה בקשר לזה בצורה אנונימית?צילמתי את האאודי שראיתי היום,אפשר להעביר למשטרה במייל?

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אין צורך בהגשת תלונה. לא מתפקידך להתלונן על אף אחד. חובתך היא לדווח.

תתקשר 100. תדווח על רכב חשוד עם לוחיות לא תואמות וזה הכל.

חבלן יגיע לבדוק את הרכב.

אף אחד לא יחפש אותך ולא יבדוק אם יש לך קשר לעניין.

פורסם

זה רק נראה לך! עם אתה לא מזדהה בפניהם ולא משנה מה זה! חפץ חשוד או עם השכן רוצח את הכלב

הם אומרים שהם לא באים בלי זיהוי של המתקשר! מניסיון.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אני יודע שכולם בטוחים שהמשטרה היא גוף מפגר, אבל לא עד כדי כך.

יש להם מערכת זיהוי שיחות במוקד 100. הם לא ממש צריכים את הטובות שלך.

פורסם

אם אתה רואה כל כך הרבה רכבים שלוחית הזיהוי שלהם אינה תואמת לסוג הרכב, בדוק את עצמך, כי אני נמצא לא מעט על הכביש, וב7 וחצי שנים, רק פעמיים ראיתי רכב לא תואם למספר. קורולה, ודייהטסו שרמנט שהיה צריך לעבור נסיעה קצרה לרמת הגולן לצורך הפיכתו לבאגי והורכבו לו לוחיות של עגלת משאית משום מה :oops: .

פורסם
אם אתה רואה כל כך הרבה רכבים שלוחית הזיהוי שלהם אינה תואמת לסוג הרכב, בדוק את עצמך, כי אני נמצא לא מעט על הכביש, וב7 וחצי שנים, רק פעמיים ראיתי רכב לא תואם למספר. קורולה, ודייהטסו שרמנט שהיה צריך לעבור נסיעה קצרה לרמת הגולן לצורך הפיכתו לבאגי והורכבו לו לוחיות של עגלת משאית משום מה :oops: .
.

לא אמרתי שאני רואה כל כך הרבה רכבים,אלא אמרתי שראיתי כמה פעמים.ובוודאות,לא מדובר על רכבי צבא או משטרה עם לוחיות של רכב אחר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

למי שמתמצא זה פשוט מושך את העין.

דוגמה:אם ידוע שכל הסובארו DL קיבלו סיומת מ85ועד 89 ולאחר מכן 03 (חוץ מרכבים עם סיומת 00 ו15 של המוניות לשעבר) ופתאום תופיע כזו סובארו עם סיומת 05,זה ייראה מוזר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
למי שמתמצא זה פשוט מושך את העין.

דוגמה:אם ידוע שכל הסובארו DL קיבלו סיומת מ85ועד 89 ולאחר מכן 03 (חוץ מרכבים עם סיומת 00 ו15 של המוניות לשעבר) ופתאום תופיע כזו סובארו עם סיומת 05,זה ייראה מוזר.

חושחוש הבלש.

I Ride Because I Really Like Dessert

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...