Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[306] נזילה מרדיאטור. לתקן ? להחליף ?


ארנון
שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

3. אחרי שעות של עבודה על מכוניות פג'ו וסיטרואן, יש מסקנה אחת: החטיבה החשובה ביותר בקונצרן PSA היא חטיבת סיבוך טכני. תפקידה של חטיבה זו לקבל תוכניות הנדסיות של רכבים חדשים ממהנדסי החברה, ובמידת הצורך לפסול אותן. פסילת התוכניות מתרחשת אם חלילה מהנדסי החברה תכננו חלק שהגישה אליו פשוטה מדי, הפירוק נוח במיוחד, עיגונו למקום מבוצע באמצעות ברגים, במקום באמצעות קליפס פלסטיק שברירי וחד פעמי וכו'.

אתה צודק בתוצאה

אבל מסתובבת איזו אגדה אורבנית במחשכי פורומים צרפיים אפלים שגורסת כי המניע העיקרי לחוסר התחושה הנוראי בהגה הסיטרואני הידוע לשמצה-נובע עקב הרכבת המנגנון ההידראולי הפוך....

(ע"ע מזלג הפוך באופנועים...)

עכשיו-אם תיקח את התיאוריה הזאת (שאגב משום מה נשמעת לי מאד הגיונית)צעד נוסף קדימה,תוכל לדמיין את פועל ההרכבה הצרפתי הממוצע,הלום יין,מחזיק את תוכניות ההרכבה הפוך ומקלל את כל העולם.

 

אגדה נוספת שגם עליה אני מוכן לחתום סוברת כי מכוניות הקונצרן הצרפתי מורכבות בצורה כזאת:

קודם כל לוקחים מנוע ,מחברים לו גיר איפה שיוצא,אלטנטור ושאר ירקות,ואז-מסביב,מרכיבים את הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלילי.

 

הליך הכנת הרכב הוא כדלקמן.

החברה פונה למהנדסים פרי לאנסרים שיתכננו את המוצר הכי טוב שאפשר , כל אחד בתחומו.

אח"כ פונים לספקים מהשורה הראשונה בדרישה לייצר חלקים אשר יחזיקו את תקופת האחריות ויום נוסף ,ולאחר מכן יפרקו עצמם לדעת.

כמובן שמקפידים להתקשר עם כמה ספקים שייצרו חלקים דומים אך לא זהים בשום אופן.

לבסוף מביאים את כל החלקים אל ז'אן פייר ומשאירים אותם על המדף לידו.

ז'אן פייר הוא בחור רווי בוזו'לה , ולכן הוא בוחר חלקים אקראיים , ומרכיב אותם כטוב ליבו ביין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובנוסף

מקפידים לייצר 300 סדרות יצור בכל שנה-שההבדל ביניהן לא נראה לעין הבלתי מזויינת

עד שאתה מגיע לחנות החלפים החביבה עליך-קונה את שחפצה מכוניתך-מגיע לבית רק כדי לקלוט שההבדל בין המצוי לרצוי הוא בערך חצי מילמטר..

 

 

 

וכמובן שזה קורה שוב

ושוב

ושוב

ושוב

למרבה העליצות של מגרבצי המחסנים של לובינסקי שתמיד יש להם פתרון קסם.

"אח שלי - בטח זה לא מתחבר - בגלל זה אמרתי לך שאתה צריך לשלם עוד 350 שקל על הרכבה ולא להרכיב בבית.

מה?

אז מה אם זה בורג ב 4 שקל?"

 

ואז

מוצאים עוד חלק עם מקט שונה

וכולי וכולי וכולי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...