Jump to content

DvirN

  • הודעות

    32
  • כאן מאז:

הנקודות של DvirN

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אוקיי, שלו ודני , אני מקווה מאוד שנגיע למפגש ביום שישי , ואני מקווה שאתם גם תיהיו שם. נ.ב הרכב הוא הונדה סיויק האצ'בק אדומה. תודה ויום טוב, חנן (התחברתי מהשכן , בעל הרכב)
  2. זה היה ברור ששום דבר חוקי בארץ הזאת לא ילך אין ככה זה שיש אנשים כאלה מרובעים ומטומטמים שיש להם את האומץ לבטל משהו כל כך מושקע
  3. *** תוכן ההודעה נמחק שוב. עדיין לא קראת את כללי הפורום ***
  4. *** תוכן ההודעה נמחק. קרא בבקשה את כללי הפורום וכוב כותרת עניינית ***
  5. הונדה זה אחלה רכב מבחינת ביצועים ואמינות .אני מכיר המון עם הונדות שלא מצטערים בכלל ..
  6. DvirN

    מיאטה NB מול S2000

    בטח שההונדה .. אל תשכח שלרכב לא מתרגלים מהר וכשמתרגלים..זה כבר סיפור אחר.
  7. שתהיה לכולם שנה טובה, שנה של בריאות אושר ועושר והצלחה בהכל והכי חשוב .. שנה של בריאות .
  8. אהבתי אחייי....
  9. אם אתה חושב שאתה מצחיק אז אתה ממש לא . מה יענתו אתה מזלזל בהונדה ?
  10. אתה בטוח זהיא תשמח ?? אל תשכח שהיא בחורה .. בחורות לא אוהבות דברים כמו שאנחנו אוהבים למשל הם לא מתלהבות מנהיגה וכל מה שקשור לזה ..
  11. ודרך אגב... כמה עולה לעשות איטום כזה ראיתי פעם שרשום על זה Dinamit
  12. תירשום של יהל אם אתה יכול .. תודה אחי
  13. אחי אתה מתכוון ל Yeloow בכניסה לאזור התעשיה מכיוון בן יהודה ??
  14. רציתי לדעת אם מתי שאני יעשה הסבה מאוטומט לידני משנים ברישיון רכב ל "הוסב מאוטומט לידני" או משהו כזה או שרשום רק ידני כאילו שלא ידעו שהייתה הסבה?? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...