Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לרכוש את הסט הנ"ל מוראל אליט 3 חלקים (יש גם אפשרות ל-2 חלקים)

רציתי לדעת איך הקומפונט הזה מבחינת העוצמה ואיכות הסאונד והאם הוא יתאים למוסיקה שאני שומע

פסיכודלי,היפ הופ, דאנס.

 

מקווה שתוכלו לעזור לי!

 

תודה מראש

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

לדעתי עם המוזיקה שאתה שומע האליט והרמקולים של מורל בכלל לא מתאימים לך... הם יותר למוזיקה רגוע ונעימה... והם לא מסוגלים להיתמודד עם מוזיקה דינמית מכיוון שהמידים שלהם מאוד מאוד עדינים ולא זזים מספיק כדי לייצר מיד באס חזק הקיים בכמויות במוזיקה אלקטרונית ...

הצעה שלי תנסה לשמוע כמה סטים של פוקל K2P ו אפילו את ה- K3P... תראה מזה להיתאהב במוזיקה שלך כל האזנה מחדש... :neutral: אילו רק יכולתי להשיג סט שכזה...

אני לא סתם ממליץ לך על פוקל... הם מאוד מתאימים למוזיקה דינמית ...ואני לא מדבר על רוק רך...אלא על מוזיקה אלקטרונית , דאנס במיוחד רוק כבד ישמע מדהים בסטים שלהם..אם זאת פוקל גם נחשבים לרמקולים המיועדים להשמעת מוזיקה קלאסית ואופרות...

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

כן האמת היא שבאמת שמעתי על פוקל כתור רמקול שמתאים יותר למוסיקה קלאסית.

 

כמעט שקניתי את ה-JL-AUDIO VR650 אבל התחרטתי כי בסוף אמרתי אני יחסוך למשהוא ברמה גבוהה

לפי מה שהבנתי הפוקלים ידרשו ממני איטום מסיבי בדלת מכיוון שהרמקול הזה לא פראייר

הבעסה היא שבנתיים לא יצא לי לשמוע אותו

 

עוד תגובות אנשים על סטים אחרים מומלצים מלבד לפוקל

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

מצטער - אבל לפני שהת'רד הזה נכנס לקצב רצחני של "בילשוט" אטומי...

 

גם עם סט של אילייט וגם עם סט של פוקל וגם עם סט של ג'יי אל וכל סט אחר ברמה נמוכה, בינונית, גבוהה אתה תצטרך איטום לרכב בכדי להתמודד עם רשרושי פח, החזרי גלים והגנה על הממברנות של הרמקולים.

ככל שהאיטום יותר מסיבי - זה בכל מקרה יותר טוב.

 

לסט של האילייט וגם לסטים עם MT22 - אלו הם טוויטרים בעלי חדות ומפרט אדיר - אתה תשמע גם בהם מוזיקה קלאסית ומוזיקה אלקטרונית בצורה יוצאת מן הכלל.

 

הבחירה בין אילייט לפוקל או כל סט אחר צריכה להתבצע רק ע"פ סוג הצליל שאתה אוהב

אני אשמע כל סוג של מוזיקה יותר טוב ברמקולים של מורל

לעומת אנשים אחרים שפשוט לא יאהבו אותם...

 

זה תלוי בך - לך תשמע - תחליט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמע, כרגע עומד אצלי ברכב הטוויטר MT22 (שהיה מזמן של הייבירד) ווופרים חדשים של אלייט,

ואני לא רואה שום בעייה של הרמקול בלנגן מוזיקה דינמית, הוא מנגן את המוזיקה יפה מאוד - שמעתי גם את הפוקלים, ו ETON, וכל מיני רמקולים אחרים... אני בטוח ב 100% שלשום רמקול אין בעייה בלנגן מוזיקה דינמית - הבעייה היא בהגברה... אם ההגברה שלך לא טובה - תקבל גם מחסור במוזיקה - מחסור בדינמיות ובדיוק וכו'....

 

כמובן ישנם הבדלים בצליל של כל רמקול ובחירה של דרייבר צריכה להיות בהתאם לאוזן שלך - מאוד כדאי לך ללכת לאחד מהמיפגשים שמתקיימים מידי פעם בחנייה האחורית של איצטדיון של רמת גן - לשם מגיעים אנשים מכמה פורומים כמו זה, גרופ-ראם, אוטוסאונד לשעבר... ושם יהייה לך מה לישמוע וממה להתרשם ולהבין את ההבדלים...

אל תתווכח עם טיפש אחרת הוא יוריד אותך לרמה שלו, ועם הניסיון שלו שם ינצח!

פורסם

אוקי אני מבין, אז אם כך לא תהיה לי בעיה לקנות את המוראל אלייט ולהנות מהמוסיקה שאני שומע?

כי אני יודע שלרוב מתאימים רכיבים לפי סגנון המוסיקה שהצרכן שומע

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

אני משמש באליט מקדימה והייבריד מאחור ושומע אלק'.

שומעים סוף. תבצע איטום חובה.

תלוי בהגברה באמת. הגברה טובה והוופר הזה מגיע לעוצמות מטורפות (מתמודד יופי).

פורסם

לא תהיה לך בעיה

 

והדיעה הזאת של לבחור רכיבים לפי סוג מוזיקה היא בסופו של דבר מטעה - היא לא לגמרי שגויה אבל היא מטעה.

