אוקיי,
שלו ודני , אני מקווה מאוד שנגיע למפגש ביום שישי , ואני מקווה שאתם גם תיהיו שם.
נ.ב
הרכב הוא הונדה סיויק האצ'בק אדומה.
תודה ויום טוב,
חנן (התחברתי מהשכן , בעל הרכב)
רציתי לדעת אם מתי שאני יעשה הסבה מאוטומט לידני משנים ברישיון רכב ל "הוסב מאוטומט לידני" או משהו כזה או שרשום רק ידני כאילו שלא ידעו שהייתה הסבה??
תודה לעונים