Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי 3 שאלות

1. כמה אמור לעלות שיפוץ של גיר אוטומאטי בפוקוס?

2. כמה יעלה בערך להסב את כל המערכת לידני?

3. האם יהיה שיפור משמעותי בתיצרוכת הדלק ובסחיבה של האוטו לפי דעתכם?

 

תודה רבה אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

1. הסבת גיר אוטומטי לידני - לא שווה עדיף לקנות רכב חדש.

2. צריכת הדלק תשתנה בגבולות של 10-15 אחוז לטובת גיר ידני.

3. מחיר שיפוץ הגיר יכול לנוע בין 5-10K שקל, תלוי איפה ומה הבעיה.

פנה לספי בעל מכון גירים אוטומטים בפתח-תקוה והינו חבר הפורום לשם ביצוע בדיקה והצעת מחיר.

איזה כייף לי :)

פורסם

שאלה כזאת נשאלה כבר כמה פעמים בפורום הזה ולא לשכוח שיש גם להחליף חלקים נוספים:

גלגל תנופה, מע' דוושות עם דוושת מצמד, כבל מצמד ו/או משאבת מצמד אם קיימת, בחלק מהרכבים את מחשב נהול המנוע השונה בנתוניו בין הילוכים ידניים לאוטומטיים ועוד.

כלכלית זה כמעט ולא כדאי ולפעמים גם טכנית "ניתוח השתלה" כזה אינו יוצא מושלם.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני הסבתי סובארו DL מאוטומטית לידנית ומאוד מרוצה מהתוצאות. גם כאן היו אנשים שאמרו לי להחליף רכב בגלל העלות והעבודה . יצא לי מושלם. ולא יקר. אבל יש לזכור שפוקוס הוא רכב מורכב יותר עם מערכת מחשוב וחלקים הרבה יותר יקרים וזה פרוייקט שונה לגמרי מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...