 

אתה צריך לבחור את הרכיבים לפי אופי הצליל שאתה אוהב

אם אתה אוהב צליל רך - אתה גם תאהב לשמוע טראנסים בצורה כזאת שלא יכאב לך או בצורה כזאת שהדגש יהיה פחות על הטוויטרים...

 

זה נכון שיש סיכוי גדול יותר שמי שנמשך לטראנסים, שחורה ובכלל מוזיקה מודרנית יטה יותר לכוון של הצליל החד

אבל שמעת פעם מוזיקה קלאסית ברמקולים של מוראל? לדעתי מוזיקה קלאסית דווקא נשמעת יותר טוב כשאופי הצליל חד... מוזר לא? אני שובר לך כאן איזו סטיגמה במקרה??? מוזיקה קלאסית בקצבים המהירים שלה מרובה בכלי הקשה חדים שצריכים לקבל את הדגש שלהם בכדי להשמע חזק וברור ועדיין כמה שהצליל ישמע לי יותר נכון בזמן של שמיעת מוזיקה קלאסית אני עדיין אעדיף לשמוע אותה במוראל כי זה פשוט פחות כואב וזה סוג הצליל שאני אוהב בסופו של דבר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אוקי עכשיו די הבנתי את העניין ותודה לכולם.

 

בנתיים לגבי ההגברה אני כמעט סגור על ה-JL-AUDIO דגם 300\2

שיפעיל את הקומפונט בלבד.

 

סאבופר אני יתאים אחרי שאבנה את הבמה הקידמית ככה שהסאב ישתלב לי בצורה נכונה עם הסט.

אגב המליצו לי על ה-W6 של JL מה אתם אומרים?

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

לגבי במגבר של JL ה - 300/2... באמת אחלה בחירה...אני בכלל מאוד מכבד ת'מגברים של JL מסידרת ה- /

מכיוון המגברים הנ"ל יציבים ונותנים את מלוא ההספק המוצהר ואף יותר..

לגבי הסאב.. לדעתי האישית אין ל JL AUDIO סאבים שהם פחות ממדהימים...

אני מאוד אהבתי את ה W3... וה - W6..צריך להיות הרבה יותר טוב ממנו.. במקרה וינוצל כראוי..

 

בנתיים אחלה בחירות..

בהצלחה בהמשך..:wink:

מנואל..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
לא תהיה לך בעיה

 

והדיעה הזאת של לבחור רכיבים לפי סוג מוזיקה היא בסופו של דבר מטעה - היא לא לגמרי שגויה אבל היא מטעה.

 

אתה צריך לבחור את הרכיבים לפי אופי הצליל שאתה אוהב

אם אתה אוהב צליל רך - אתה גם תאהב לשמוע טראנסים בצורה כזאת שלא יכאב לך או בצורה כזאת שהדגש יהיה פחות על הטוויטרים...

 

זה נכון שיש סיכוי גדול יותר שמי שנמשך לטראנסים, שחורה ובכלל מוזיקה מודרנית יטה יותר לכוון של הצליל החד

אבל שמעת פעם מוזיקה קלאסית ברמקולים של מוראל? לדעתי מוזיקה קלאסית דווקא נשמעת יותר טוב כשאופי הצליל חד... מוזר לא? אני שובר לך כאן איזו סטיגמה במקרה??? מוזיקה קלאסית בקצבים המהירים שלה מרובה בכלי הקשה חדים שצריכים לקבל את הדגש שלהם בכדי להשמע חזק וברור ועדיין כמה שהצליל ישמע לי יותר נכון בזמן של שמיעת מוזיקה קלאסית אני עדיין אעדיף לשמוע אותה במוראל כי זה פשוט פחות כואב וזה סוג הצליל שאני אוהב בסופו של דבר...

לא מסכים איתך.

לבחור רכיבים לפי סוג מוזיקה זה יותר מנכון. לא רק זה אלא, שגם שידוך אלמנט עם הגברה הוא מאד חשוב. וד"א, הפוקל K3P נשמעים ברוק כבד הרבה הרבה פחות טוב מהמורל.

 

שים את המורל, על הגברה של HELIX, CLARION, ECLIPSE, והמגברים האנגליים האלה שאייל היה מייבא (שכחתי את שמם..) ותגלה, שהם נשמעים טוב משחשבת. הם הרבה יותר מאוזנים מהפוקל, הרבה פחות חדים, וגם יותר מפורטים. כשמדובר באילייט שלושה חלקים, מעט מאד רמקולים עולים עליהם בתקציב. ביניהם ה SCAN-SPEAK , וגם, לא בהרבה. (בהפרש תמורה מול מחיר)

 

מסכים עם הקביעה, שכל אחד לטעמו. אך אם מדברים על איכות סאונד מבחינתי, שווה ערך לקרבה למקור, הרי שהמורל לוקחים בגדול.

במורל, ההבדל בין סט שני חלקים לשלושה הוא תהומי. השלושה נשמע הרבה יותר מפורט מהשניים

והטוויטר הרבה יותר נעים לאוזן.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
סגנונות מוזיקה מסחריים = בהחלט לא סגנונות מוזיקה דינאמיים - ההפך הוא הנכון

מה הקשר? מוסיקה מסחרית לא יכולה להיות דינמית?

ובכלל, כשמישהו מוציא דיסק, עפ"י רוב כוונתו להרוויח ממנו. מה שעושה אותו מסחרי.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...