Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש ברשותי פורד אסקורט 94 הזרקה ידנית

 

ואתמול התקנתי מין פנסי ערפל לא יודע מה הקשר אבל כשנסיתי להניע הרכב סירב הניעה

אז ככה סטרטר יש

מצבר חדש תקין

אלטרנטור תקין

ניצוץ מהמפלג יש

 

כשהיום הזמנתי חשמלאי לבדיקת התקלה

הוא אמר שהרצועת טימינג רפופה ולא מסתובבת וכך הרכב לא מניע

 

השאלה היא איך זה יכול לקרות אם הרב היה עומד ונסע רגיל ופתעום היא השתחררה

 

והאם זה יכול להיות מזה וכיצד ניתן לבדוק זאת בודאות כי הוא סתם זרק ולא בדק את העינין..

 

תודה לכול העוזרים ושלא נידע עוד צער עם המלחמה הזאת

פורסם
שלום לכולם יש ברשותי פורד אסקורט 94 הזרקה ידנית

 

ואתמול התקנתי מין פנסי ערפל לא יודע מה הקשר אבל כשנסיתי להניע הרכב סירב הניעה

אז ככה סטרטר יש

מצבר חדש תקין

אלטרנטור תקין

ניצוץ מהמפלג יש

 

כשהיום הזמנתי חשמלאי לבדיקת התקלה

הוא אמר שהרצועת טימינג רפופה ולא מסתובבת וכך הרכב לא מניע

 

השאלה היא איך זה יכול לקרות אם הרב היה עומד ונסע רגיל ופתעום היא השתחררה

 

והאם זה יכול להיות מזה וכיצד ניתן לבדוק זאת בודאות כי הוא סתם זרק ולא בדק את העינין..

 

תודה לכול העוזרים ושלא נידע עוד צער עם המלחמה הזאת

 

שלום.

יתכן והבחור צודק לתשומת לבך אני עוד לא שמעתי שרצועת טימינג מבקשת רשות להקרע.

כאשר את נותן סטרטר האם אתה יכול לשים לב ולשמוע אם המנוע מיסתובב בקלות יתרה?

כמו כן פתח את פקק מילוי שמן המנוע ותסתתקל אם ניתן לראות את גל- הזיזים, אם כן בקש ממישהוא לתת סטרטר ותיסתקל, אים הל-זיזים מיסתובב אם לא הלך הטימינ + הראש וחור גדול בארנק.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני, טוב שאתה מצטט, אחרת לא היו יודעים לאיזו הודעה בשרשור הזה הגבת.icon_rolleyes.gif

 

זה הסוף שלך אני אדבר אם זוגתך ואתה תישן בסלון.

סוף סוף תיצטרף אליה,,,

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מצמטרף לדוד זמר לא הגיוני שאם יש ניצוץ, החגורה קרועה אלא אם היא קפצה מעל שני שינים לפחות, לדעתי הרכבת פנסי הערפל באמצע הקיץ, גרמה לשריפת נתיך השייך למשאבת הדלק החשמלית, ומכך שאין הספקת דלק.

עידכון מפותח השרשור יבורך

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מצמטרף לדוד זמר לא הגיוני שאם יש ניצוץ, החגורה קרועה אלא אם היא קפצה מעל שני שינים לפחות, לדעתי הרכבת פנסי הערפל באמצע הקיץ, גרמה לשריפת נתיך השייך למשאבת הדלק החשמלית, ומכך שאין הספקת דלק.

עידכון מפותח השרשור יבורך

בברכה

צביקה

תודה לך צביקה על התגובה המהירה הכן היה קצר ברכב אך משאבת הדלק פועלת וניתן לשמוע אותה עם הסויץ'

 

ולגבי הניצוץ אני לא יודע עם קיים ניצוץ כי לא יצא לי להתעסק עם זה ולבדוק את זה אך שמעתי מבעל המקצוע שמגיע מטח למפלג

 

 

ועוד שאלה קטנה והיא האם יכול להיות שעקב הקצר נשרף המחשב?

פורסם

שמעתי מבעל המקצוע שמגיע מטח למפלג

אנא פרט עבורנו אם מדובר במטח קטיושות או במטח רקטות "קאסם".

 

התחל בבדיקה ראשונית של סיבוב גל הזיזים כי שהסביר בני , ואח"כ חשמל (ניצוץ) לפלאגים ודלק.

×
×
  • תוכן חדש...