Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כפי שחלקכם יודעים, נגנבה לאמי הסובארו ליאונה משנת 89. לכן החלטנו שהגיע הזמן להתחדש ולעלות קצת יותר בשנתון.

 

הדרישות

עד 30-35 אלף ש"ח. אפשר למתוח את התקציב בעוד כ2-3 אלפים.

שנתון 2000+

בטיחותית

מנוע עד 1600 סמ"ק

חסכונית בדלק

טיפולים זולים יחסית

ידנית

אם אפשר עם מעט זיקה לספורטיביות- בכל זאת, גם אני אנהג מעט על הרכב.

חובה הגה כוח, מזגן, ושהאוטו יהיה מסוגל לסחוב גם אם המזגן פועל.

 

רצוי, אבל לא חובה, מכונית קטנת מימדים.

רוב הזמן באוטו יהיו 1-3 אנשים גג. בדרך כלל 1.

 

האופציות עליהן חשבנו:

* סקודה פביה 16V ידנית בגרסת ה101 כ"ס- עונה כמעט על כל הדרישות. שנת 2002. אבל אין הרבה בארץ, ונאמר לי שאם נמצא, כנראה שיבקשו מעל מחירון או לפחות מחירון, כלומר כ42 אלף ש"ח. יותר מדי.

הגרסא של ה68 כ"ס לפי מה ששמעתי עגלתית מדי ולא מהנה לנהיגה.

 

* פז'ו 206- על פי חיפוש ארוך ומקיף שנערך בפורום, הבנתי שלא כדאי להתקרב לגרסא של 1.4 אוטומטית. אבל לא הבנתי האם זה גם אומר להתרחק מכל פז'ו 206 אוטומטית או כל פז'ו 206 1.4?

הבנתי גם שהשילוב הכי טוב הוא 1.6 ידני. מה דעתכם על ה1.6 אוטומט או 1.4 ידני?

ומה לגבי מצב החלקים בארץ לרכב זה? ומחירי טיפולים? אמינות? צריכת דלק? לגבי הביצועים הבנתי שהיא מהנה לנהיגה. הבנתי נכון?

 

* פולו- אני לא יודע הרבה על הרכב הזה, כמו איזה גרסא לקחת, התנהגות, צריכת דלק, וכ'ו, רק הבנתי שהיא יותר יקרה מהמתחרות, מחירי טיפולים די גבוהים, אבל שהיא גם אמינה ושהיא תשמור על ערכה לא רע בעת המכירה. האם אני צודק? מה לגבי הדברים שאני לא יודע? איך היא עומדת בתנאים הללו?

 

 

אם תוכלו לענות על שאלותיי לגבי הרכבים שציינתי ו/או להציע רכבים אחרים העומדים לפחות ברוב הקריטריונים, אני אשמח. קיבלנו היום אוטו חלופי מהביטוח ל15 יום, היינו רוצים למצוא רכב עד תום התקופה הזאת.

 

בתודה מראש,

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

הפאביה 16V בגרסת ה101 כ"ס עולה 42 אלף. אם הייתי מוצא את הגרסה הזאת, אני מניח שהיינו מוכנים לשלם את ה42 שהיא עולה. אם היא במצב מושלם.

הגרסה של ה68 כ"ס עולה 36 אלף. אז למה סרטים?

 

לגבי ה206, אני לא יודע את המחירון שלה...

 

איך הסריון עומדת בדרישות שהצבתי?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

הדרישות

עד 30-35 אלף ש"ח. אפשר למתוח את התקציב בעוד כ2-3 אלפים.

שנתון 2000+

בטיחותית

מנוע עד 1600 סמ"ק

חסכונית בדלק

טיפולים זולים יחסית

ידנית

אם אפשר עם מעט זיקה לספורטיביות- בכל זאת, גם אני אנהג מעט על הרכב.

חובה הגה כוח, מזגן, ושהאוטו יהיה מסוגל לסחוב גם אם המזגן פועל.

בתודה מראש,

אורן

הסיריון: קטנה מאוד (!), לא בטיחותית בכלל, כל זיקה לספורטיביות הינה מקרית בהחלט.

