Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות בדלת פוד שאלמנט של 6 וחצי יכנס אליו הבאתי תמונות שאני מראה איפה אני חושב למקם את פוד ושל שאר הדלת שאם למישהו יש רעיון יותר טוב אני אשמח לשמוע ובכלל כל הצעת יעול תכנון או ביצוע יתקבלו בברכה

 

בתמונה הקפתי את המקום של הפוד בעיגול גדול ובעיגול הקטן אני יכול לעשות לו נקודת חיבור לפח של הדלת

 

נ''ב כל היחידה שהרמקול מחובר אליה נשלפת ויש הרבה מקום למגנט עצמו

DSC00278.JPG

DSC00279.JPG

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

עריכה : לא ראיתי את התמונה - המתן שניה כבר אתייחס

 

הלוואי בכל רכב היו בונים ככה את הדלת!!! הפוד ימצא ממש בגובה החזה של הנהג - אם תפנה אותו לכוון הראש או לפחות למרכז הבמה (בין הנהגים) אתה תקבל גובה במה ואימג'ינג מצויין לדעתי.

 

תבנה שם את הפוד ותדאג שהמידבאסים יהיו מופנים לכוון שלך.

 

איזה רכב זה???

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פורד אסקורט אר אס 2000 שנת 94

 

אתה מכיר מישהו שיכול לעשות את העבודה?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

וואו איזה מיקום מעולה לסט, רק למקם את הטוויטר במקום שלו ליד המיד כמה כיוונונים ובלי הרבה כאב ראש יש פוטנציאל לבמה מעולה...

 

לא אמרת מאיפה אתה...

 

בא לך למכור את הדלתות? :wink:

בשיפוצים

פורסם

הוא ישחק עם הזוויות עד שיקבל תוצאה יפה - אבל מבחינת הגובה אני חושב שעדיף שהמידבאס יהיה יותר בגובה הגוף מאשר צמוד לנעליים או לעצם השינבון (העצם בין הברך לקרסול...)... אפשר לקבל כל כך הרבה יותר מהמיד במיקום כזה...

 

לגבי מתקינים שיכולים לעשות כזאת עבודה - לא חסר

אלה שאני מכיר

- סאונדסטורם בפתח תקווה

- עופר רוטמן באדי מערכות ראשון לציון

- ניר גורן מקרייזי סטריאו באוטוסנטר צומת יקרונים

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עדיין זה יהיה מאוד קרוב לאוזן (משחק של זוויות לא יפצה על מיקום לא טוב). לכל מיקום יש יתרונות וחסרונות אבל זה לא מיקום שהלוואי והיה קיים בכל רכב.

 

לעצם השינבון (העצם בין הברך לקרסול)
אפשר לכתוב פשוט שוק ;)
פורסם
עדיין זה יהיה מאוד קרוב לאוזן (משחק של זוויות לא יפצה על מיקום לא טוב). לכל מיקום יש יתרונות וחסרונות אבל זה לא מיקום שהלוואי והיה קיים בכל רכב.

 

אז מה אתה מציע לעשות?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני לא יודע מה התקציב שלך, אם אתה מתכוון להשתמש בסט שני חלקים או יותר, מה אתה מוכן להקריב עבור המערכת (למשל מקום ברגליים עבור קיקפאנלים, חיתוך דשבורד עבור מידים, שינוי קורות וכו').

אתה יכול להיכנס לFAQ ולקרוא על מיקומים וגם לעשות חיפוש בפורום בנושא (נסה קיקפאנלים, קורות וכו').

 

מכיוון שאתה די תלוי במתקין הייתי ניגש לחנויות שעליהן המליץ לאנוס (את האחרונה אני לא מכיר) ויושב יחד עם המתקין על העניין.

פורסם

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/Mazda-MX3-93/20-11-2003-Install-Mazda-MX3.html

 

הנה התקנה של ניר גורן - קרייזי סטריאו - הבחור על רמה - מבחינת פיבר גלאס הוא מתקין על לדעתי פשוט אמן מדהים - בתערוכה\תחרות הראשונה של אממא הוא הגיע עם סיאט איביזה חדשה עם שני סאבים של אודיובאן במגש האחורי - כל הרכב היה בצבע כסוף מבחוץ ועם עיטורים אדומים בקבינה כאשר תא המטען היה כולו אדום מבריק עם ברקים של פיינטבראש

 

אייל - יכול להיות שהלינק שצירפתי לך יהיה לך מוכר... מהעבר "הרחוק"...

 

יכול להיות שאתה מאוד צודק לגבי המיקומים של המידבאסים - איכשהו הרעיון נראה לי מאוד יפה.

 

קיק-פאנלים למידבאס 6.5 לא מהווה בעיה מבחינת נפח עבודה בכדי שהמידבאס ירד מספיק נמוך?

בוא נאמר 80 עד 90 הרץ - הוא יוכל להשיג תוצאה טובה מקיק-פאנל?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הלינק מוכר אבל לא ראיתי אף פעם עבודות במציאות או דיברתי עם הבן אדם ולכן אמרתי שאני לא מכיר.

 

כבר דיברנו הרבה פעמים על מיקומים שונים ומה המגבלות. אנחנו לא יודעים מה בדיוק הבחור מתכוון להתקין וכמה הוא מתכוון להשקיע ולכן קשה להתייחס לכך. בקיקים קשה לרדת מאזור ה150HZ ולכן זה מחייב סט שלושה חלקים (אלא אם כן חותכים חור ברכב ככה שהרמקול יהיה פריאייר אבל לא נראה לי שהרבה יעשו זאת :) ).

×
×
  • תוכן חדש...