 

הצעתי: רובר 214/216. גם ידנית, גם בטיחותית (יחסית, כמובן...), לא זוללת יותר מידי דלק, מזגן מעולה, ידנית, ה"כ, זיקה לספורטיביות - מנוע ה- 1.4 נחשב למוצלח מאוד לגודלו, גם ה- 1.6. אפילו אמא שלך תרגיש בו צעירה ב- 20 שנה. הטיפולים לא יותר יקרים ממזדה, אבל לרכב עשויה להיות נזילה בסאן רוף (לפחות יש אחד :-) ), ולפעמים יש בעיות באטם ראש מנוע, אבל ניתן לבדוק זאת לפני הקניה.

 

מדובר ברכבים מאוד זולים. המחירון שוחט אותם משום שהמפעל פשט רגל + אין שוק עירני כך שתקנה בזול אבל גם תמכור בזול - כמו סיטרואן. לדעתי האישית מדובר בהרבה רכב במעט כסף. יהיו כמובן גם מתנגדים שיגידו שאין חלפים זמינים (שטויות במיץ, רק בארץ יש חלפים לפחות לעוד עשור, מה גם שלדגמים האלה יש תחליפיים ומשומשים) ושהרכב לא אמין (שטויות, יותר אמין מהלאנטיס שהחזקתי קודם טפו טפו טפו - אני היום בעלים של R25, אם רק מטופל במוסך המורשה ולא אצל חאפרים שלא מכירים את הרכב). מה שכן, זה לא אמין כמו סובארו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ההורים שלי לא רוצים רובר.

 

עוד משהו?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אז תצטרך להתפשר. שיעור ראשון שלומדים בכלכלה הוא שאין ארוחות חינם. אין ספורטיבי, חדש, חסכוני ובטוח בתקציב נמוך. something has got to give.... ושיהיה בהמצלחה בכלמקרה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

צר לי לאכזת אותך אבל 206 1.4 ידנית XR שנת 99 (הגירסה הכי זולה בשנה המוקדמת ביותר) מחירון 40K,

אבל פולו דור 3 1.4 (75 כ"ס) ידנית שנת 00 מחירון 37K

והפולו קלאסיק דור 3 (שנראית פחות טוב לטעמי) 1.6 ידני (100 כ"ס) שנת 00 מחירון 35K.

אני בטוח שיהיה לאנשים פה הרבה מה לומר על הרכבים האלה.

פורסם

חפש פיאט בראבה או בראבו.

 

נוחה, חסכונית (ידני בלבד!), זולה לקניה וזולה לטיפול וגם קצת ספורטיבית.

אם יש 2 כריות אויר וגם ABS תקבל גם בטיחות טובה.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם
הסיריון: קטנה מאוד (!), לא בטיחותית בכלל, כל זיקה לספורטיביות הינה מקרית בהחלט.

 

הצעתי: רובר 214/216. גם ידנית, גם בטיחותית (יחסית, כמובן...), .

חבל שאת סתם מנחש ולא בודק. עפ"י מבחני הריסוק של NCAP הסיריון יותר בטוחה מהרובר 200/25

כמעט בכל פרמטר עקפה הסיריון בסיבוב את הרובר.

תוכל לבודק באתר של NCAP: בכתובת WWW.EURONCAP.COM.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

הסיריון היא 3 כוכבי בטיחות לפי מה שהבנתי. לא מי יודע מה בטוח. כמו היונדאי שלנו...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כן בהחלט.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מה דעתכם על הפביה 16V ידנית? מתאימה? עונה על רוב הדרישות? והאם יש כאלה בשוק כרגע? או שקשה להשיג כזה רכב במצב טוב?

 

ואם תוכלו גם לענות על השאלות שלי לגבי ה206 והפולו, על אילו גרסאות להסתכל? ממה להתרחק? ממה להיזהר? וכדומה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אני הייתי מציע לך ללכת על פולקסוואגן פולו 16V יש אותה לחבר שלי והיא אחלה רכב וגם מהירה יחסית ל 1400.

 

 

והיא למכירה דרך אגב שנת 97 הנה תמונה שלה ..

 

http://img85.imageshack.us/my.php?image=orig8d7ca130e87945c095c9485e40f22dvqb1.jpg

 

אהה ולפני שבוע הוא החליף לה צמיגים וגאנטים 15 קטלנייםםם..

אז אם אתה מעוניין 0544235524

×
×
  • תוכן חדש...